Έρχεται Έκθεση ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ 2023: Εκθεσιακό Κέντρο – Κλειστό Π. Φαλήρου (πρώην TAE KWON DO) 29 Μαρτίου - 2 Απριλίου

Πρώτη φορά από το 2018
Έκθεση ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ 2023: Εκθεσιακό Κέντρο – Κλειστό Π. Φαλήρου (πρώην TAE KWON DO) 29 Μαρτίου - 2 Απριλίου
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

16/12/2022

Δύο μεγάλες εταιρείες στον χώρο της διοργάνωσης εκθέσεων προχώρησαν σε μία στρατηγική συνεργασία και κατέθεσαν πρόταση διοργάνωσης Έκθεσης Μοτοσυκλέτας στον ΣΕΜΕ, τον Σύνδεσμο Εισαγωγέων Μοτοσυκλετών Ελλάδος.

Η πρώτη εταιρεία είναι του κ. Κώστα Λαμάρη που την τελευταία εικοσαετία περίπου είναι ο άνθρωπος πίσω από όλες τις Εκθέσεις Μοτοσυκλέτας και η δεύτερη εταιρεία είναι η be-best με τεράστια εμπειρία στον χώρο των διοργανώσεων και των εκθέσεων.

Η τελευταία Έκθεση Μοτοσυκλέτας έγινε το 2018 στο κέντρο Ξιφασκίας στο Ελληνικό, έχοντας ξεκινήσει το 2017 μετά από εννέα χρόνια, επίσης στο κέντρο Ξιφασκίας. Την περίοδο της οικονομικής κρίσης που η αγορά της μοτοσυκλέτας κατέρρευσε, όπως άλλωστε σχεδόν το σύνολο της εμπορικής δραστηριότητας, δεν υπήρχαν οι πόροι για την διεξαγωγή μίας τόσο ακριβής εκδήλωσης, όπως την είχαμε συνηθίσει τα προηγούμενα χρόνια.

Επιστρέφοντας λοιπόν στο 2017 και ζώντας τα πράγματα από μέσα μιας και η ομάδα του ΜΟΤΟ είχε αναλάβει να πραγματοποιήσει τα test – rides για λογαριασμό της Έκθεσης, βλέπαμε πως ο κος Λαμάρης με όχημα την Albatros Events έπαιρνε ένα μεγάλο στοίχημα τότε, σε μία αγορά που ακόμη προσπαθούσε να ξυπνήσει από την χειμερία νάρκη που είχε πέσει. Ήδη από τότε και εκ του αποτελέσματος κρινόμενος, είχε κερδίσει το στοίχημα ώστε η Έκθεση Μοτοσυκλέτας να επιστρέψει και το 2018.

Το 2019 θα έπρεπε να είχε προλάβει να γίνει πριν αρχίσουν παγκοσμίως να ακυρώνονται όλες οι εκδηλώσεις που συγκεντρώνουν κόσμο και μαζί και οι Εκθέσεις. Όμως η δέσμευση του κτηρίου στο Ελληνικό για τα έργα που αναμένονταν να ξεκινήσουν αλλά τελικά άργησαν και κυρίως η πορεία της αγοράς που μόνο θετική δεν ήταν, με πολλά καταστήματα μοτοσυκλέτας να κλείνουν και τον εμπορικό κόσμο να συρρικνώνεται, οδήγησε στην ακύρωση κάθε πλάνου.

Αμέσως μετά χτύπησε και η πανδημία και η Έκθεση Μοτοσυκλέτας έγινε μία ωραία ανάμνηση, τις δύο αυτές χρονιές που επέστρεψε μετά από διακοπή εννέα χρόνων. Η αλήθεια είναι πως τα μεγέθη της αγοράς δεν μπορούν να δικαιολογήσουν μεγάλες εκδηλώσεις, την ίδια στιγμή που τόσο η επιθυμία του κοινού, όσο και του εμπορικού κόσμου είναι για μία Έκθεση Μοτοσυκλέτας με όλη της την αίγλη, όπως παλιά. Συμβαίνει και εδώ κάτι αντίστοιχο όπως και με όλες τις νέες μοτοσυκλέτες, μας αρέσουν -σχεδόν όλες- αλλά έχουν ακριβύνει τόσο που κυρίως τις κοιτάμε. Και οι Εκθέσεις αρέσουν σε όλους και θέλουν όλοι να πραγματοποιούνται κάθε χρόνο, εκθέτες και επισκέπτες, φτάνει τα καθαρά έσοδα της προηγούμενης χρονιάς, να μην είναι λιγότερα από τα έξοδα διοργάνωσης της επόμενης έκθεσης! Αυτός είναι και ο μόνος λόγος, που κάποιοι μέσα στον ΣΕΜΕ δεν θέλουν να πραγματοποιηθεί ούτε και φέτος, ενώ από πλευράς ιαπωνικών αντιπροσωπειών υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να παραστεί μόνο η Yamaha το 2023, όπως αντίστοιχα μπορεί να υπάρχουν και άλλες εταιρείες που δεν θα καταφέρουν να συμμετέχουν φέτος.

