Έκλεψαν μοτοσυκλέτες των Hell's Angels

Δεν ήξεραν που έμπλεξαν
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

11/6/2019

Η εγκληματικότητα στην Αγγλία και ιδίως οι κλοπές, που συμβαίνουν κυριολεκτικά κάθε λεπτό, δεν είναι κάτι νέο. Τα παραδείγματα απ’ το παρελθόν είναι άφθονα και οι δράστες έχουν ξεπεράσει κάθε όριο. Δεν κολλάνε πουθενά, απ’ το να κλέβουν μοτοσυκλέτες στο Λονδίνο σε ώρα αιχμής μέχρι και μοτοσυκλέτες που είναι για δοκιμή, όπως η Ducati Multistrada Enduro που είχε το αγγλικό περιοδικό MCN. Το θράσος τους μάλιστα έφτασε μέχρι και στο σημείο –ορισμένοι απ’ τους δράστες- να ανοίξουν λογαριασμό στο Instagram και να κοινοποιούν τα λάφυρά τους.

Τα πράγματα όμως δεν είναι πάντοτε ίδια και αυτή τη φορά τα έβαλαν με κάποιους που δεν φημίζονται πως είναι τα καλύτερα παιδιά. Στο East Rainton, που βρίσκεται στο κέντρο της Αγγλίας, μια ομάδα πέντε ατόμων με μάσκες αποφάσισε να κλέψει δύο Harley Davidson έξω απ’ το ξενοδοχείο Highfield. Καταγράφηκαν μάλιστα και απ’ τις κάμερες ασφαλείας. Πέρα απ’ την παρανομία που διέπραξαν, το χειρότερο είναι πως οι μοτοσυκλέτες ανήκουν σε δύο μέλη των Hell's Angels. Τα μοντέλα που έκλεψαν ήταν μια μαύρη Dyna του 2000 και μια επετειακή της έκδοση του 2003, οι οποίες έχουν ολλανδικές πινακίδες. Συγκεκριμένα μάλιστα, το μοντέλο του 2000 είχε και το σήμα του club στο καπάκι του κινητήρα, όπως δήλωσε ο Stuart Hack σε μια κοινοποίησή του στα social media. Ίσως οι δράστες να θεώρησαν πως παρά το γεγονός ότι οι μοτοσυκλέτες ανήκαν σε μέλη των Hell's Angels, θα ήταν σχετικά εύκολο να τις κλέψουν αφού έχουν πινακίδες από άλλη χώρα και να μην μπλέξουν σε μπελάδες. Όμως, στις δηλώσεις του ο Stuart Hack ήταν ιδιαίτερα απειλητικός λέγοντας πως τα έβαλαν με τα λάθος άτομα και πως θα μπλέξουν διότι θα βρουν ποιοι το έκαναν. Παρ’ όλα αυτά φρόντισε να τους δώσει μια ευκαιρία να τις επιστρέψουν πίσω στο Hell's Angels Tynes & Wear και αν το κάνουν δεν θα δώσουν μεγαλύτερες διαστάσεις στο θέμα. Όπως και να ‘χει, είτε το θύμα είναι μέλος μιας απ’ τις πιο σκληρές μοτοσυκλετιστικές ομάδες είτε όχι, το γεγονός παραμένει το ίδιο τραγικό και ευχόμαστε να μην το βιώσει κανείς ποτέ.

Νέο εγκληματικό περιστατικό με καρφιά σε μονοπάτια στον Καναδά [Video]

Θανάσιμες παγίδες σε δημοφιλείς διαδρομές στη Φύση
canada spikes
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

19/6/2026

Πριν μερικές μέρες ένας ποδηλάτης που βόλταρε στην κοιλάδα Comox στο Vancouver Island του Καναδά βρέθηκε αντιμέτωπος με ένα τρομακτικό θέαμα. Όταν το λάστιχο του ποδηλάτου του τρύπησε, ανακάλυψε πως είχε πατήσει ένα μεταλλικό αντικείμενο, ενώ η πιο προσεκτική παρατήρηση αποκάλυψε πως επρόκειτο για ένα επί τούτου κατασκευασμένο καρφί με τέσσερεις ακμές, σαν αυτά που χρησιμοποιούνταν ευρέως από την αρχαιότητα ως τον μεσαίωνα κατά πεζοπόρων στρατιωτικών τμημάτων.

Λίγο αργότερα ο Καναδός είχε μαζέψει από το μονοπάτι μια χούφτα τέτοια καρφιά, προφανώς τοποθετημένα εκεί από κάποιον επικίνδυνο εγκληματία. Οι αρχές ειδοποιήθηκαν άμεσα και μάλιστα ο τοπική ομάδα διασωστών εξέδωσε ανακοίνωση προς ενημέρωση του κοινού, μιας και η εν λόγω περιοχή είναι δημοφιλέστατη σε πληθώρα επισκεπτών.

Το συμβάν δυστυχώς θυμίζει πολύ ένα πρόσφατο ανάλογο έγκλημα που έγινε στον Λαγκαδά, όταν μοτοσυκλετιστές ανακάλυψαν σουβλιά θαμμένα στο χώμα με προφανή στόχο να τραυματίσουν όποιον είχε την ατυχή σκέψη να κάνει εκεί τη βόλτα του, ασχέτως αν ήταν πεζός, με ποδήλατο, αυτοκίνητο ή μοτοσυκλέτα.

Φαίνεται πως αυτή η επικίνδυνη τρέλα βρίσκει μιμητές σε όλον τον κόσμο, καθώς και στις ΗΠΑ έχουν αναφερθεί ανάλογα περιστατικά με αγκαθωτά σύρματα κάθετα σε διαδρομές που συχνάζουν μοτοσυκλέτες και ποδήλατα.

Κανείς δεν μπορεί να προστατευτεί απόλυτα από την ανθρώπινη βλακεία, ειδικά όταν αυτή γαρνίρεται με συνειδητή αδιαφορία για τη σωματική ακεραιότητα των άλλων, γι’ αυτό πλέον απαιτείται πολλή προσοχή σε όλους όσους εκδράμουν εκτός ασφάλτου, καθώς βλέπουμε τέτοια επαίσχυντα συμβάντα να πληθαίνουν ολοένα και περισσότερο.