EICMA 2023 – 560.000 επισκέπτες και ρεκόρ εκθετών

2.036 εκθέτες και αύξηση 19% των επισκεπτών σε σχέση με το 2022
EICMA 2023 – 560.000 επισκέπτες και ρεκόρ εκθετών
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

13/11/2023

Η EICMA 2023 πέρασε στην ιστορία, με την φετινή έκθεση να καταγράφει ρεκόρ εκθετών, παρουσιάζοντας ταυτόχρονα αύξηση στους επισκέπτες σε σχέση με το 2022, ενώ οι νέοι εκθεσιακοί χώροι οι οποίοι δημιουργήθηκαν για τους επισκέπτες αποτέλεσαν σημείο αναφοράς.

Στην έκθεση μοτοσυκλετών στο Μιλάνο από 7 έως 12 Νοεμβρίου έδωσαν το παρών πάνω από 2.036 εκθέτες -ιστορικό ρεκόρ για τη διοργάνωση- με το 67% να προέρχεται από το εξωτερικό και συγκεκριμένα από 45 διαφορετικές χώρες. Πάνω από το 30% των εταιρειών είχαν παρουσία στην EICMA για πρώτη φορά, ενώ και τα περίπτερα της έκθεσης αυξήθηκαν σε οκτώ σε σχέση με τα έξι του 2022 και τα πέντε του 2021. Αύξηση 19% σε σχέση με το 2022 καταγράφηκε στην προέλευση του κοινού με 563.848 επισκέπτες να περνούν την πύλη της EICMA, με το 88% να προτιμά την ηλεκτρονική αγορά εισιτηρίου.

EICMA 2023 – 560.000 επισκέπτες και ρεκόρ εκθετών

Όσον αφορά τον επιχειρηματικό τομέα 39.392 φορείς του κλάδου επισκέφτηκαν τη φετινή έκθεση. Από αυτούς το 52% ήταν από το εξωτερικό και συγκεκριμένα από 120 διαφορετικές χώρες. Θετικά ήταν τα στοιχεία και για τον τομέα των μέσων ενημέρωσης, καθώς πάνω από 7.000 άνθρωποι του κλάδου από 62 χώρες βρέθηκαν στο Μιλάνο, επωφελούμενοι από την αποκλειστική ημέρα για τον Τύπο η οποία έλαβε χώρα την Τρίτη 7 Νοεμβρίου -τη δεύτερη ημέρα στους δημοσιογράφους έκαναν παρέα και οι dealer.

Σημαντικό κομμάτι στην EICMA έπαιξε και η ψυχαγωγία. Ο υπαίθριος χώρος MotoLive ήταν αφιερωμένος στους αγώνες με τις κερκίδες των 3.000 θέσεων να είναι μόνιμα κατειλημμένες. Επιπρόσθετα 9.000 επισκέπτες δοκίμασαν στην ειδικά διαμορφωμένη διαδρομή τα οχήματα των εκθετών καθώς και e-Bike. Την τιμητική της είχε και η Sports Arena -αρένα για video games- η οποία κατακλύστηκε από νεανικό κοινό ενώ εκεί βρέθηκαν VIP καλεσμένοι καθώς και αγωνιζόμενοι διάφορων μορφών του μηχανοκίνητου αθλητισμού κυρίως όμως της μοτοσυκλέτας.

Αξιοσημείωτο ενδιαφέρον έδειξε το κοινό και στον εκθεσιακό χώρο YUM (Your Urban Mobility) -χώρο προώθησης ιταλικών εταιρειών και επιχειρήσεων στο εξωτερικό μέσω του Οργανισμού Προώθησης στο Εξωτερικό (ICE)- στον οποίο φιλοξενήθηκαν επιχειρήσεις, ιδρύματα, υπηρεσίες επιβολής του νόμου, αλλά και καινοτόμες νεοφυείς επιχειρήσεις από την Ιταλία.

EICMA 2023 – 560.000 επισκέπτες και ρεκόρ εκθετών

 

Ετικέτες

Η BYD που τάραξε την αγορά αυτοκινήτου στην Ευρώπη, θέλει τώρα να μπει στα σκούτερ!

