ΕΛ.ΑΣ: 20η εβδομάδα δράσης “Μηδενική ανοχή στη μη χρήση κράνους” με 1.400 παραβάσεις

Παρατηρείται μία μείωση στον αριθμό των παραβάσεων
elas_
Από το

motomag

20/11/2025

Συνεχίζονται οι έλεγχοι της Ελληνικής Αστυνομίας στο πλαίσιο της εκστρατείας “Μηδενική ανοχή στη μη χρήση κράνους”, με σκοπό την καθολική συμμόρφωση των αναβατών και συνεπιβατών δίκυκλων, καθώς και των χρηστών Ε.Π.Η.Ο. (Ελαφρών Προσωπικών Ηλεκτρικών Οχημάτων).

Ειδικότερα, το διάστημα 10/11/2025 – 16/11/2025 πραγματοποιήθηκαν 18.605 έλεγχοι, στο πλαίσιο των οποίων βεβαιώθηκαν 1.225 παραβάσεις σε αναβάτες (από τις οποίες 74 σε εργαζόμενους σε υπηρεσίες διανομής), καθώς και 179 παραβάσεις σε επιβάτες.

Ενδεικτικά, μεταξύ των παραβάσεων, οι 1.005 αφορούσαν αναβάτες δίκυκλων (από τους οποίους 69 διανομείς), 175 συνεπιβάτες δίκυκλων, 217 οδηγούς Ε.Π.Η.Ο. και 3 οδηγούς οχήματος ATV.

Πιο αναλυτικά, ανά περιφέρεια, βεβαιώθηκαν οι παρακάτω παραβάσεις:

524 στην Αττική,

180 στη Θεσσαλονίκη,

138 στα Ιόνια Νησιά,

116 στην Κρήτη,

90 στη Δυτική Ελλάδα,

80 στο Νότιο Αιγαίο,

68 στη Θεσσαλία,

47 στην Πελοπόννησο,

42 στη Στερεά Ελλάδα,

42 στην Κεντρική Μακεδονία,

34 στην Ήπειρο,

26 στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη,

14 στο Βόρειο Αιγαίο και

3 στη Δυτική Μακεδονία.

Βάση του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Ν. 5209/2025), με αυστηροποίηση των ποινών, έχουν διαμορφωθεί τα εξής πρόστιμα:

350 ευρώ πρόστιμο και αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδήγησης για 30 ημέρες για τον αναβάτη δικύκλων (Οι ίδιες κυρώσεις ισχύουν και για τον οδηγό που δεν μεριμνά για την ασφάλεια του συνεπιβάτη).

350 ευρώ πρόστιμο για τον συνεπιβάτη δικύκλων όμως υπάρχει και πρόσθετη επιβάρυνση στο 50% για τον αναβάτη, καθώς επέτρεψε να καβαλήσει κάποιος χωρίς κράνος.

30 ευρώ πρόστιμο για τον οδηγό Ε.Π.Η.Ο.

Υπενθυμίζεται ότι, στις περιπτώσεις υποτροπής, οι ποινές αυξάνονται σημαντικά.

Η Ελληνική Αστυνομία δηλώνει πως θα συνεχίσει τους ελέγχους στο πλαίσιο αυτής της δράσης και έχει καθορίσει την χρήση του σλόγκαν:

"Το κράνος δεν είναι απλώς αξεσουάρ – είναι ευθύνη που σώζει ζωές".

SYM Roadtrip: Τρεις χιλιάδες χιλιόμετρα σε Σαρδηνία και Κορσική με 32 Συνεργάτες της SYM

Το SYM Roadtrip 2026 συνεχίζει δυναμικά την επιτυχημένη πορεία του θεσμού, με μια διαδρομή Ελλάδα, Ιταλία, Σαρδηνία και Κορσική.
sym roadtrip
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

27/5/2026

Με μια οργανωμένη αποστολή 32 συνεργατών της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. και συνοδοιπόρους τα SYM TTLBT και ADXTG 400, η φετινή διοργάνωση συνδυάζει την ταξιδιωτική εμπειρία με μια ξεχωριστή στιγμή για τη SYM στην Ευρώπη.

Οι συνεργάτες της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. από διαφορετικές περιοχές της Ελλάδας συγκεντρώθηκαν στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας στις 24 Μαΐου, έτοιμοι να επιβιβαστούν με προορισμό την Ιταλία.

SYM ADXTG 400

Η Σαρδηνία αποτέλεσε τον πρώτο μεγάλο σταθμό, με παραθαλάσσια τοπία, αυθεντική μεσογειακή αρχιτεκτονική και οδηγικά ενδιαφέρουσες διαδρομές. Την ίδια περίοδο, το νησί φιλοξενεί την ευρωπαϊκή παρουσίαση των νέων SYM CRUISYM 400 και TTLBT, προσδίδοντας στη φετινή διοργάνωση έναν ξεχωριστό συμβολισμό και συνδέοντας το ταξίδι των Ελλήνων συνεργατών της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. με μια ξεχωριστή στιγμή για τη SYM στην Ευρώπη δίνοντας το παρών στην παρουσίαση.

Μετά τη Σαρδηνία, η διαδρομή θα συνεχιστεί στην Κορσική, όπου το οδηγικό ενδιαφέρον γίνεται ακόμη πιο έντονο. Συνεχείς στροφές, ορεινά περάσματα και εντυπωσιακά παραλιακά τοπία συνθέτουν το δεύτερο μεγάλο μέρος του οδοιπορικού.

SYM TTLBT

Μετά το πέρασμα από τα δύο ξεχωριστά νησιά της Μεσογείου και την επιστροφή μέσω Ιταλίας, το ταξίδι θα ολοκληρωθεί εκεί που άρχισε, στην Ηγουμενίτσα. Από εκεί, κάθε συνεργάτης θα επιστρέψει στον τόπο του, έχοντας προσθέσει τα δικά του χιλιόμετρα σε μια κοινή εμπειρία SYM.

Το SYM ROADTRIP δεν αποτελεί απλώς μια οργανωμένη απόδραση. Είναι η έμπρακτη απόδειξη της ισχυρής σχέσης της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. με το δίκτυο συνεργατών της και τον κόσμο του δικύκλου. Οι άνθρωποι της πρώτης γραμμής οδηγούν, ταξιδεύουν και δοκιμάζουν τα μοντέλα σε πραγματικές συνθήκες, μεταφέροντας στη συνέχεια αυτή την πολύτιμη, βιωματική εμπειρία στην καθημερινή επαφή με τον Έλληνα αναβάτη.

 

Ετικέτες