Ducati – Δεύτερο εργοστάσιο στην Ταϊλάνδη ως εξαγωγικό κέντρο για την Ασία

Ενισχύει την παρουσία της στην Ταϊλάνδη η ιταλική εταιρία με νέα επένδυση 400.000 εκατ. ευρώ
motomag Ducati – Νέο εργοστάσιο στην Ταϊλάνδη ως εξαγωγικό κέντρο για την Ασία
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

23/4/2024

Η Ducati η οποία ήδη έχει εργοστάσιο στην Ταϊλάνδη από το 2011 και συγκεκριμένα στην πόλη Rayong, άνοιξε νέο εργοστάσιο στην ίδια πόλη το οποίο θα χρησιμοποιηθεί ως εξαγωγικό κέντρο που θα τροφοδοτεί τις αγορές της Ασίας.

Το νέο εργοστάσιο θα έχει παραγωγική δυναμικότητα 10.000 μονάδων ετησίως σε πρώτη φάση και την εποπτεία του θα έχει η Ducati Motor Thailand. Με αυτόν τον τρόπο η ιταλική εταιρεία θέλει να αυξήσει την παραγωγική διαδικασία στις αγορές της Ασίας οι οποίες παίζουν σημαντικό ρόλο για την ίδια. Με την άνοδο του μοτοσυκλετισμού και το πέρασμα από την κατάσταση "έχω δίκυκλο γιατί δεν μπορώ να πάρω αυτοκίνητο" στο "θέλω να κινούμαι πάνω σε δύο ρόδες" που πέρασε και η πλειοψηφία της Ευρώπης πριν από δεκαετίες, οι αγορές σε πολλές χώρες της Ασίας έχουν μία τρομακτική άνοδο που όλοι οι Ευρωπαίοι καλοβλέπουν. Η Ducati που όπως είπαμε έχει παρουσία στην περιοχή πολλά χρόνια, δεν θέλει να λείπει από αυτό το γαϊτανάκι που σκαρφαλώνει το βουνό και η αύξηση της παραγωγής είναι μία σωστή απόφαση και ο μόνος τρόπος να διατηρήσει το μερίδιό της στις επιμέρους αγορές.

Ducati – Νέο εργοστάσιο στην Ταϊλάνδη ως εξαγωγικό κέντρο για την Ασία

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ducati Motor Holding, Claudio Domenicali, ανέφερε για την νέα δραστηριότητα της ιταλικής εταιρίας: “Η Ταϊλάνδη είναι μια σημαντική αγορά για premium και μεγάλου κυβισμού μοτοσυκλέτες και θέλουμε να την καταστήσουμε ως εξαγωγική μας βάση. Παράγουμε όλα τα μοντέλα μοτοσυκλετών της Ducati στο εργοστάσιό μας στο Rayong.

Πέρυσι πουλήσαμε σχεδόν 58.000 μοτοσυκλέτες. Ο όγκος των πωλήσεων θα καθοριστεί από την αύξηση της ζήτησης και τις τάσεις της αγοράς”.

Ετικέτες

KTM: Κλέβει και άλλο υψηλόβαθμο στέλεχος από τη BMW

Νέος Τεχνολογικός Διευθυντής ο Christof Lischka
Christof-Lischka
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

8/6/2026

Η KTM συνεχίζει την αναδιοργάνωσή της μετά τη δύσκολη οικονομική περίοδο που πέρασε τα τελευταία δύο χρόνια, ενισχύοντας τη διοικητική της ομάδα με ακόμη ένα υψηλόβαθμο στέλεχος της BMW Motorrad.

Μετά την πρόσφατη μεταγραφή του Stephan Reiff στη θέση του Chief Commercial Officer (CCO), η αυστριακή εταιρεία ανακοίνωσε ότι ο Christof Lischka θα αναλάβει από την 1η Οκτωβρίου 2026 τα καθήκοντα του Chief Technology and Product Officer (CTPO).

Η KTM στρέφεται σε στελέχη με μακρά εμπειρία στη BMW Motorrad, επιδιώκοντας να ενισχύσει την τεχνολογική της ανάπτυξη και τη στρατηγική των μελλοντικών μοντέλων της μετά τις οικονομικές αναταραχές των τελευταίων ετών.