Ταράζει και τον εγχώριο ανταγωνισμό της με αυτή την κίνηση
Η BYD που τάραξε την αγορά αυτοκινήτου στην Ευρώπη, θέλει τώρα να μπει στα σκούτερ!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

12/9/2024

Μόλις πριν από λίγους μήνες η BYD δήλωνε πως δεν είχε στόχο να εισέλθει στον κόσμο της μοτοσυκλέτας, εννοώντας εδώ τις ηλεκτρικές καθώς είναι μία εταιρεία που ειδικεύεται στην ηλεκτροκίνηση.

Στην Κίνα τα αυτοκίνητα της BYD απολαμβάνουν ένα τεράστιο μερίδιο αγοράς και την προτίμηση του κόσμου και ένα άνοιγμα στα μικρά δίκυκλα που κατά εκατομμύρια πωλούνται στην Κίνα και τις υπόλοιπες μεγάλες αγορές της Ασίας, φαντάζει απολύτως λογικό. Όπως άλλωστε έχει πράξει όλος ο ανταγωνισμός της.

Φαίνεται λοιπόν πως οι δηλώσεις προ μηνών ότι θα αποφύγει την μετάβαση, ήταν προσπάθεια συγκράτησης μιας διαρροής που είχε ήδη ξεκινήσει και πλέον περνά και τα σύνορα.

Η πρότερη διάψευση της BYD είναι επίσης πολύ πιθανό να έγινε για να καθησυχάσει το πελατολόγιό της καθώς κατασκευάζει ήδη σκούτερ για λογαριασμό τρίτων, όπως η Ισπανική Nerva. Πήρε το όνομά της από την αντίστοιχη πόλη της Ισπανίας και παρουσίασε το NERVA EXE ένα 100% ηλεκτρικό maxi σκούτερ. Υπάρχει μάλιστα αντιπροσώπευση και στην Ελλάδα για το μοναδικό αυτή την στιγμή μοντέλο της Nerva από την GATSOULIS.

Η BYD που τάραξε την αγορά αυτοκινήτου στην Ευρώπη, θέλει τώρα να μπει στα σκούτερ!

Εκτός της Nerva, η BYD κατασκευάζει και για άλλες μάρκες της ασιατικής αγοράς αλλά όπως φαίνεται θα κάνει την μετάβαση και σε δικό της μοντέλο, το οποίο θυμίζει το Nerva EXE αλλά ανήκει στην μικρο-μεσαία κατηγορία.

Αυτή η απόφαση ενδεχομένως συνδυάζεται με την αποκάλυψη που έχουμε κάνει στην έντυπη έκδοση του ΜΟΤΟ για την οδηγία της Κινέζικης κυβέρνησης προς τους μεγάλους κατασκευαστές να αναπτύξουν τις δικές τους μάρκες και να σταματήσουν να παράγουν μοντέλα για λογαριασμό τρίτων, παρέχοντας και οικονομικά οφέλη με την μορφή χαμηλού δανεισμού, σε όποιον ακολουθήσει το παράδειγμα.

Η BYD ξεκίνησε ως κατασκευαστής μπαταριών για άλλους, όπως και γενικότερη στήριξη της αυτοκινητοβιομηχανίας, πριν γίνει και ο ίδιος κατασκευαστής με ραγδαία ανάπτυξη. Ταχεία ήταν και η εξάπλωσή της σε μεγάλες αγορές της Ευρώπης.

Μπορεί να φέρει την επάνασταση και στα σκούτερ, ιδιαίτερα αν φτιάξει ένα ηλεκτρικό με μία από τις μεγαλύτερες αυτονομίες αυτή την στιγμή και κεντρικά τοποθετημένο κινητήρα με ιμάντα τελικής μετάδοσης.

Το σκούτερ της BYD αναμένεται να αποδίδει 25-35 ίππους και να είναι δηλαδή αντίστοιχο είτε τον 250, είτε των σκούτερ των 350 κυβικών με τροχούς 15-14 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω καθώς και δύο δισκόπλακες εμπρός που δεν φαίνονται στο σκίτσο. Μεγάλη σχάρα και ευρύχωρη σέλα με πλούσιο εξοπλισμό όπως φαίνεται από τα χειριστήρια θα καταστήσουν το σκούτερ εξαιρετικά ανταγωνιστικό, τουλάχιστον στην τοπική αγορά που η ηλεκτροκίνηση είναι ιδιαίτερα διαδομένη. Αναμένουμε να δούμε τον ντόρο που θα προκαλέσει όταν εμφανιστεί στην τοπική αγορά καθώς και τις νέες δηλώσεις της εταιρείας για την είσοδο της στα δίκυκλα.