Βρετανία: Κάμερα έπιασε μοτοσυκλετιστή με 254 χλμ/ώρα – 12 μήνες στέρηση διπλώματος
Ο Βρετανός αναβάτης θα κάνει καιρό να ξανά οδηγήσει
Από τον
Παύλο Καρατζά
22/5/2026
Ο Dale Gooderham έχασε την άδεια οδήγησης του για ένα χρόνο, αφού εντοπίστηκε να κινείται με τη μοτοσυκλέτα του με ταχύτητα 254 χλμ/ώρα.
Ο Βρετανός αναβάτης ομολόγησε την ενοχή του για υπερβολική ταχύτητα στο δικαστήριο του Ipswich, αφού πιάστηκε να οδηγεί με 254 χλμ/ώρα το περασμένο καλοκαίρι.
Το περιστατικό έλαβε χώρα στον αυτοκινητόδρομο Α14 στο Creeting St Peter, στις 2:35 μ.μ. στις 29 Ιουλίου 2025, γεγονός που κατέγραψε κάμερα ασφαλείας.
Ο 41χρονος εμφανίστηκε στο δικαστήριο στις 11 Μαΐου 2026 και ομολόγησε την ενοχή του για την κατηγορία της υπερβολικής ταχύτητας. Του αφαιρέθηκε το δίπλωμα οδήγησης για 12 μήνες, του επιβλήθηκε πρόστιμο 120 λιρών, ενώ θα πληρώσει 168 λίρες για έξοδα και επιπλέον χρεώσεις.
Στην Αγγλία οι αναβάτες γνωρίζουν πως υπάρχουν αμέτρητες κάμερες στους δημόσιους δρόμους και έτσι είναι πολύ πιθανό σε περίπτωση υπέρβασης των ορίων να έχουν και τις ανάλογες κυρώσεις. Στον ίδιο δρόμο βαδίζει και η χώρα μας με την τοποθέτηση νέων καμερών στο οδικό δίκτυο, αλλά και με την αυστηροποίηση του Κ.Ο.Κ. Για το ίδιο παράπτωμα στην Ελλάδα, βέβαια, ο παραπάνω αναβάτης θα είχε πληρώσει 2.000 ευρώ πρόστιμο και έναν χρόνο αφαίρεση διπλώματος χωρίς καν να πάει σε δικαστήριο.
Aprilia Racing MotoGP και Monster Energy ανακοίνωσαν πολυετή συνεργασία από το 2026
Ξεκινάει επίσημα από το Grand Prix της Ιταλίας στο Mugello
Από τον
Φίλιππο Σταυριδόπουλο
29/5/2026
Η συμφωνία προβλέπει πως η Monster Energy θα αποτελέσει βασικό χορηγό της εργοστασιακής ομάδας της Aprilia από το 2026, ενώ από το 2027 θα αναβαθμιστεί με το brand να εμφανίζεται και στο όνομα της ομάδας.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας, το χαρακτηριστικό λογότυπο της Monster Energy θα εμφανίζεται στις εργοστασιακές RS-GP, στις αγωνιστικές φόρμες των αναβατών και στα υπόλοιπα βασικά στοιχεία της ομάδας.
Η Aprilia Racing χαρακτηρίζει τη συμφωνία ως ένα σημαντικό στρατηγικό βήμα για το αγωνιστικό της πρόγραμμα σε μια περίοδο όπου η ομάδα βρίσκεται σε συνεχή άνοδο. Μάλιστα υπογραμμίζει ότι πρόκειται για τον πρώτο title sponsor στην ιστορία της εργοστασιακής της ομάδας στα MotoGP.
Η ιταλική εταιρεία από το Noale σημειώνει πως η συνεργασία με έναν παγκόσμιο συνεργάτη όπως η Monster Energy ενισχύει περαιτέρω τη θέση της στο κορυφαίο επίπεδο των αγώνων μοτοσυκλέτας.
Συνεχής αγωνιστική άνοδος για την Aprilia
Η ανακοίνωση της συνεργασίας έρχεται σε μια ιδιαίτερα επιτυχημένη αγωνιστική περίοδο για την Aprilia Racing.
Το 2025 αποτέλεσε την πιο επιτυχημένη σεζόν της ιστορίας της στα MotoGP, με τις περισσότερες νίκες σε μία χρονιά, την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα αναβατών με τον Marco Bezzecchi και τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Η ανοδική πορεία συνεχίζεται και το 2026, με την Aprilia να έχει κατακτήσει τις τρεις πρώτες νίκες της χρονιάς, να έχει βρεθεί στο βάθρο στους πέντε πρώτους αγώνες της σεζόν και να πετυχαίνει για πρώτη φορά τριπλή παρουσία στο βάθρο με το 1-2-3 στο Grand Prix Γαλλίας.
Η ομάδα βρίσκεται επίσης στην κορυφή της βαθμολογίας αναβατών με τους Marco Bezzecchi και Jorge Martin, ενώ προηγείται τόσο στο πρωτάθλημα κατασκευαστών όσο και στο πρωτάθλημα ομάδων.
Δηλώσεις Rivola και Monster Energy
Ο CEO της Aprilia Racing, Massimo Rivola, δήλωσε: "Είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι που ανακοινώνουμε αυτή τη συνεργασία με μια παγκόσμια εταιρεία όπως η Monster Energy, η οποία θα βρίσκεται δίπλα μας το 2026 ως βασικός χορηγός και από το 2027 θα μπει και στον τίτλο της ομάδας. Η συμφωνία αυτή αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για την Aprilia και επισφραγίζει την πορεία επιτυχιών της ομάδας μας."
Από την πλευρά της Monster Energy, ο Αθλητικός Εμπορικός Διευθυντής, Mitch Covington, συμπλήρωσε πως, "η συνεργασία με την Aprilia αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για τη Monster Energy στα MotoGP. Η ομάδα έχει καθιερωθεί ως μία από τις πιο ανταγωνιστικές και εξελισσόμενες δυνάμεις του πρωταθλήματος και ανυπομονούμε να αποτελέσουμε μέρος αυτής της πορείας."