Αποχωρεί από την κεφαλή της KTM ο Stefan Pierer! Νέος CEO ο Gottfried Neumeister

Όλα βάση προγράμματος
Αποχωρεί από την κεφαλή της KTM ο Steran Pierer! Νέος CEO ο Gottfried Neumeister
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

24/1/2025

Σε μία κίνηση που περίμεναν παράγοντες της αγοράς αλλά θα φανεί ως μία σημαντική αλλαγή στο ευρύ κοινό που θα σηματοδοτήσει την επιστροφή στην κανονικότητα για την KTM, προχώρησε σήμερα η KTM AG ανακοινώνοντας την αλλαγή CEO.

Σε κάθε περίπτωση είναι μία ιστορική στιγμή καθώς ο Stefan Pierer ανέλαβε την χρεωκοπημένη, δίχως προσανατολισμό και με ασαφή γκάμα KTM το 1992 και την μεταμόρφωσε στην παγκόσμια ηγέτιδα του off road και έπειτα στον μεγαλύτερο Ευρωπαίο κατασκευαστή.

Από σήμερα παραδίδει την σκυτάλη στον μέχρι πρότινος Co-CEO  Gottfried Neumeister και ο ίδιος ο Pierer θα παραμείνει μέλος του Executive Board και μέλος της οικογένειας της KTM.

«Για εμένα η KTM ήταν πάντα κάτι περισσότερο από μία εταιρεία, ήταν το πάθος μου, η αποστολή μου στη γη και η οικογένειά μου. Η απόφαση να παραδώσω τα ινία δεν ήταν εύκολη. Είμαι βαθιά πεπεισμένος πως ο Gottfried Neumeister με την στρατηγική του, την διορατικότητά του και την αφοσίωσή του, είναι η κατάλληλη επιλογή να ηγηθεί της KTM και να την οδηγήσει στο μέλλον» δήλωσε ο Stefan Pierer.

Ο Gottfried Neumeister φέρνει εκτεταμένη εμπειρία στην διαχείριση μεγάλων εταιρειών και κυρίως στην αναδιάρθρωση τους, την τελευταία φορά το έκανε σε όμιλο με 12.000 θέσεις εργασίας, πάνω από 2 φορές μεγαλύτερο από την KTM.

«Ο Stefan Pierer έχει δημιουργήσει μία μοναδική εταιρεία που αντανακλά το πάθος και το πνεύμα πρωτοπορίας σε όλους τους εργαζομένους. Την διατήρηση αυτή της κληρονομιάς και ταυτόχρονα την πορεία προς τα εμπρός θα τα αντιμετωπίσω ως την δική μου αποστολή από εδώ και πέρα. KTM σημαίνει θάρρος, πρωτοπορία και πάθος, αξίες που θα πρέπει να συνεχίσουμε να ζούμε με αυτές και να χτίσουμε πάνω τους για το μέλλον. Μαζί σαν ομάδα θα συνεχίσουμε να δυναμώνουμε και να στηρίζουμε την KTM θέτοντας νέα πρότυπα στον δρόμο προς την κατασκευή των καλύτερων μοτοσυκλετών του κόσμου»!

Είμαι βέβαιος πως ο περισσότερος κόσμος θα ζητωκραυγάσει και θα χαιρετήσει την αλλαγή αυτή ως το πρώτο βήμα προς την επιστροφή της KTM στην σωστή πορεία και μαζί και οι πιστωτές που είναι ο μόνος τρόπος να δεχτούν το πλάνο αναδιάρθρωσης να το υλοποιήσει ένας νέος CEO. Στην πράξη όμως είναι άλλο ένα βήμα ενός καλά μελετημένου πλάνου που ο ίδιος ο Pierer έχει σχεδιάσει καιρό πριν. Ο Gottfried Neumeister είναι δική του επιλογή, έχει έρθει τον Ιούλιο με στόχο να αναλάβει την αναδιάρθρωση σε ένα απότομοι -φάνηκε τότε- άδειασμα του Sigl. Ο Neumeister ανέλαβε μόλις τον περασμένο Σεπτέμβριο χρέη Co-CEO και ήταν από την αρχή προμελετημένο να πάρει στα χέρια του την KTM AG. Μεγάλη πιθανότητα να την παραδώσει πίσω μετά από δύο οικονομικές σεζόν ή στον επόμενο, σε κάθε περίπτωση το πλάνο εξυγίανσης που υλοποιεί η KTM, βαδίζει βάση προγράμματος χωρίς να έχει παρεκκλίνει μέχρι στιγμής!

