Beauty and the Beast: Οι ωραίες και οι «τερατώδεις» μοτοσυκλέτες έρχονται στον Πειραιά!

Κλασικές & Custom στα καλύτερά τους
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

12/12/2019

Ήρθε η στιγμή για την μεγάλη εκδήλωση των κλασικών και custom μοτοσυκλετών σε μία ταιριαστή για την περίσταση τοποθεσία, μία ανακαινισμένη αποθήκη στο λιμάνι του Πειραιά, που με έκταση 2.500 τετραγωνικών, θα μπορέσει να στεγάσει ορισμένες από τις καλύτερες custom της Ελλάδας, μαζί με κλασικές κούκλες που λίγοι μπορούν να δουν, όχι μόνο στην χώρα μας, αλλά και στον κόσμο ακόμη! Ποιος ξέρει για παράδειγμα πως η Ducati έχει φτιάξει μία κανονική Chopper; Και μην τολμήσει να σκεφτεί κανείς την muscle bike, Diavel που έχει ολότελα sport συμπεριφορά γιατί θα διαπράξει ιεροσυλία… Η μοναδική στην Ελλάδα, γνήσια, chopper της Ducati - η Indiana θα είναι για παράδειγμα μία από τις πολλές μοτοσυκλέτες που θα μπορεί κανείς να θαυμάσει από κοντά στο Beauty and the Beast και να μιλήσει με τον ιδιοκτήτη της!

Κομμάτια της ιστορίας της μοτοσυκλέτας θα ζωντανέψουν αυτό το Σαββατοκύριακο στον Πειραιά, και μαζί τους φωτεινά παραδείγματα και ιδέες για customizing, με ορισμένες από τις πιο όμορφες κατασκευές από ελληνικά χέρια!

Στο περίπτερο του ΜΟΤΟ, θα βρίσκονται μερικές από αυτές τις μοτοσυκλέτες, κι εμείς θα είμαστε παρόντες για να μιλήσουμε με τους αναγνώστες και τους φίλους των δύο τροχών!

Η εκδήλωση με την μορφή μίας Έκθεσης για κλασικές και custom, θα πραγματοποιηθεί μέσα στον ΟΛΠ, στην «Πέτρινη Αποθήκη» που θα την βρείτε περνώντας την πύλη Ε2. Εύκολη πρόσβαση είτε με την μοτοσυκλέτα σας, είτε με τα μέσα μαζικής μεταφοράς και ωράριο λειτουργίας από τις 11:00 το πρωί, έως τις 21:00 το βράδυ και το Σάββατο και την Κυριακή!

Το Beauty and the Beast θα είναι μία μοναδική ευκαιρία για να δει κανείς από κοντά -συγκεντρωμένες – μερικές από τις όμορφες και πιο σπάνιες μοτοσυκλέτες που υπάρχουν στην χωρά μας! Τα νέα μοντέλα είναι εύκολο να τα δεις, κάθε αντιπρόσωπος έχει τουλάχιστον από ένα στο καθένα, στο Beauty and the Beast όμως υπάρχουν μοτοσυκλέτες που βγαίνουν από τα γκαράζ τους σπάνια και τώρα θα είναι όλες τους μαζεμένες σε ένα σημείο!

Σημαντικό, ιδιαίτερα για τις γιορτινές ημέρες που διανύουμε, το γεγονός πως το Beauty and the Beast είναι ταυτόχρονα και μία εκδήλωση υπό την αιγίδα της UNESCO! Η διοργανώτρια εταιρία, η motorcycle events, έχει πάρει την πρωτοβουλία να βοηθήσει τα παιδιά με ειδικές ανάγκες και δύο σχολεία ειδικής αγωγής του Πειραιά, θα βρίσκονται στον χώρο με τις κατασκευές που έχουν κάνει, τις ζωγραφιές τους και τα σκίτσα τους! Αν κάθε επισκέπτης φέρει μαζί του ένα συμβολικό δώρο με γραφική ύλη, τότε τα σχολεία μπορεί να φτάσουν να καλύψουν τις ανάγκες τους για την επόμενη χρονιά, και με αρωγό το Επιμελητήριο του Πειραιά που επιβλέπει το φιλανθρωπικό χαρακτήρα της εκδήλωσης, κάθε πλεόνασμα να διατεθεί σε άλλα σχολεία ειδικής αγωγής!

Με αφιερώματα στα κλασικά ιαπωνικά δίχρονα, στις καλύτερες ευρωπαϊκές και με τις καλύτερες μοτοσυκλέτες ανά δεκαετία, το Beauty and the Beast δεν είναι απλά μία γιορτή για την μοτοσυκλέτα, αλλά ένα κανονικό σχολείο και ένα ζωντανό μουσείο!

Σας περιμένουμε και στο δικό μας περίπτερο, Σάββατο 14 και Κυριακή 15 Δεκεμβρίου, από τις 11:00 έως τις 21:00 – ΠΕΤΡΙΝΗ ΑΠΟΘΗΚΗ – ΠΥΛΗ Ε2 – Λιμάνι Πειραιά.

