Έκλεψαν BMW R 1250 GS και ζητούσαν 4.000 ευρώ για να την επιστρέψουν [Video]

Στο τέλος οι δράστες ακύρωσαν την συμφωνία
cover
Από το

motomag

1/12/2025

Η κλοπή έγινε στο περιστέρι και αφορούσε μία BMW R 1250 GS που έκλεψαν οι δράστες, ενώ στην συνέχεια ζητούσαν και 4.000 ευρώ από τον ιδιοκτήτη για να του την “επιστρέψουν”, χωρίς όμως να έχουν τέτοια πρόθεση όπως τελικά φάνηκε.

Οι δράστες ήταν τρία άτομα με δύο δίκυκλα οι οποίοι προσέγγισαν την BMW R 1250 GS, έσπασαν το κλειδωμένο τιμόνι και με τον συναγερμό να ηχεί κανονικά, παρέλασαν στους δρόμους του Περιστερίου απομακρύνοντας την κλεμμένη μοτοσυκλέτα σπρωχνοντας με πόδι στα πίσω μαρσπιέ.

Την επόμενη ημέρα οι δράστες, μέσω του διαμεσολαβητή με το παρατσούκλι "παππούς" τηλεφώνησαν στον ιδιοκτήτη της BMW και του ζήτησαν 4.000 ευρώ για να του επιστρέψουν την μοτοσυκλέτα, αφού όπως χαρακτηριστικά είπε ο δράστης η μοτοσυκλέτα πάρθηκε για “χαρτζιλίκι”. Ο ιδιοκτήτης συμφώνησε και στην συνέχεια ο "παππούς" του ζήτησε να έχει τα χρήματα συσκευασμένα και να τα αφήσει σε σημείο που θα του υποδείξει μέσω τηλεφώνου την τελευταία στιγμή.

Ο δράστης ζήτησε από τον ιδιοκτήτη της μοτοσυκλέτας να ξεκινήσει με το αυτοκίνητό του και να κάνει συγκεκριμένη διαδρομή, ενώ ήταν σε ανοιχτή ακρόαση όλη αυτή την ώρα, έτσι ώστε να βεβαιωθεί πως ο ιδιοκτήτης δεν ακολουθείται από την αστυνομία.

Το αρχικό ραντεβού δόθηκε στο Αιγάλεω, και το ακύρωσαν με την πρόφαση πως ο ιδιοκτήτης καθυστέρησε να φτάσει στο σημείο. Το δεύτερο ραντεβού δόθηκε στον Πειραιά που ακυρώθηκε επίσης, καθώς οι κλέφτες που φαίνεται να παρακολουθούσαν το ζευγάρι αντιλήφθηκαν πως ο ιδιοκτήτης έχει απευθυνθεί σε τρίτους για βοήθεια.

Παρόμοια περιστατικά σαν κι αυτό έχουν γίνει στο παρελθόν, όπου οι δράστες πατάνε πάνω στη σύγχυση των ιδιοκτητών και την αγάπη που έχουν για τις μοτοσυκλέτες τους, τους ζητάνε λύτρα, τα οποία και παίρνουν, όμως δεν επιστρέφουν την μοτοσυκλέτα στον ιδιοκτήτη.

Παρακάτω το ρεπορτάζ της Ελένης Λαζάρου στην τηλερόραση του Alpha που με την βοήθεια του ιδιοκτήτη έκανε αναπαράσταση των πρώτων ωρών:

 

 

Πυρκαγιά κατέκαψε κεντρική εγκατάσταση της Honda στην Ισπανία [Video]

Επλήγησαν αποθήκες μοτοσυκλετών και ανταλλακτικών, κέντρο συναρμολόγησης, η βάση αγωνιστικών ομάδων και άλλες υπηρεσίες της ισπανικής Honda
honda
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

9/6/2026

Ένα τεράστιο συγκρότημα της Honda στη βιομηχανική περιοχή Santa Perpetua de Mogoda στα περίχωρα της Βαρκελώνης στην Ισπανία καταστράφηκε από μεγάλη πυρκαγιά που εκδηλώθηκε το απόγευμα της Παρασκευής 5 Ιουνίου.

Η εγκατάσταση αυτή ήταν πρακτικά η καρδιά της ισπανικής αντιπροσωπείας της Honda, περιλαμβάνοντας μια σειρά από σημαντικά κτίρια που φιλοξενούν αποθήκες μοτοσυκλετών, καθώς και ανταλλακτικών και αξεσουάρ για μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα, μια γραμμή παραγωγής για μοτοσυκλέτες trial (Montesa), γραφεία εμπορικών και λογιστικών υπηρεσιών, το Honda Safety Institute και τη βάση των αγωνιστικών ομάδων της Honda στην Ισπανία.

Η δε επίδραση της καταστροφικής αυτής φωτιάς ξεπερνά τα όρια της Ισπανίας, καθώς από τις συγκεκριμένες αποθήκες εφοδιάζονται τόσο η εγχώρια αγορά, όσο και η Πορτογαλία και μεγάλο μέρος της νότιας Γαλλίας.

 

Σύμφωνα με τις ως τώρα πληροφορίες, η φωτιά ξεκίνησε περίπου στις 3 μ.μ. της Παρασκευής από το κέντρο logistics και έχει επιβεβαιωμένα προκαλέσει μεγάλες καταστροφές σε αποθηκευμένα υλικά. Ευτυχώς εκείνη την ώρα δεν υπήρχε πολύς κόσμος στις εγκαταστάσεις, ενώ όλα τα πρωτόκολλα ασφαλείας λειτούργησαν σωστά για να απομακρυνθούν όσοι εργαζόμενοι ήταν μέσα χωρίς να προκύψει τραυματισμός ή άλλο πρόβλημα. Ωστόσο η Honda επισήμως δεν έχει κάνει τον πλήρη απολογισμό της ζημιάς ως τώρα, καθώς η καταγραφή συνεχίζεται.

Το μήνυμα της Honda πάντως καθησυχάζει το κοινό δηλώνοντας πως η αποκατάσταση των ζημιών θα γίνει γρήγορα και η φωτιά δεν θα επηρεάσει τη ροή μοτοσυκλετών και εξαρτημάτων προς το δίκτυο της εταιρείας.