Αυτοκινητόδρομος Πατρών-Πύργου - Προχωρά με καθυστερήσεις το έργο

Έπρεπε να έχει τελειώσει το 80% τέλος 2024 - Στο 77% η πρόοδος σήμερα
Αυτοκινητόδρομος Πάτρας-Πύργου
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

14/5/2025

Η πρόοδος κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος  βρίσκεται περίπου στο 77%, σύμφωνα με δηλώσεις του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρίστου Δήμα.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών έκανε τις δηλώσεις για την πρόοδο του έργου στο συνέδριο Regional Growth Conference με θέμα: "Βιώσιμες Υποδομές: Οδηγός Επιβίωσης εν μέσω κλιματικής κρίσης", το οποίο πραγματοποιείται στην Πάτρα. 

Ο υπουργός τόνισε επίσης ότι το εν λόγω έργο είναι και εκείνο που έχει την μεγαλύτερη προτεραιότητα για το Υπουργείο, ένα έργο που θα έπρεπε να έχει ξεπεράσει το 80% της ολοκλήρωσής του στο τέλος του 2024, σύμφωνα και με τις δηλώσεις που είχαν κάνει πέρσι περίπου τέτοια εποχή η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου, και ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών αρμόδιος για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος, έπειτα και από την αναλυτική ενημέρωση που έλαβαν από την παραχωρησιούχο εταιρεία ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε., μαζί με μέλη της κατασκευαστικής κοινοπραξίας, ΑΒΑΞ Α.Ε., ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. και ΤΕΡΝΑ Α.Ε. (διαβάστε περισσότερα εδώ).  

Χρίστος Δήμας

Ο Δήμας πραγματοποίησε αυτοψία ξεκινώντας από τον Πύργο και ανέφερε σχετικά ότι τα πρώτα 65 χιλιόμετρα, από τον Πύργο προς τα βόρεια θα παραδοθούν στην κυκλοφορία έως τις 31 Ιουλίου.

Τα υπόλοιπα 10 χλμ., φτάνοντας μέχρι την Πάτρα, θα είναι έτοιμα έως το τέλος Νοεμβρίου, ενώ με τη συνολική ωριμότητα του έργου να βρίσκεται στο 77%, σε κάποια τμήματα η ολοκλήρωση βρίσκεται στο 97%. Σύμφωνα πάντως με το σχετικό χρονοδιάγραμμα η συνολική διάρκεια των εργασιών έχει οριστεί στους 40 μήνες και μέχρι και το τέλος του 2025, η σύνδεση μεταξύ των δύο πόλεων της δυτικής Πελοποννήσου θα πρέπει να έχει δοθεί στην κυκλοφορία.

Ξέφυγε από αστυνομική καταδίωξη - 8 μήνες μετά τον πρόδωσε μια αγγελία

Μια καταδίωξη στη Γερμανία που έμεινε άλυτη για πάνω από μισό χρόνο κατέληξε σε σύλληψη
KAWASAKI BIKER CAUGHT
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

29/4/2026

Μια υπόθεση από τη Γερμανία είχε τελικά απρόσμενη εξέλιξη, όταν ένας 21χρονος αναβάτης συνελήφθη, οκτώ μήνες μετά τη διαφυγή του από την αστυνομία, επειδή προσπάθησε να πουλήσει τη μοτοσυκλέτα του μέσω αγγελίας.

Το περιστατικό ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2025, όταν ο νεαρός οδηγός επιχείρησε να διαφύγει από περιπολικό μέσα σε κατοικημένη περιοχή, αναπτύσσοντας ταχύτητα γύρω στα 140 χλμ./ώρα. Οι αστυνομικοί δεν κατάφεραν να τον ακινητοποιήσουν, ενώ η κατάσταση περιπλέχθηκε ακόμη περισσότερο από το γεγονός ότι η Kawasaki ZX-10R που οδηγούσε έφερε πλαστές πινακίδες κυκλοφορίας, καθιστώντας αδύνατη την άμεση ταυτοποίηση του ιδιοκτήτη.

Παρόλα αυτά, οι αρχές είχαν θέσει από νωρίς στο στόχαστρο έναν 21χρονο, βασιζόμενες σε μαρτυρίες που περιέγραφαν τόσο τον αναβάτη όσο και τη μοτοσυκλέτα.

Η εξέλιξη ήρθε τον Απρίλιο του 2026, όταν οι αρχές εντόπισαν αγγελία πώλησης για μια Kawasaki ZX-10R που ταίριαζε πλήρως με την περιγραφή της μοτοσυκλέτας που είχε εμπλακεί στην καταδίωξη. Ακολουθώντας τα στοιχεία της αγγελίας, οι αρχές εντόπισαν τη μοτοσυκλέτα σε γκαράζ, την κατέσχεσαν και επιβεβαίωσαν ότι ο πωλητής ήταν ο ίδιος ύποπτος που είχαν ήδη στο στόχαστρο.

Η υπόθεση έκλεισε με τη σύλληψη του 21χρονου, ο οποίος πλέον αντιμετωπίζει σοβαρές κατηγορίες που μπορεί να επιφέρουν ποινή φυλάκισης έως και 12 ετών.

Το περιστατικό δείχνει ότι στην εποχή μας, όσο καλά κι αν εκτελεστεί μια διαφυγή, ένα απλό λάθος όπως μια αγγελία μπορεί τελικά να οδηγήσει κατευθείαν στις αρχές.