Στο ενδιάμεσο των ετών από το 2018, μία διαφορετική εκδήλωση που ξεκίνησε από τις Ημέρες Μοτοσυκλέτας, κατέληξε σε ένα κανονικό Σαλόνι στο παλαιό Αμαξοστάσιο γεμίζοντας το κενό που υπήρχε. Τις τρεις συνεχόμενες φορές που διοργανώθηκε η εκδήλωση στο Παλαιό Αμαξοστάσιο στο Γκάζι το κοινό και ο εμπορικός κόσμος την στήριξαν και με το παραπάνω. Μάλιστα η τελευταία εκδήλωση την Άνοιξη του 2022 ήταν τόσο πετυχημένη από πλευράς επισκεψιμότητας που προφανώς άνοιξε και την όρεξη του κόσμου για επιστροφή της Έκθεσης Μοτοσυκλέτας.

Φέτος λοιπόν τρεις ήταν οι προτάσεις που κατατέθηκαν στον ΣΕΜΕ, σύμφωνα με δικές μας πληροφορίες. Η πρώτη για επανάληψη στο Αμαξοστάσιο με το πιο προσιτό κόστος από όλες, μία ακόμη στο Εκθεσιακό Κέντρο M.E.C για την οποία υπήρξε και αντιπρόταση την οποία ο ΣΕΜΕ δεν εξέτασε και η τρίτη που συγκέντρωσε τις μόνες θετικές ψήφους από τον σύνδεσμο και είναι και αυτή τελικά που θα πραγματοποιηθεί.

Γεγονός είναι πως η Αττική δεν προσφέρει πληθώρα Εκθεσιακών Χώρων ή εκείνοι που μπορούν να καλύψουν τα τετραγωνικά που χρειάζεται, απλά για να παρκάρει μία εισαγωγική εταιρεία τα μοντέλα της, είναι και πολύ ακριβές προτάσεις για την μικρή αγορά της μοτοσυκλέτας, όπως για παράδειγμα το Metropolitan Expo.

Η διευθέτηση του χώρου αναμένεται να είναι ένα κι ένα από τα βασικά ζητήματα που θα πρέπει να λύσουν διοργανωτές και Εκθέτες και στο Κλειστό Π. Φαλήρου. Το οποίο όμως εξυπηρετεί και σε κόστος και σε τοποθεσία. Αν μάλιστα καταφέρουν να συμφωνήσουν οι Εκθέτες μεταξύ τους σε έναν μέγιστο αριθμό τετραγωνικών και προσπαθήσουν οι πιο εύρωστοι εξ αυτών να στριμωχτούν παρόλο που θα μπορούν να απλωθούν, τότε θα μπορέσει το Κλειστό Π. Φαλήρου να φιλοξενήσει μία μεγαλοπρεπή Έκθεση Μοτοσυκλέτας παρά τις όποιες απουσίες σημειωθούν. Άλλωστε κάτι αντίστοιχο έχει ξανά γίνει στο παρελθόν, στο συγκεκριμένο Εκθεσιακό Κέντρο.

 

Ακολουθεί το Δελτίο Τύπου που από κοινού στέλνουν κ. Λαμάρης – Be Best:

ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ 2023 - Επανέρχεται πιο πλούσια και δυναμική από ποτέ!

WHAT’S YOUR MOTO?

Η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ 2023 είναι γεγονός. Η έκθεση θεσμός για τον κόσμο του δικύκλου, ανανεωμένη και πιο πλούσια από κάθε άλλη χρονιά, επανέρχεται σε ένα νέο εκθεσιακό χώρο, το Εκθεσιακό Κέντρο – Κλειστό Π. Φαλήρου (πρώην TAE KWON DO) και θα πραγματοποιηθεί από τις 29 Μαρτίου έως και τις 2 Απριλίου.

