Έκλεισε το εργοστάσιο της Bimota

Έπεσαν οι τίτλοι τέλους οριστικά
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

5/9/2017

Δημοσιεύματα στην Ιταλία αναφέρουν ότι η Bimota, η οποία ταλανιζόταν το τελευταίο διάστημα εξαιτίας οικονομικών προβλημάτων, κατέβασε ρολά στο εργοστάσιο στο Rimini οριστικά.

Σύμφωνα μ' αυτά τα δημοσιεύματα, το εργοστάσιο έχει πλέον αδειάσει και έχουν αφαιρεθεί οι ταμπέλες και οι επιγραφές, ενώ το στοκ των ανταλλακτικών έχει μεταφερθεί σε αποθήκες που βρίσκονται εκεί κοντά. Οι νυν ιδιοκτήτες της φίρμας λέγεται πως έχουν συναρμολογήσει τα πιο πρόσφατα μοντέλα της εταιρείας σε κάποιες εγκαταστάσεις στην Ελβετία από τα εναπομείναντα εξαρτήματα, ενώ είναι άγνωστο ακόμη το τι θα συμβεί όταν τελειώσει αυτό το απόθεμα ανταλλακτικών και εξαρτημάτων. Το σίγουρο πάντως είναι ότι οι δεσμοί και οι ρίζες με την γενέτειρα της Bimota στο Rimini έχουν αποκοπεί εντελώς.

Η πρώτη ουσιαστική απώλεια για την Bimota ήταν η αποχώρηση του Massimo Tamburini για να πάει στην Ducati, αν και μετά από αυτό η εταιρεία κατάφερε να δημιουργήσει αρκετές μοτοσυκλέτες που είχαν μια αξιοπρεπή εμπορική πορεία. Το δεύτερο αρνητικό ορόσημο της Bimota ήταν το 1997 με την δημιουργία του δίχρονου Vdue, ένα φιλόδοξο project με έναν κινητήρα δικής της κατασκευής το οποίο όμως κατέληξε άδοξα εξαιτίας των προβλημάτων που αντιμετώπισαν με τον άμεσο ψεκασμό.

Λίγα χρόνια αργότερα ήρθε και η οικονομική κατάρρευση για την Bimota, αν και το 2003 έγινε μια προσπάθεια αναγέννησης με τη δημιουργία κάποιων μοντέλων, που όμως δεν κατάφερε σε καμία περίπτωση να επαναφέρει το εργοστάσιο στα επίπεδα του παρελθόντος. Πριν από λίγους μήνες, η εταιρεία κατέγραψε άλλη μια σημαντική απώλεια, αυτή του Pierluigi Marconi ο οποίος ήταν ένα από τα σημαντικότερα στελέχη του σχεδιαστικού τμήματος που αναγκάστηκε να παραιτηθεί –ακολουθούμενος από πολλά μέλη της ομάδας του- λόγω μη καλής επικοινωνίας και συνεργασίας με τους τωρινούς ιδιοκτήτες της Bimota.

Πάντως, αν έχουμε μάθει κάτι από το παρελθόν, είναι ότι σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να διαγράψουμε οριστικά την Bimota από τον χάρτη, μόνο που αυτή τη φορά θα χρειαστεί ένας πολύ γενναίος επενδυτής με τα χρήματα στην τσέπη, προκειμένου να επαναφέρει την ιστορική φίρμα στη ζωή.

Μείωση τιμής για το KYMCO Αgility S 125i - Στα 195 ευρώ το όφελος

Το best seller της ταϊβανέζικης εταιρείας γίνεται ακόμη πιο προσιτό
KYMCO Agility S 125 i μείωση τιμής 2026
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

29/5/2026

Το Agility S 125i είναι ένα από τα πιο μοσχοπουλημένα μοντέλα της KYMCO και τώρα γίνεται πιο προσιτό με την αντιπροσωπεία να προχωρά σε μείωση της τιμής του.

Το KYMCO Αgility S 125i Euro5+ έφτασε στην ελληνική αγορά με νέο κινητήρα πριν από έναν περίπου χρόνο με το ισχυρότερο και πιο ροπάτο σε απόδοση μοτέρ να είναι η πρώτη από μία σειρά αλλαγών έναντι του προκάτοχου μοντέλου με τις υπόλοιπες να εντοπίζονται στην πίσω ανάρτηση, όπως  επίσης και στο αισθητικό κομμάτι, στα LED φώτα με DRL (φώτα ημέρας) και στον τομέα της χρηστικότητας/εργονομίας με νέα διπλή οθόνη LCD και θύρα USB στην ποδιά.

Ο τετράχρονος κινητήρας των 125 κ.εκ. αποδίδει 11,2 ίππους και 1,08 kg.m  ροπής. Το βάρος του σκούτερ ανακοινώνεται στα 122 κιλά, ενώ η κατανάλωση κατά το πρότυπο WMTC είναι 2,1 λτ./100 χλμ. Σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των επτά (7) λίτρων η αυτονομία μπορεί να ξεπεράσει θεωρητικά τα 300 χιλιόμετρα σε ιδανικές συνθήκες.

KYMCO Agility S 125 i μείωση τιμής 2026

Οι τροχοί έχουν ζάντα 16 ιντσών μπροστά και 14 πίσω, τα φρένα έχουν συνδυασμένη λειτουργία (CBS), ενώ υπάρχει χώρος κάτω από τη σέλα για ένα full face κράνος 
Στο εξοπλισμός περιλαμβάνεται όπως είπαμε θύρα φόρτισης USB στην ποδιά, όπου βρίσκεται και η τάπα του ρεζερβουάρ και έτσι δεν απαιτείται άνοιγμα της σέλας). Η τιμή του Agility S 125i μειώθηκε κατά 195 ευρώ και πλέον μπορεί να αποκτηθεί με 2.350. 

Οι χρωματικές επιλογές για το 125άρι Agility είναι τρεις Black, White και Golden Grey και όπως κάθε μοντέλο της KYMCO, καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση 2 ετών χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων.