Beauty and the Beast: Οι ωραίες και οι «τερατώδεις» μοτοσυκλέτες έρχονται στον Πειραιά!

Κλασικές & Custom στα καλύτερά τους
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

12/12/2019

Ήρθε η στιγμή για την μεγάλη εκδήλωση των κλασικών και custom μοτοσυκλετών σε μία ταιριαστή για την περίσταση τοποθεσία, μία ανακαινισμένη αποθήκη στο λιμάνι του Πειραιά, που με έκταση 2.500 τετραγωνικών, θα μπορέσει να στεγάσει ορισμένες από τις καλύτερες custom της Ελλάδας, μαζί με κλασικές κούκλες που λίγοι μπορούν να δουν, όχι μόνο στην χώρα μας, αλλά και στον κόσμο ακόμη! Ποιος ξέρει για παράδειγμα πως η Ducati έχει φτιάξει μία κανονική Chopper; Και μην τολμήσει να σκεφτεί κανείς την muscle bike, Diavel που έχει ολότελα sport συμπεριφορά γιατί θα διαπράξει ιεροσυλία… Η μοναδική στην Ελλάδα, γνήσια, chopper της Ducati - η Indiana θα είναι για παράδειγμα μία από τις πολλές μοτοσυκλέτες που θα μπορεί κανείς να θαυμάσει από κοντά στο Beauty and the Beast και να μιλήσει με τον ιδιοκτήτη της!

Κομμάτια της ιστορίας της μοτοσυκλέτας θα ζωντανέψουν αυτό το Σαββατοκύριακο στον Πειραιά, και μαζί τους φωτεινά παραδείγματα και ιδέες για customizing, με ορισμένες από τις πιο όμορφες κατασκευές από ελληνικά χέρια!

Στο περίπτερο του ΜΟΤΟ, θα βρίσκονται μερικές από αυτές τις μοτοσυκλέτες, κι εμείς θα είμαστε παρόντες για να μιλήσουμε με τους αναγνώστες και τους φίλους των δύο τροχών!

Η εκδήλωση με την μορφή μίας Έκθεσης για κλασικές και custom, θα πραγματοποιηθεί μέσα στον ΟΛΠ, στην «Πέτρινη Αποθήκη» που θα την βρείτε περνώντας την πύλη Ε2. Εύκολη πρόσβαση είτε με την μοτοσυκλέτα σας, είτε με τα μέσα μαζικής μεταφοράς και ωράριο λειτουργίας από τις 11:00 το πρωί, έως τις 21:00 το βράδυ και το Σάββατο και την Κυριακή!

Το Beauty and the Beast θα είναι μία μοναδική ευκαιρία για να δει κανείς από κοντά -συγκεντρωμένες – μερικές από τις όμορφες και πιο σπάνιες μοτοσυκλέτες που υπάρχουν στην χωρά μας! Τα νέα μοντέλα είναι εύκολο να τα δεις, κάθε αντιπρόσωπος έχει τουλάχιστον από ένα στο καθένα, στο Beauty and the Beast όμως υπάρχουν μοτοσυκλέτες που βγαίνουν από τα γκαράζ τους σπάνια και τώρα θα είναι όλες τους μαζεμένες σε ένα σημείο!

Σημαντικό, ιδιαίτερα για τις γιορτινές ημέρες που διανύουμε, το γεγονός πως το Beauty and the Beast είναι ταυτόχρονα και μία εκδήλωση υπό την αιγίδα της UNESCO! Η διοργανώτρια εταιρία, η motorcycle events, έχει πάρει την πρωτοβουλία να βοηθήσει τα παιδιά με ειδικές ανάγκες και δύο σχολεία ειδικής αγωγής του Πειραιά, θα βρίσκονται στον χώρο με τις κατασκευές που έχουν κάνει, τις ζωγραφιές τους και τα σκίτσα τους! Αν κάθε επισκέπτης φέρει μαζί του ένα συμβολικό δώρο με γραφική ύλη, τότε τα σχολεία μπορεί να φτάσουν να καλύψουν τις ανάγκες τους για την επόμενη χρονιά, και με αρωγό το Επιμελητήριο του Πειραιά που επιβλέπει το φιλανθρωπικό χαρακτήρα της εκδήλωσης, κάθε πλεόνασμα να διατεθεί σε άλλα σχολεία ειδικής αγωγής!