Ηλεκτρικά πατίνια: Έρχονται αυστηρότεροι έλεγχοι και νέα νομοθετική ρύθμιση

Με αφορμή το πρόσφατο θανατηφόρο ατύχημα στην Ηλεία - Την απαγόρευσή τους θέλει ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη!
ΕΠΗΟ
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

5/5/2026

Νέα νομοθετική παρέμβαση για τη χρήση των ηλεκτρικών πατινιών στην Ελλάδα προανήγγειλε ο διαχρονικός υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, με φόντο τα αυξανόμενα περιστατικά ατυχημάτων αλλά και τον προβληματισμό γύρω από την ασφαλή συνύπαρξη των συγκεκριμένων μέσων μικροκινητικότητας με πεζούς, ποδηλάτες και όλων των υπόλοιπων οχημάτων στο αστικό περιβάλλον.

Μιλώντας σήμερα το πρωί (Τρίτη 5 Μαΐου) στο Mega Channel, ο υπουργός αποκάλυψε πως βρίσκεται υπό επεξεργασία νέο θεσμικό πλαίσιο που θα αφορά ειδικά τα ηλεκτρικά πατίνια, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως "με νόμο θα καθιερώσουμε πεζόδρομους για πατίνια", διευκρινίζοντας παράλληλα ότι οι σχετικές συζητήσεις βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη με τον Κωνσταντίνο Κυρανάκη.

Οι δηλώσεις έρχονται ως επακόλουθο της σωρείας ατυχημάτων και δυστυχημάτων που προκύπτουν από την άναρχη κίνηση των Ελαφρών Προσωπικών Ηλεκτρικών Οχημάτων (Ε.Π.Η.Ο.), με πολλούς χρήστες τους, ανήλικους και μη, να μην είναι εκπαιδευμένοι στο να τα χρησιμοποιούν με ασφάλεια, ενώ αγνοούν και τον Κ.Ο.Κ. (παιδιά, έφηβοι, τουρίστες) ή συνειδητά επιλέγουν αντικοινωνικές και παραβατικές οδηγικές συμπεριφορές, αγνοώντας σημάνσεις, διαβάσεις, μονοδρομήσεις, φανάρια και προτεραιότητες ακόμα και μέσα στην καρδιά του αστικού ιστού.

ΕΠΗΟ

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Χρυσοχοΐδης , η Τροχαία ήδη επιχειρεί να επιβάλει βασικούς κανόνες χρήσης, όπως η υποχρεωτική χρήση κράνους και η τήρηση ορίων ταχύτητας, ωστόσο το υπάρχον πλαίσιο θεωρείται ανεπαρκές, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά τη χρήση από ανηλίκους. Ο ίδιος υπογράμμισε πως οι ανήλικοι δεν επιτρέπεται να κινούνται με πατίνια στο οδικό δίκτυο και προανήγγειλε επιπλέον περιορισμούς μέσα από τη νέα ρύθμιση.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε και η προσωπική τοποθέτηση του υπουργού, καθώς σημείωσε πως κατά την προσωπική του άποψή τα πατίνια θα έπρεπε ακόμη και να απαγορευτούν από τους δρόμους, τονίζοντας ότι "είναι κρίμα να χάνονται παιδιά σε δρόμους από πατίνια". Παράλληλα ξεκαθάρισε πως αντιλαμβάνεται τη χρήση τους ως μέσο αναψυχής σε ελεγχόμενους χώρους, όπως πλατείες ή ειδικά διαμορφωμένες διαδρομές, όμως θεωρεί επικίνδυνη την κυκλοφορία τους στο μικτό οδικό δίκτυο χωρίς αποκλειστικές υποδομές.

Χρυσοχοϊδης

Το επόμενο διάστημα αναμένεται να αποσαφηνιστεί το περιεχόμενο της νέας νομοθετικής πρωτοβουλίας, η οποία, σύμφωνα με τις πρώτες δηλώσεις, θα κινείται προς τη δημιουργία ειδικών διαδρόμων κυκλοφορίας για ποδήλατα και ηλεκτρικά πατίνια, αλλά και προς αυστηρότερο έλεγχο της χρήσης τους από ανήλικους και μη εκπαιδευμένους χρήστες.

Για αυτό που δεν έγινε κανένας λόγος είναι για τυχόν εκπαίδευση όλων εκείνων που έβαλαν στη ζωή τους το πατίνι τα τελευταία χρόνια -ανήλικων και μη-, όπως και κάποιου τρόπου πιστοποίησης οδηγικής ικανότητας για όλους εκείνους που θέλουν να τα χρησιμοποιούν νόμιμα στους δρόμους και να μοιράζονται το οδόστρωμα με οχήματα που είναι πολύ πιο γρήγορα, αλλά και για τα εκατοντάδες "πειραγμένα" ηλεκτρικά πατίνια (κάποια από αυτά δεν χρειάζονταν καν πείραγμα αφού έχουν τη σχετική ρύθμιση στο μενού τους!), τα οποία αναπτύσσουν ταχύτητα πάνω από τα νόμιμα 25 χλμ./ώρα, με τους χρήστες τους να κυκλοφορούν παράνομα και σε δρόμους που έχουν όριο ταχύτητας άνω των 50 χλμ./ώρα.