Aprilia Racing MotoGP και Monster Energy ανακοίνωσαν πολυετή συνεργασία από το 2026

Ξεκινάει επίσημα από το Grand Prix της Ιταλίας στο Mugello
Aprilia Monster Energy
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

29/5/2026

Η συμφωνία προβλέπει πως η Monster Energy θα αποτελέσει βασικό χορηγό της εργοστασιακής ομάδας της Aprilia από το 2026, ενώ από το 2027 θα αναβαθμιστεί με το brand να εμφανίζεται και στο όνομα της ομάδας.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, το χαρακτηριστικό λογότυπο της Monster Energy θα εμφανίζεται στις εργοστασιακές RS-GP, στις αγωνιστικές φόρμες των αναβατών και στα υπόλοιπα βασικά στοιχεία της ομάδας.

Η Aprilia Racing χαρακτηρίζει τη συμφωνία ως ένα σημαντικό στρατηγικό βήμα για το αγωνιστικό της πρόγραμμα σε μια περίοδο όπου η ομάδα βρίσκεται σε συνεχή άνοδο. Μάλιστα υπογραμμίζει ότι πρόκειται για τον πρώτο title sponsor στην ιστορία της εργοστασιακής της ομάδας στα MotoGP.

Aprilia Monster Energy

Η ιταλική εταιρεία από το Noale σημειώνει πως η συνεργασία με έναν παγκόσμιο συνεργάτη όπως η Monster Energy ενισχύει περαιτέρω τη θέση της στο κορυφαίο επίπεδο των αγώνων μοτοσυκλέτας.

Aprilia Monster Energy

Συνεχής αγωνιστική άνοδος για την Aprilia

Η ανακοίνωση της συνεργασίας έρχεται σε μια ιδιαίτερα επιτυχημένη αγωνιστική περίοδο για την Aprilia Racing.

Aprilia Monster Energy

Το 2025 αποτέλεσε την πιο επιτυχημένη σεζόν της ιστορίας της στα MotoGP, με τις περισσότερες νίκες σε μία χρονιά, την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα αναβατών με τον Marco Bezzecchi και τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Aprilia Monster Energy

Η ανοδική πορεία συνεχίζεται και το 2026, με την Aprilia να έχει κατακτήσει τις τρεις πρώτες νίκες της χρονιάς, να έχει βρεθεί στο βάθρο στους πέντε πρώτους αγώνες της σεζόν και να πετυχαίνει για πρώτη φορά τριπλή παρουσία στο βάθρο με το 1-2-3 στο Grand Prix Γαλλίας.

Aprilia Monster Energy

Η ομάδα βρίσκεται επίσης στην κορυφή της βαθμολογίας αναβατών με τους Marco Bezzecchi και Jorge Martin, ενώ προηγείται τόσο στο πρωτάθλημα κατασκευαστών όσο και στο πρωτάθλημα ομάδων.

Aprilia Monster Energy

Δηλώσεις Rivola και Monster Energy

Ο CEO της Aprilia Racing, Massimo Rivola, δήλωσε: "Είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι που ανακοινώνουμε αυτή τη συνεργασία με μια παγκόσμια εταιρεία όπως η Monster Energy, η οποία θα βρίσκεται δίπλα μας το 2026 ως βασικός χορηγός και από το 2027 θα μπει και στον τίτλο της ομάδας. Η συμφωνία αυτή αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για την Aprilia και επισφραγίζει την πορεία επιτυχιών της ομάδας μας."

Aprilia Monster Energy

Από την πλευρά της Monster Energy, ο Αθλητικός Εμπορικός Διευθυντής, Mitch Covington, συμπλήρωσε πως, "η συνεργασία με την Aprilia αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για τη Monster Energy στα MotoGP. Η ομάδα έχει καθιερωθεί ως μία από τις πιο ανταγωνιστικές και εξελισσόμενες δυνάμεις του πρωταθλήματος και ανυπομονούμε να αποτελέσουμε μέρος αυτής της πορείας."

Aprilia Monster EnergyAprilia Monster Energy