Με αφιερώματα στα κλασικά ιαπωνικά δίχρονα, στις καλύτερες ευρωπαϊκές και με τις καλύτερες μοτοσυκλέτες ανά δεκαετία, το Beauty and the Beast δεν είναι απλά μία γιορτή για την μοτοσυκλέτα, αλλά ένα κανονικό σχολείο και ένα ζωντανό μουσείο!

Σας περιμένουμε και στο δικό μας περίπτερο, Σάββατο 14 και Κυριακή 15 Δεκεμβρίου, από τις 11:00 έως τις 21:00 – ΠΕΤΡΙΝΗ ΑΠΟΘΗΚΗ – ΠΥΛΗ Ε2 – Λιμάνι Πειραιά.

Μοτοσυκλετιστική συγκέντρωση στο Λονδίνο για το βρετανικό ζευγάρι που βρίσκεται φυλακισμένο στο Ιράν

Ως μέτρο άσκησης πίεσης στη βρετανική κυβέρνηση
foreman
Από τον

Παύλο Καρατζά

7/5/2026

Μοτοσυκλετιστές καλούνται σε συγκέντρωση σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους κρατούμενους Βρετανούς υπηκόους Lindsay και Craig Foreman, οι οποίοι εκτίουν επί του παρόντος ποινή δέκα ετών σε μία από τις πιο διαβόητες φυλακές του Ιράν με την κατηγορία της κατασκοπείας. 

Σας είχαμε ενημερώσει για το ζευγάρι από το Sussex που συνελήφθη τον Ιανουάριο του 2025, ενώ διέσχιζαν το Ιράν στο πλαίσιο του παγκόσμιου ταξιδιού τους και κατηγορήθηκαν για κατασκοπεία με ποινή φυλάκισης δέκα ετών. Το ζευγάρι μάλιστα βρίσκεται στη φυλακή Εβίν της Τεχεράνης, που έχει καταδικαστεί επανειλημμένα για συστηματικές παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

foreman

Για τον λόγο αυτόν μοτοσυκλετιστές καλούνται να συγκεντρωθούν στο Λονδίνο, σε ένδειξη αλληλεγγύης προς το ζευγάρι. Η δράση έχει προγραμματιστεί για τις 20 Μαΐου, σηματοδοτώντας τα 500 ημέρες κράτησης στη χώρα. Οι διοργανωτές θα παραδώσουν στην κυβέρνηση και τις 67.000 υπογραφές που έχουν μαζευτεί (μέχρι στιγμής) και ζητούν την ανάληψη πιο δυναμικών ενεργειών για την απελευθέρωση του ζευγαριού.

Ο Craig Foreman μίλησε στο MCN μέσω τηλεφώνου και δήλωσε: “Ο Joe (γιος του ζευγαριού) και εγώ σκεφτήκαμε την ιδέα να ενώσουμε την κοινότητα των μοτοσυκλετιστών. Θέλουμε [η κυβέρνηση] να συνειδητοποιήσει ότι είμαστε ακόμα εδώ. Ζούμε αυτή τη ζωή, φυλακισμένοι για κάτι που δεν έχουμε κάνει. Υπάρχουν φίλοι και συγγενείς που μας στηρίζουν και η κυβέρνηση ξέρει ότι είμαστε αθώοι, αλλά έχω την αίσθηση ότι επιλέγουν να μην αναλάβουν δράση. Πιστεύω ότι μπορούν να κάνουν κάτι. Δεν πρόκειται μόνο για μένα και τη Lindsay. Μόνο στο κτίριό μου υπάρχουν 150 άτομα, συμπεριλαμβανομένων 18 ανθρώπων διαφορετικών εθνικοτήτων που βρίσκονται στην ίδια θέση με εμάς. Υπάρχει μια πολύ ευρύτερη εικόνα εδώ."

Η οικογένεια ελπίζει να δει 100 ή περισσότερες μοτοσυκλέτες να συμμετέχουν εκείνη την ημέρα και οι αναβάτες μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ. Η συγκέντρωση θα γίνει στο φημισμένο Ace Cafe του Λονδίνου, θα περάσει από την Ιρανική Πρεσβεία, στη συνέχεια από το Hyde Park Corner και θα καταλήξει στο Westminster πριν από τη συνάντηση με την κυβέρνηση.

Η εκστρατεία διοργανώνει επίσης μια καμπάνια συγκέντρωσης χρημάτων για την κάλυψη των τρεχουσών δαπανών και μέχρι στιγμής έχουν συγκεντρωθεί 14.700 λίρες.

 

Ετικέτες