 

Η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ 2023 τελεί υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Εισαγωγέων Μοτοσυκλετών Ελλάδος (ΣΕΜΕ) γεγονός που εξασφαλίζει την υποστήριξη και συμμετοχή των κορυφαίων εισαγωγικών εταιριών της χώρας, διασφαλίζοντας μια διοργάνωση ακόμη πιο μεγάλη, ακόμη πιο δυναμική, με σκοπό πάντα να μεταφέρει στο κοινό τον παλμό του κόσμου της μοτοσυκλέτας.

 

Στο πλαίσιο της έκθεσης, το κοινό θα έχει την ευκαιρία να γνωρίσει από κοντά όλα τα νέα μοντέλα μοτοσυκλέτας, σκούτερ, ηλεκτρικών δικύκλων, να ενημερωθεί για τον εξοπλισμό ένδυσης και ασφάλειας, τα αξεσουάρ, τα λιπαντικά, τα ελαστικά, τα ανταλλακτικά, τη συντήρηση και τη φροντίδα, τις υπηρεσίες, όλες τις τεχνολογικές εξελίξεις του κλάδου, να παρακολουθήσει σεμινάρια ασφαλούς οδήγησης αλλά και να οδηγήσει σε οργανωμένο χώρο πίστας (test ride) όλα τα νέα μοντέλα που θα παρουσιαστούν στους επισκέπτες.

 

Από το 1995 η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ, υπήρξε πρωτοβουλία του Κώστα Λαμάρη, ο οποίος μέσω της εμπειρίας του στο χώρο κατάφερε να δημιουργήσει έναν επιτυχημένο διαχρονικά θεσμό συγκεντρώνοντας το ενδιαφέρον ενός φανατικού κοινού.

 

Αυτή τη χρονιά, δυο μεγάλες εταιρείες στο χώρο της διοργάνωσης εκθέσεων, η Κ. Λαμάρης και η Be Best, ενώνουν τις δυνάμεις τους και βάζουν την υπογραφή τους στο σχεδιασμό, την παραγωγή και τη διοργάνωση της ΕΚΘΕΣΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ 2023, εξασφαλίζοντας την επιτυχία της. Η σύμπραξη αυτή σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ καθώς οι πολυάριθμες επιτυχημένες εγχώριες εμπορικές εκθέσεις αμφότερων των εταιρειών τα τελευταία 25 χρόνια, αποτελούν αδιαμφισβήτητα εγγύηση για την υλοποίηση της μεγαλύτερης και σημαντικότερης για την ελληνική αγορά εμπορικής έκθεσης δικύκλων.

 

Σας περιμένουμε όλους να δώσετε το παρόν σε αυτή τη μοναδική έκθεση που θα κλέψει τις εντυπώσεις!

Διοργάνωση: Κ. Λαμάρης – Be Best

 

Το μεγάλο δώρο της KTM στους υπόλοιπους κατασκευαστές!

Μία στρατιά εξιδεικευμένων στελεχών δίνει πνοή στα R&D
Το μεγάλο δώρο της KTM στους υπόλοιπους κατασκευαστές!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

5/5/2026

Πνοή πήραν πολλά και διαφορετικά R&D από τη μείωση δυναμικού που συνέβη στην KTM το διάστημα μετά την εισαγωγή σε καθεστώς επιτήρησης έως και την πώλησή της στη Bajaj.

Αυτή την στιγμή η KTM βρίσκεται σε περίοδο σταθεροποίησης με τους Ινδούς να κάνουν το σωστό, να μην ανακατεύουν τη ροή εργασίας και τα πρωτόκολλα των διαφόρων τμημάτων, διατηρώντας και τη γραμμή παραγωγής της Αυστρίας σε πλήρη ισχύ, κάτι που αναμένεται να κρατήσει πολύ καιρό ακόμη.

Μένει να δούμε τι θα αποφασίσουν οι άνθρωποι της Bajaj για το μέλλον, προς το παρόν όμως η KTM βαδίζει μπροστά με όλα όσα είχε ήδη προγραμματίσει πριν τα οικονομικά προβλήματα και τη συνέχιση της γραμμής παραγωγής εξασφαλισμένη.

