Αλλαγή Ηγεσίας στην Kosmocar A.E. – Ο Αριστείδης Αραβανής νέος διευθύνων σύμβουλος
Διαδοχή του Ιωάννη Εμιρζά στο πηδάλιο της εταιρείας
Από τον
Φίλιππο Σταυριδόπουλο
26/6/2025
Η Kosmocar A.E., επίσημος εισαγωγέας των Volkswagen, Audi, Skoda και Ducati στην Ελλάδα, ανακοίνωσε αλλαγή στην ηγεσία της εταιρείας με τον Αριστείδη Αραβανή να αναλαμβάνει τον ρόλο του διευθύνοντα συμβούλου από την 1η Αυγούστου 2025, διαδεχόμενος τον Ιωάννη Εμιρζά.
Ο Αριστείδης Αραβανής, με μακρά και επιτυχημένη πορεία στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, έχει διατελέσει διευθύνων σύμβουλος της Toyota Hellas και αργότερα Επικεφαλής της Inchcape Continental Europe, επιβλέποντας επτά χώρες, μεταξύ των οποίων η Ελλάδα, το Βέλγιο και το Λουξεμβούργο. Πριν από την ανάληψη της νέας του θέσης είχε τον ρόλο του προέδρου του δ.σ. της Kosmocar από τα μέσα Νοεμβρίου του 2024.
Η διοικητική αλλαγή εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της οργανωτικής δομής της Kosmocar, με στόχο τη βελτιστοποίηση των εμπορικών της δραστηριοτήτων και την προσαρμογή στις σύγχρονες προκλήσεις της ελληνικής και ευρωπαϊκής αγοράς.
Με την εμπειρία και τη διορατικότητά του, ο Αραβανής καλείται να οδηγήσει την Kosmocar στη νέα της αναπτυξιακή φάση, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση.
Κωνσταντίνος Μητσάκης: Η άποψή του για την Harley-Davidson Pan America 1250 SP
Από το ταξίδι Pan America Beyond the Map - 7.500 χλμ. με συνεπιβάτη έκανε ο Μητσάκης με την αμερικάνικη adventure
Από τον
Θοδωρή Ξύδη
26/9/2025
Σε αυτό το ταξίδι του ο Κωνσταντίνος Μητσάκης κινήθηκε αυστηρά στην Ευρώπη, στη σέλα της Harley-Davidson Pan America 1250 SP και έχει να πει και για αυτή δυο λόγια, έπειτα από 7.500 χλμ.
Ας δούμε τι λέει ο Μητσάκης για την αμερικάνικη adventure έχοντας πλέον αποκτήσει μια πολύ καλή εικόνα για τις δυνατότητές της ειδικά στο ταξίδι:
"Μετά από 7.500 χλμ. στην σέλα της HD Pan America 1250 SP, ήρθε η ώρα να καταθέσω τις εντυπώσεις μου από την πρώτη mega on–off πρόταση της Harley-Davidson. H Pan America 1250 SP αποδείχτηκε μια ευκολοδήγητη και απολαυστική μοτοσυκλέτα, που με συνάρπασε με τον δικύλινδρο V2 κινητήρα της και την κτηνώδη ροπή του! Με λογικό ύψος για on–off μοτοσυκλέτα (η σέλα έχει δυο ρυθμιζόμενες θέσεις), δεν προβληματίστηκα ιδιαίτερα, ενώ λειτουργικό αποδείχθηκε το σύστημα Adaptive Ride Heigh που μειώνει αυτόματα το ύψος της σέλας κατά την ακινησία. Διαθέτοντας εργονομικό σχεδιασμό, η σέλα της Pan America μού επέτρεπε να κάθομαι για πολλές ώρες άνετα και ξεκούραστα, όπως ήταν άλλωστε και η συνολική θέση οδήγησης της μοτοσυκλέτας.
Οι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες ημι-ενεργητικές αναρτήσεις ανταποκρίθηκαν άριστα στο έργο τους προσφέροντας ευελιξία, υποδειγματική σταθερότητα και ακρίβεια στον έλεγχο της μοτοσυκλέτας. Όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα δούλεψαν σωστά και απροβλημάτιστα, τα μπροστινά φώτα με cornering λειτουργία έκαναν την νύχτα μέρα, αρκετά αποτελεσματική ήταν η προστασία του ανεμοθώρακα (διαθέτει 4 θέσεις), ενώ το σύστημα φρένων της Brembo ανταποκρινόταν άψογα στην ακινητοποίηση της βαρυφορτωμένης μοτοσυκλέτας και με βοήθησε καθοριστικά να έχω τον έλεγχο σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Κι όσον αφορά την κατανάλωση, με ταχύτητες 120-130 χλμ./ώρα κυμάνθηκε σε ικανοποιητικά επίπεδα (5–5,3 λτ./100 χλμ.), που σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 21 λίτρων, μού πρόσφερε μια αυτονομία γύρω στα 400 χλμ.
Τι δεν μου άρεσε; Η λειτουργικότητα του πλαϊνού σταντ (λάθος σχεδιασμός κατά την άποψή μου), ο αριστερός διακόπτης ήταν δύσχρηστος εν κινήσει, η αλυσίδα κίνησης ήθελε τέντωμα στα 7.500 χλμ., η θύρα φόρτισης ήταν Type–C και η σέλα του συνεπιβάτη θα έπρεπε να είναι λίγο μεγαλύτερη.
Στη δημοφιλή και απαιτητική κατηγορία των Adventure, η ανανεωμένη HD Pan America 1250 SP κάνει τη “δουλειά” διαφορετικά από τους ανταγωνιστές της και τα καταφέρνει πολύ καλά. Δυνατά χαρτιά της, ο τολμηρός σχεδιασμός, ο δυνατός κινητήρας, η ανταγωνιστική τιμή, τα προηγμένα ηλεκτρονικά βοηθήματα και η άριστη ποιότητα κατασκευής."