Ελληνική συμμετοχή ADAC Junior

Διεξάγεται αμέσως μετά τα MotoGP
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

29/6/2017

ΑΝΑΧΩΡΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ADAC JUNIOR CUP KTM H ΟΜΑΔΑ KTM SKOURTAS RACING CENTER

Καθ’ οδόν για την Γερμανία και την ιστορική πίστα του Sachsenring βρίσκονται ήδη οι δύο νεαροί πρωταγωνιστές του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Βασίλης Κορωνάκης και Κυριάκος Λιούτας. Σε ένα Σαββατοκύριακο όπου τα βλέμματα όλου του κόσμου θα είναι στραμμένα στη Γερμανική πίστα, οι δύο αναβάτες θα συμμετάσχουν στο ADAC JUNIOR CUP KTM.



Οδηγώντας δύο ειδικά προετοιμασμένες KTM RC 390, οι δύο εκπρόσωποι της ομάδας KTM SKOURTAS RACING CENTER θα δοκιμάσουν τις δυνάμεις του απέναντι σε 40 επίλεκτους αναβάτες από κάθε γωνιά του πλανήτη. Με την αγωνιστική δράση για το ADAC JUNIOR CUP KTMνα ολοκληρώνεται το Σάββατο 1 Ιουλίου, στην ίδια πίστα την επόμενη μέρα θα γίνουν οι τελικοί του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP.

Σε μία αποστολή που για ακόμη μία χρονιά φέρνει την σφραγίδα της KTM SOUTH EAST EUROPE SA, ο Βασίλης και ο Κυριάκος θα μπορέσουν να δείξουν τις δυνατότητές τους και να πάρουν εικόνες και παραστάσεις από μία διοργάνωση παγκόσμιου επιπέδου. 

Στόχος μας είναι να δώσουμε την ευκαιρία στους νεαρούς αναβάτες της ομάδας να κερδίζουν όσο το δυνατό περισσότερο εμπειρία,” δήλωσε χαρακτηριστικά ο manager της ομάδας KTM SKOURTAS RACING CENTER Σάκης Σκούρτας. “Το τριήμερό μας στη Γερμανία ξεκινά ήδη από την Πέμπτη 29 του μήνα όπου θα έχουμε μία πρώτη επαφή με την ιστορική πίστα και θα παρακολουθήσουμε το επίσημο briefing αναβατών. Την Παρασκευή έχουμε τα πρώτα δοκιμαστικά εντός πίστας καθώς και τα προκριματικά σκέλη, ενώ το Σάββατο θα γίνουν οι αγώνες.”

Με τον αγώνα να φιλοξενεί 40 νέους αναβάτες από όλο τον κόσμο, ξέρουμε ότι η πρόκληση είναι μεγάλη για τον Βασίλη και για τον Κυριάκο. Θέλουμε και οι δύο αναβάτες μας να εξοικειωθούν πρώτα με την πίστα και τις συνθήκες και κατόπιν βήμα - βήμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό για ένα καλό συνολικά αποτέλεσμα. Μετά τον τερματισμό, θεωρούμε πως ένα πλασάρισμα στους πρώτους 20 αναβάτες θα είναι ένα σπουδαίο βήμα.

Με ολικό μήκος τα 3.671 μέτρα και ένα σύνολο 14 στροφών, η πίστα στην Σαξονία της Γερμανίας ξεκίνησε την ιστορία της το 1927 και έκτοτε έχει φιλοξενήσει αμέτρητους αγώνες καθώς και το παγκόσμιο πρωτάθλημα MotoGP σταθερά από το 1998.

Περισσότερες πληροφορίες για τον παγκόσμιο θεσμό του KTM RC Cup μπορείτε να βρείτε εδώ: www.ktmrccup.com/int/rc-home

Ματαιώθηκε η Intermot 2026 – Ραντεβού το 2027 σε νέες ημερομηνίες

Το πείραμα της ετήσιας έκθεσης της Κολωνίας δεν πέτυχε και αιφνιδιαστικά ανακοινώθηκε η ματαίωση της έκθεσης της επόμενης χρονιάς, ενώ αλλάζει πάλι στόχευση
intermot
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

11/2/2026

Μέχρι το 2019 η Διεθνής Έκθεση Μοτοσυκλέτας της Κολωνίας, η γνωστή Intermot γινόταν κάθε δύο χρόνια τον Οκτώβρη, περίπου έναν μήνα πριν τη διοργάνωση της ετήσιας EICMA στο Μιλάνο.

Η ματαίωση της Intermot το 2021 εξαιτίας της πανδημίας covid-19 μετέφερε τη γερμανική έκθεση στο 2022, αλλά πια η κατάσταση είχε αλλάξει. Η έκθεση της Κολωνίας έψαχνε να βρει τη θέση της σε μια βιομηχανία που είχε μεταλλαχθεί, με τις περισσότερες πρεμιέρες να γίνονται πια διαδικτυακώς απλωμένες σε μια μεγάλη περίοδο αρκετών μηνών, ενώ οι κατασκευαστές στήριξαν την ιταλική έκθεση κρατώντας αρκετές αποκαλύψεις για το ετήσιο ραντεβού της.

Το 2022 η μόνη πρεμιέρα που φιλοξενήθηκε στην Intermot ήταν αυτή της Honda με το CB750 Hornet. Ούτε καν η συμπατριώτισσα BMW δεν παρέκκλινε της απόφασής της να απέχει από εκθέσεις και να παρουσιάζει τα νέα της μοντέλα αποκλειστικώς online.

Η Intermot έπρεπε να αλλάξει για να βρει ξανά τη θέση της στον κόσμο της Μοτοσυκλέτας και στο πλαίσιο αυτό το 2024 ανακοινώθηκε πως θα γινόταν κι αυτή ετήσια, στρέφοντας το ενδιαφέρον της σε νέα πεδία, όπως οι influencers και οι πάσης φύσης ψηφιακοί δημιουργοί.

Το ΜΟΤΟ παρέμεινε διαχρονικά πιστό στο ραντεβού της Κολωνίας, ωστόσο ήταν σαφές πως δεν υπήρχε πια ειδησεογραφία από τις μόλις δύο σάλες του εκθεσιακού κέντρου Koelnmesse που τη φιλοξένησαν.

Την Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2026 η διοργανώτρια της Intermot, IVM (Industrie Verband Motorrad Deutschland e.V.) ανακοίνωσε πως η έκθεση της Κολωνίας δεν θα γίνει το 2026. Ήταν προγραμματισμένη για τις αρχές του Δεκέμβρη στο νέο πρόγραμμα που εγκαινίασε πέρυσι ως ετήσια, επιλέγοντας μια ημερομηνία μετά την EICMA που παραδοσιακά επιμένει στις αρχές Νοέμβρη, ωστόσο αυτό δεν θα συμβεί φέτος.

Αντ’ αυτού, η Intermot μεταφέρεται σε νέες ημερομηνίες, καθώς ανακοινώθηκε η επόμενη διοργάνωση από 12 ως 14 Φεβρουαρίου 2027. Αυτό σημαίνει πως η έκθεση θα μικρύνει και σε διάρκεια, καθώς από τετραήμερη που θα ήταν αρχικά γίνεται τριήμερη.

Περιμένουμε πλέον με ενδιαφέρον τις επόμενες ανακοινώσεις για το νέο προφίλ της Intermot, καθώς σε πρώτη φάση αυτό που καθίσταται πασιφανές είναι η συρρίκνωσή της.