Από τα τέλη του 2024 και καθ' όλη τη διάρκεια του 2025, η KTM βρέθηκε αντιμέτωπη με σοβαρές οικονομικές δυσκολίες, οι οποίες δημιούργησαν αμφιβολίες ακόμη και για τη βιωσιμότητά της. Τελικά, η εταιρεία πέρασε σε νέα εποχή υπό την ισχυρότερη στήριξη της Bajaj, η οποία ανέλαβε κεντρικό ρόλο στη διάσωση και την επανεκκίνηση του αυστριακού κατασκευαστή.

Έκτοτε, η κατάσταση δείχνει να σταθεροποιείται. Τα αποθέματα αδιάθετων μοντέλων μειώνονται, η παραγωγή επανέρχεται στους κανονικούς ρυθμούς, νέα μοντέλα παρουσιάζονται στην αγορά και η εταιρική δομή αποκτά ξανά σταθερότητα. Παράλληλα, η KTM συνεχίζει να αντιμετωπίζει ορισμένες προκλήσεις, όπως η υπόθεση που εξελίσσεται στην Ευρώπη σχετικά με τις εκπομπές ρύπων ορισμένων enduro μοντέλων της.

Στο πλαίσιο αυτής της αναδιάρθρωσης, η KTM ανακοίνωσε ότι ο Christof Lischka θα αναλάβει την πλήρη ευθύνη για την εξέλιξη των νέων μοντέλων και την τεχνολογική στρατηγική των KTM, Husqvarna και GasGas.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας, "Ο Christof Lischka θα αναλάβει την πλήρη ευθύνη για την ανάπτυξη των οχημάτων, με στόχο να οδηγήσει την τεχνολογική υπεροχή των KTM, Husqvarna και GasGas στις επόμενες γενιές μοντέλων, ενώ παράλληλα θα καθοδηγήσει την εξέλιξη του προϊοντικού χαρτοφυλακίου και θα διασφαλίσει τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας."

Christof-Lischka

Η επιλογή του Lischka μόνο τυχαία δεν θεωρείται. Το στέλεχος της BMW Motorrad διαθέτει σχεδόν τρεις δεκαετίες εμπειρίας στον Βαυαρό κατασκευαστή, έχοντας περάσει από κρίσιμους τομείς όπως η ανάπτυξη νέων μοντέλων, η στρατηγική προϊόντων, η δυναμική συμπεριφορά, τα πλαίσια, τα συστήματα πέδησης και οι τεχνολογίες αιχμής.

Τα τελευταία χρόνια είχε ενεργό ρόλο στη διαμόρφωση της γκάμας της BMW Motorrad, συμβάλλοντας στην εμπορική επιτυχία της εταιρείας και στα ιστορικά ρεκόρ πωλήσεων που πέτυχε η γερμανική εταιρεία. Η εμπειρία του στην κατανόηση των αναγκών της αγοράς και των καταναλωτών θεωρείται σημαντική για την KTM, η οποία αναζητά νέα κατεύθυνση μετά τις πρόσφατες αναταράξεις.

Ανακοινώνοντας τη νέα του θέση, ο Lischka δήλωσε, "Η KTM είναι μια εταιρεία όπου η τεχνολογία, η καινοτομία, ο μηχανοκίνητος αθλητισμός και το συναίσθημα συνδέονται άρρηκτα μεταξύ τους. Αυτό ακριβώς είναι που κάνει αυτόν τον ρόλο τόσο συναρπαστικό για μένα. Στόχος μου είναι να συνεργαστώ με τις ομάδες στο Mattighofen για την ανάπτυξη προϊόντων που θα είναι τεχνολογικά προηγμένα, θα προσφέρουν υψηλές επιδόσεις εντός και εκτός δρόμου και θα εμπνέουν τους πελάτες μας καθημερινά."

Η διπλή μεταγραφή στελεχών από τη BMW δείχνει πως η KTM επιδιώκει να αξιοποιήσει τη γνώση και την εμπειρία ανθρώπων που συνέβαλαν στην εμπορική και τεχνολογική επιτυχία του γερμανικού κατασκευαστή. Το κατά πόσο αυτή η στρατηγική θα αποδώσει καρπούς θα φανεί τα επόμενα χρόνια, καθώς η αυστριακή εταιρεία επιχειρεί να επιστρέψει σε τροχιά ανάπτυξης και να επαναπροσδιορίσει τη θέση της στην παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας.

 

Ετικέτες