Στο μεταξύ όμως είναι εκατοντάδες τα εξιδεικευμένα στελέχη, κυρίως από το R&D, που έφυγαν από την εταιρεία το προηγούμενο διάστημα αναζητώντας εργασία. Δεν πήγαν όλοι τους σε κατασκευαστές μοτοσυκλετών, όμως σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως στη CFMOTO, βρήκαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν νέα παραρτήματα κινούμενοι γρήγορα στην απορρόφηση στελεχών που έφευγαν από την KTM. Σημαντική ροή καταγράφθηκε και προς τη BMW, την ίδια στιγμή που ορισμένα στελέχη της BMW από τμήματα επικοινωνίας, δέχθηκαν προτάσεις και αποχώρησαν για να μεταβούν στην KTM.

Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό πως ένας από τους υπεύθυνους για το φιάσκο στην BMW με φωτογραφίες τεχνητής νοημοσύνης σε παρουσίαση νέου μοντέλου είναι τώρα στην KTM, όπου έως τώρα φημιζόταν για τις πιο σκληροπυρηνικές φωτογραφίσεις της σε κάθε παρουσίαση νέου μοντέλου. Στο μεταξύ, θυμίζουμε πως ο ίδιος ο CEO της BMW Motorrad, κος Markus Flaschδήλωσε στο MOTO πως ήταν λάθος η χρήση φωτογραφιών τεχνητής νοημοσύνης, όχι μόνο γιατί δεν προέτρεπαν το κοινό να οδηγήσει τη νέα μοτοσυκλέτα, αλλά και για πιο πρακτικό τρόπο, καθώς δεν αποτύπωναν ούτε τις πραγματικές διαστάσεις της μοτοσυκλέτας. Έτσι κάποιος που ήθελε να δει το νέο μοντέλο, έμενε ουσιαστικά με περισσότερες απορίες από αυτές που είχε πριν! Ας ελπίσουμε πως αυτό το λάθος δεν θα μεταφερθεί τώρα στην KTM από το στέλεχος της BMW που έχει αναλάβει εδώ και λίγες ημέρες θέματα επικοινωνίας.

Είναι αρκετές οι εταιρείες που αναζητούσαν καταρτισμένο προσωπικό με εμπειρία και δυσκολεύονταν να βρουν αντίστοιχα στελέχη, σε ένα πρόβλημα που δεν αφορούσε μονάχα τον κλάδο της μοτοσυκλέτας. Είναι λοιπόν πολλά τα στελέχη της KTM που στελεχώνουν νέα τμήματα σε υφιστάμενες εταιρείες σε διάφορους κλάδους ή, ακόμη περισσότερο, ενισχύουν το τμήμα R&D σε ανταγωνιστές.

Δεν υπάρχει φυσικά καταμέτρηση των μετακινήσεων, εμείς παρακολουθούμε όλο αυτό το διάστημα τις ανακοινώσεις από στελέχη που γνωρίζουμε, όπως επίσης και πληροφορίες για την αύξηση θέσεων εργασίας σε R&D που είχαν μείνει στάσιμα εδώ και καιρό και σκιαγραφούμε με τον τρόπο αυτό τη γενική εικόνα. Ενισχύθηκε και το τμήμα R&D που έχει η Yamaha στο Μιλάνο, εκεί όπου σχεδιάστηκε το Tracer7 και βρίσκεται μεταξύ άλλων και το σπίτι της ομάδας MotoGP.

Υπολογίζεται πως μόνο από το R&D της KTM έχουν φύγει σχεδόν 400 στελέχη, πολλά από τα οποία όμως ήταν επιφορτισμένα με την εξέλιξη ποδηλάτων, σε έναν τομέα από τον οποίο έχουν αποτραβηχτεί οι Αυστριακοί στη νέα τους δομή. Καθώς στο απόγειό του το R&D της KTM ήταν το πολυπληθέστερο στην ιστορία της μοτοσυκλέτας, η μείωση αυτή δεν μπόρεσε να τους ταρακουνήσει, όπως είδαμε με το 1390 Super Adventure που είναι το καλύτερο της οικογένειας και εξελίχθηκε σε αυτήν ακριβώς την ταραχώδη περίοδο. Το R&D αποδεδειγμένα λοιπόν παραμένει και τώρα πλήρως στελεχωμένο χωρίς να παρουσιάζει κενά, την ίδια στιγμή όμως που βοήθησε πολλούς από τους ανταγωνιστές, και όχι μόνο, να βελτιώσουν τα δικά τους!

Ετικέτες