...και τη Δευτέρα...και τη μέρα...και ολόκληρη την εβδομάδα!
Kάθε Δευτέρα συνεχίζονται οι Διαγωνισμοί που θα σας κάνουν να βλέπετε με άλλη ματιά όλη την υπόλοιπη εβδομάδα!
Αυτήν την εβδομάδα 3 τυχεροί θα κερδίσουν:
- Ο 1ος ένα μπουφάν Tucano Urbano "Libeccio 837" αξίας 189€ - Ο 2ος ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου Julbo Cobalt Spectron 3 αξίας 98€
- Ο 3ος ένα σετ αξεσουάρ Kymco αξίας 45 €
Οι νικητές των δύο προηγούμενων κληρώσεων (7/10 & 14/10) βρίσκονται ήδη αναρτημένοι στη σελίδα της Kymco στο facebook και όλοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στο https://www.facebook.com/kymco.gr/
Σηκώνουν μοτοσυκλέτες και σκούτερ από το κέντρο της Αθήνας
Επιχείρηση του Δήμου απομακρύνει τα παρατημένα δίκυκλα σε τηλεοπτική μετάδοση
Από τον
Φίλιππο Σταυριδόπουλο
21/11/2025
Μια επιχείρηση εκκαθάριση ξεκίνησε, ο Δήμος Αθηναίων απομακρύνωντας εγκαταλελειμμένα δίκυκλα από τους δρόμους, απελευθερώνοντας θέσεις στάθμευσης και δημόσιο χώρο.
Μεγάλη επιχείρηση του Δήμου Αθηναίων πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 20/11, με στόχο την απομάκρυνση δεκάδων εγκαταλελειμμένων δικύκλων που εδώ και μήνες καταλάμβαναν δημόσιο χώρο στο κέντρο της πόλης. Από νωρίς το πρωί, συνεργεία του Δήμου προχωρούσαν σε “σήκωμα” δικύκλων, με ένα από αυτά να μεταδίδεται ζωντανά σε τηλεοπτική εκπομπή.
Σύμφωνα με την αντιδήμαρχο Αθηναίων Ρωξάνη Μπέη, το συγκεκριμένο δίκυκλο που απομακρύνθηκε στον αέρα της εκπομπής βρισκόταν στο σημείο ακινητοποιημένο από τον Φεβρουάριο του 2025.
Η ίδια εξήγησε αναλυτικά το νομικό πλαίσιο:
“Αυτό που προβλέπει ο νόμος είναι 15 ημέρες αμετακίνητο και καταγεγραμμένο από την υπηρεσία, στη συνέχεια άλλες 20 ημέρες με το ενημερωτικό αυτοκόλλητο περί ακινησίας, που ειδοποιεί τον ιδιοκτήτη και ακολουθείται η διαδικασία συστημένης επιστολής”.
Η κ. Μπέη ανέφερε επίσης ότι ο Δήμος προχώρησε στη μαζική σάρωση μετά την αποσυμφόρηση της αποθήκης όπου βρίσκονταν σχεδόν 1.800 εγκαταλελειμμένα δίκυκλα. Η διαδικασία ξεμπλόκαρε όταν δόθηκε η δυνατότητα να μεταφερθούν σε ανάδοχη εταιρεία για ανακύκλωση, αντί να περιμένουν τον εκπλειστηριασμό μέσω ΑΑΔΕ.
Στο πλαίσιο των τρεχουσών δράσεων, 380 εγκαταλελειμμένα δίκυκλα θα απομακρυνθούν μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες, απελευθερώνοντας δεκάδες σημεία στάθμευσης και διευκολύνοντας την κυκλοφορία στο κέντρο.
Το πρόβλημα, όπως σημείωσε η αντιδήμαρχος, δεν περιορίζεται μόνο στα δίκυκλα, καθώς το 2024 πραγματοποιήθηκαν 900 άρσεις εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων, αριθμός που αναμένεται να ξεπεραστεί φέτος.
Το φαινόμενο των εγκαταλελειμμένων οχημάτων, μοτοσυκλετών και αυτοκινήτων, παραμένει ένα ζήτημα στο δημόσιο χώρο της Αθήνας, με τις επιχειρήσεις απομάκρυνσης, να συνεχίζονται σύμφωνα με τις δημοτικές αρχές.