Επενδύει η ΚΤΜ SEE στους συνεργάτες της

Μια σημαντική κίνηση
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

13/5/2019

Η K-Motors South East Europe AE, που είναι αποκλειστικός αντιπρόσωπος των μοτοσυκλετών KTM, Husqvarna και Bajaj, πάει κόντρα στο ρεύμα της κρίσης που έχει πλήξει τη χώρα μας την τελευταία δεκαετία, με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της μέσω της επιμόρφωσης των συνεργατών της. Τα θέματα που αναλύθηκαν κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου αφορούσαν τα χαρακτηριστικά των μοτοσυκλετών της KTM. Μάλιστα, η ημερίδα πραγματοποιήθηκε στην πίστα των Σερρών μια μέρα πριν τα KTM ORANGE DAYS και δεν θα μπορούσε να υπάρξει καλύτερος χώρος, καθώς οι εκπαιδευόμενοι είχαν τη δυνατότητα να οδηγήσουν τις μοτοσυκλέτες της KTM και να δουν από πρώτο χέρι τις δυνατότητες τους. Στο δελτίο τύπου που ακολουθεί μπορείτε να δείτε περιοσσότερες λεπτομέρειες.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η K-Motors South East Europe AE, αποκλειστικός αντιπρόσωπος των μοτοσυκλετών KTM, Husqvarna, Bajaj στην Ελλάδα διοργάνωσε ένα ιδιαίτερο σεμινάριο επιμόρφωσης των πωλητών των συνεργατών της εταιρείας στην πίστα των Σερρών. 

Την Παρασκευή 3 Μαΐου 2019, στα πλαίσια των Orange Days και του track day που διοργανώνει το www.track-day.gr, η K-Motors South East Europe AE προσκάλεσε τους υπεύθυνους πωλήσεων των καταστημάτων των συνεργατών της εταιρείας, για ένα πρωτότυπο σεμινάριο ενημέρωσης των προϊόντων της KTM. 

Το σεμινάριο παρουσίασε ο Υπεύθυνος Ανάπτυξης Δικτύου, κύριος Αργύρης Παπαγιαννακόπουλος, αναλύοντας διεξοδικά τα χαρακτηριστικά των μοτοσυκλετών της KTM, ενώ παράλληλα προχώρησε και σε ανάλυση του ανταγωνισμού. 

Αμέσως μετά το σεμινάριο, οι συνεργάτες της εταιρείας είχαν την ευκαιρία να οδηγήσουν τα περισσότερα μοντέλα της KTM στο αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών, ώστε να διαπιστώσουν τον γνήσια Ready to Race χαρακτήρα τους. 

Τα χαμόγελα όλων στο τέλος της ημέρας προδίδουν την επιτυχία της διοργάνωσης.

Ετικέτες

Δήμος Σουλίου: Καινοτομεί επενδύοντας στον μοτοσυκλετιστικό τουρισμό για πρώτη φορά στην Ελλάδα

Ήρθε η ώρα να αποκτήσουμε και στην Ελλάδα ορεινά πάσα
souli moto tourism
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

7/5/2026

O Δήμος Σουλίου ανακοίνωσε μια δράση που επικεντρώνει στην ανάπτυξη του μοτο-τουρισμού, με προφανή στόχο να αναπτύξει το τουριστικό προϊόν της περιοχής εκμεταλλευόμενος το μοναδικό του φυσικό τοπίο και το έντονο γεωγραφικό ανάγλυφο της περιοχής.

Η δημιουργία τριών προτεινόμενων μοτοσυκλετιστικών διαδρομών πατά πάνω στο υφιστάμενο οδικό δίκτυο του Δήμου και στην ουσία πρόκειται για τρία ορεινά περάσματα (pass) της Πίνδου:

  • Πάσο Πλακωτής (Plakoti Pass): Διαδρομή Νεράιδα – Πολύδροσο – Βροσίνα, επί της Παλαιάς Εθνικής Οδού Ηγουμενίτσας – Ιωαννίνων,
  • Πάσο Παραμυθιάς (Paramythia Pass): Διαδρομή Νεράιδα – Παραμυθιά – Γλυκή, επί της Εθνικής Οδού 19,
  • Πάσο Σουλίου (Souli Pass): Διαδρομή Γλυκή – Σούλι (Κάστρο Κιάφας), επί της Επαρχιακής Οδού.
souli moto tourism

Η πρωτοβουλία υλοποιείται σε συνεργασία με τη Μοτοσυκλετιστική Λέσχη Θεσπρωτίας (ΜΟ.ΛΕ.ΘΕ.) και την Ομοσπονδία Μοτοσυκλετιστών Ελλάδας (ΜΟΤ.Ο.Ε.), στα πλαίσια της οποίας θα γίνουν μια σειρά παρεμβάσεων στις προτεινόμενες διαδρομές προς διευκόλυνση και εξυπηρέτηση των επισκεπτών:

  • Τοποθέτηση πινακίδων αρχής και τέλους κάθε διαδρομής, καθώς και ενημερωτικών πινακίδων με στοιχεία για το πάσο και τα σημεία ενδιαφέροντος,
  • Δημιουργία περιπτέρου (κιόσκι) θέασης, ενημέρωσης και ανάπαυσης, από ένα σε κάθε διαδρομή,
  • Ανάπτυξη εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα και εγκατάσταση μικρών πομπών Bluetooth σε σημεία στάσης και μνημεία, για την αυτόματη ενεργοποίηση ψηφιακού περιεχομένου (βίντεο, κείμενα, αφηγήσεις),
  • Διοργάνωση ενημερωτικών εκδηλώσεων και στοχευμένη προβολή στα μέσα μαζικής ενημέρωσης.
souli moto tourism

Το γεγονός πως ο Δήμος Σουλίου είναι ο πρώτος που ασχολείται θεσμικά και οργανωμένα με τον μοτοσυκλετιστικό τουρισμό στη χώρα μας εν έτει 2026 είναι μεν σπουδαίο νέο, είναι όμως και ενδεικτικό του πόσο πίσω βρισκόμαστε στο θέμα της εγχώριας τουριστικής ανάπτυξης, η οποία ακόμη πασχίζει να απογαλακτιστεί από στερεότυπα δεκαετιών – συρτάκι, κίονες και παραλίες – και να προσελκύσει εναλλακτικές μορφές τουρισμού, όπως είναι η μοτοσυκλέτα, εκμεταλλευόμενη τα φυσικά προσόντα που χαρακτηρίζουν κάθε γωνιά της χώρας μας και όχι μόνο τα παραθαλάσσια.

Τα τελευταία χρόνια εξειδικευμένες εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες μοτοσυκλετιστικού τουρισμού στη χώρα μας – κυρίως σε εκτός δρόμου διαδρομές που στην Ελλάδα είναι εν πολλοίς ελεύθερες σε αντίθεση με την υπόλοιπη Ευρώπη – γνωρίζουν μεγάλη άνοδο. Η εμπλοκή επίσημων φορέων όπως ένας Δήμος μόνο καλό μπορεί να κάνει, προσθέτοντας οργάνωση σε ένα ευρύτερο πλαίσιο υπηρεσιών και γιατί όχι, μελλοντικές βελτιώσεις σε ζητήματα υποδομών, όπως η ποιότητα των δρόμων.

Μπορούμε πάντα να ονειρευόμαστε όταν κάποιοι, έστω και λίγοι, στην Ελλάδα βλέπουν λίγο πιο πέρα από τα τετριμμένα αναζητώντας πώς θα αναπτύξουν το τουριστικό προϊόν, αντί απλώς να το αρμέξουν.

Ετικέτες