Αυτοκινητόδρομος Πατρών-Πύργου - Προχωρά με καθυστερήσεις το έργο

Έπρεπε να έχει τελειώσει το 80% τέλος 2024 - Στο 77% η πρόοδος σήμερα
Αυτοκινητόδρομος Πάτρας-Πύργου
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

14/5/2025

Η πρόοδος κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος  βρίσκεται περίπου στο 77%, σύμφωνα με δηλώσεις του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρίστου Δήμα.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών έκανε τις δηλώσεις για την πρόοδο του έργου στο συνέδριο Regional Growth Conference με θέμα: "Βιώσιμες Υποδομές: Οδηγός Επιβίωσης εν μέσω κλιματικής κρίσης", το οποίο πραγματοποιείται στην Πάτρα. 

Ο υπουργός τόνισε επίσης ότι το εν λόγω έργο είναι και εκείνο που έχει την μεγαλύτερη προτεραιότητα για το Υπουργείο, ένα έργο που θα έπρεπε να έχει ξεπεράσει το 80% της ολοκλήρωσής του στο τέλος του 2024, σύμφωνα και με τις δηλώσεις που είχαν κάνει πέρσι περίπου τέτοια εποχή η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου, και ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών αρμόδιος για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος, έπειτα και από την αναλυτική ενημέρωση που έλαβαν από την παραχωρησιούχο εταιρεία ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε., μαζί με μέλη της κατασκευαστικής κοινοπραξίας, ΑΒΑΞ Α.Ε., ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. και ΤΕΡΝΑ Α.Ε. (διαβάστε περισσότερα εδώ).  

Χρίστος Δήμας

Ο Δήμας πραγματοποίησε αυτοψία ξεκινώντας από τον Πύργο και ανέφερε σχετικά ότι τα πρώτα 65 χιλιόμετρα, από τον Πύργο προς τα βόρεια θα παραδοθούν στην κυκλοφορία έως τις 31 Ιουλίου.

Τα υπόλοιπα 10 χλμ., φτάνοντας μέχρι την Πάτρα, θα είναι έτοιμα έως το τέλος Νοεμβρίου, ενώ με τη συνολική ωριμότητα του έργου να βρίσκεται στο 77%, σε κάποια τμήματα η ολοκλήρωση βρίσκεται στο 97%. Σύμφωνα πάντως με το σχετικό χρονοδιάγραμμα η συνολική διάρκεια των εργασιών έχει οριστεί στους 40 μήνες και μέχρι και το τέλος του 2025, η σύνδεση μεταξύ των δύο πόλεων της δυτικής Πελοποννήσου θα πρέπει να έχει δοθεί στην κυκλοφορία.

Αμερικάνικος συνασπισμός Harley-Davidson και Jeep

Με κοινή παρουσία σε ευρωπαϊκά δρώμενα για το 2026
Harley Jeep
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

30/4/2026

Η Harley-Davidson ανακοινώνει συνεργασία με τη Jeep, με κοινή παρουσία σε διάφορες ευρωπαϊκές μοτοσυκλετιστικές εκδηλώσεις μέσα στη χρονιά.

Η Harley-Davidson επιβεβαίωσε μια νέα συνεργασία στην ευρωπαϊκή αγορά με τη Jeep, η οποία ξεκινά άμεσα και θα καλύψει μια σειρά από σημαντικά events μέσα στο 2026. Αν και οι δύο αμερικανικές εταιρείες έχουν συνεργαστεί και στο παρελθόν, με την αρχή να γίνεται το 2014, αυτή η νέα συμφωνία σηματοδοτεί την επιστροφή τους σε κοινές δράσεις στην Ευρώπη.

Harley Jeep

Η ανακοίνωση έρχεται λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση του προγράμματος εκδηλώσεων της Harley-Davidson για το 2026 στην Ευρώπη. Η επίσημη έναρξη της προωθητικής συνεργασίας θα γίνει στο ευρωπαϊκή εαρινή συγκέντρωση της Harley-Davidson, που θα πραγματοποιηθεί στη Senigallia της Ιταλίας από 30 Απριλίου έως 3 Μαΐου.

Harley Jeep

Η συγκέντρωση θα περιλαμβάνει ζωντανή μουσική, παρουσίαση νέων μοντέλων της Harley-Davidson, διαγωνισμούς test rides και οργανωμένες περιηγήσεις.

Από εκεί και πέρα, η συνεργασία θα συνεχιστεί σε μερικά από τα μεγαλύτερα events της χρονιάς, όπως η ευρωπαϊκή συγκέντρωση του γκρουπ ιδιοκτητών Harley-Davidson (H.O.G.) στο Cascais της Πορτογαλίας (18-21 Ιουνίου), η ευρωπαϊκή εβδομάδα μοτοσυκλέτας στην Αυστρία (8-13 Σεπτεμβρίου), η διεθνής γυναικεία συγκέντρωση της Harley-Davidson στην Πεσκάρα (3 Οκτωβρίου) και η χειμερινή συγκέντρωση του γκρουπ ιδιοκτητών Harley-Davidson (H.O.G.) στη Γένοβα (28 Νοεμβρίου).

Harley Jeep

Παρότι οι λεπτομέρειες για την ακριβή φύση και το πλαίσιο της συνεργασίας παραμένουν περιορισμένες, η Harley-Davidson αναφέρει ότι οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τις δύο αμερικάνικες εταιρείες δίπλα-δίπλα, προωθώντας την περιπετειώδη πτυχή τους, την εξερεύνηση και lifestyle που ενώνει τους αναβάτες Harley και τους ιδιοκτήτες Jeep. Παράλληλα, η παρουσία τους θα ενισχυθεί μέσω κοινών δράσεων ψηφιακής προβολής, επεκτείνοντας τη συνεργασία πέρα από τα φυσικά όρια των εκδηλώσεων.

Harley Jeep

 

Ετικέτες