Έκλεψαν BMW R 1250 GS και ζητούσαν 4.000 ευρώ για να την επιστρέψουν [Video]

Στο τέλος οι δράστες ακύρωσαν την συμφωνία
cover
Από το

motomag

1/12/2025

Η κλοπή έγινε στο περιστέρι και αφορούσε μία BMW R 1250 GS που έκλεψαν οι δράστες, ενώ στην συνέχεια ζητούσαν και 4.000 ευρώ από τον ιδιοκτήτη για να του την “επιστρέψουν”, χωρίς όμως να έχουν τέτοια πρόθεση όπως τελικά φάνηκε.

Οι δράστες ήταν τρία άτομα με δύο δίκυκλα οι οποίοι προσέγγισαν την BMW R 1250 GS, έσπασαν το κλειδωμένο τιμόνι και με τον συναγερμό να ηχεί κανονικά, παρέλασαν στους δρόμους του Περιστερίου απομακρύνοντας την κλεμμένη μοτοσυκλέτα σπρωχνοντας με πόδι στα πίσω μαρσπιέ.

Την επόμενη ημέρα οι δράστες, μέσω του διαμεσολαβητή με το παρατσούκλι "παππούς" τηλεφώνησαν στον ιδιοκτήτη της BMW και του ζήτησαν 4.000 ευρώ για να του επιστρέψουν την μοτοσυκλέτα, αφού όπως χαρακτηριστικά είπε ο δράστης η μοτοσυκλέτα πάρθηκε για “χαρτζιλίκι”. Ο ιδιοκτήτης συμφώνησε και στην συνέχεια ο "παππούς" του ζήτησε να έχει τα χρήματα συσκευασμένα και να τα αφήσει σε σημείο που θα του υποδείξει μέσω τηλεφώνου την τελευταία στιγμή.

Ο δράστης ζήτησε από τον ιδιοκτήτη της μοτοσυκλέτας να ξεκινήσει με το αυτοκίνητό του και να κάνει συγκεκριμένη διαδρομή, ενώ ήταν σε ανοιχτή ακρόαση όλη αυτή την ώρα, έτσι ώστε να βεβαιωθεί πως ο ιδιοκτήτης δεν ακολουθείται από την αστυνομία.

Το αρχικό ραντεβού δόθηκε στο Αιγάλεω, και το ακύρωσαν με την πρόφαση πως ο ιδιοκτήτης καθυστέρησε να φτάσει στο σημείο. Το δεύτερο ραντεβού δόθηκε στον Πειραιά που ακυρώθηκε επίσης, καθώς οι κλέφτες που φαίνεται να παρακολουθούσαν το ζευγάρι αντιλήφθηκαν πως ο ιδιοκτήτης έχει απευθυνθεί σε τρίτους για βοήθεια.

Παρόμοια περιστατικά σαν κι αυτό έχουν γίνει στο παρελθόν, όπου οι δράστες πατάνε πάνω στη σύγχυση των ιδιοκτητών και την αγάπη που έχουν για τις μοτοσυκλέτες τους, τους ζητάνε λύτρα, τα οποία και παίρνουν, όμως δεν επιστρέφουν την μοτοσυκλέτα στον ιδιοκτήτη.

Παρακάτω το ρεπορτάζ της Ελένης Λαζάρου στην τηλερόραση του Alpha που με την βοήθεια του ιδιοκτήτη έκανε αναπαράσταση των πρώτων ωρών:

 

 

Michael Dunlop: Τιμή στον θείο Joey Dunlop με τη νικήτρια Honda VTR1000 SP1 του 2000 [Video & Photo]

Ο πιο συναισθηματικά φορτισμένος γύρος που έχει κάνει στο Isle of Man ο Michael Dunlop
joey dunlop tribute
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

9/6/2026

Το ημερολόγιο έδειχνε 3 Ιουνίου 2000, ημέρα του αγώνα για την κατηγορία Formula One TT στο Isle of Man Tourist Trophy και ημέρα ενός ακόμη θριάμβου για τον Joey Dunlop που, μαζί με τις άλλες δύο πρωτιές που είχε πάρει στις Ultra Lightweight ΤΤ (Honda RS125) και Lightweight 250 ΤΤ (Honda RS250), τον έφεραν συνολικά στις 26 νίκες σε ΤΤ, πρώτο με διαφορά στη σχετική λίστα.

joey dunlop tribute

Αυτή θα ήταν δυστυχώς η τελευταία του εμφάνιση στο αγαπημένο του Νησί, μιας και περίπου έναν μήνα αργότερα, στις 2 Ιουλίου, θα έχανε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του σε βροχερό αγώνα στην Εσθονία και μαζί τη ζωή του στην ηλικία των 48 ετών.

Εικοσιέξι χρόνια αργότερα είναι ένας άλλους Dunlop, ο ανιψιός Michael, που κυριαρχεί πλέον στη Νησί, αυτός που του έσπασε το ρεκόρ και το ανέβασε στα δυσθεώρητα ύψη 36 νικών και φυσικά ο απολύτως πιο κατάλληλος για να τιμήσει τον αείμνηστο Joey ‘Yer Maun’ Dunlop.

joey dunlop tribute

Την Παρασκευή 5 Ιουνίου 2026 λοιπόν, η διοργάνωση του TT και ο Michael Dunlop τίμησαν τον αξέχαστο πρωταθλητή με έναν γύρο της Mountain Course με τη Honda VTR1000 SP1 που είχε καβαλήσει ο θείος Joey ως τη νίκη της Formula One TT, με την κόκκινη φόρμα με το φτερό της Honda και το χαρακτηριστικότατο κίτρινο Arai κράνος. Όλα αυθεντικά, όπως και οι μνήμες και τα συναισθήματα που σίγουρα γέννησε σε μεγάλο μέρος του κοινού η θέα της κόκκινης SP1 με τον αριθμό #3 στους δρόμους του Νησιού και τον αναβάτη με το κατακίτρινο κράνος.

Στο φετινό Tourist Trophy οι καιρικές συνθήκες δεν επέτρεψαν να γίνουν πολλά και μόλις πέντε αγώνες πρόλαβαν να καταγραφούν στα βιβλία ιστορίας, αλλά ούτε ο καιρός δεν άφηνε να χαλάσει αυτή η σπουδαία στιγμή.