Extreme Track Days - Ολοήμερο trackday στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων στις 8 Σεπτεμβρίου

Ακόμη δύο trackday τον Σεπτέμβριο, το ένα στο Mugello και το άλλο εκ νέου στα Μέγαρα
motomag Extreme Track Days - Ολοήμερο trackday στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων στις 8 Σεπτεμβρίου
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

14/8/2024

Οι φίλοι της πίστας θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τον Σεπτέμβριο τρία trackday τα οποία θα διοργανωθούν από την έμπειρη ομάδα της Extreme Track Days. Τα δύο εξ αυτών θα λάβουν χώρα στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων και το άλλο στην πίστα του Mugello στην Ιταλία.

Πιο συγκεκριμένα την Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιηθεί trackday στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, ενώ από την Παρασκευή 13 έως την Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου θα διεξαχθεί trackday στην ιταλική πίστα του Mugello. Για την συγκεκριμένη εκδήλωση υπάρχει ακόμη μία θέση κενή. Τα trackday της Extreme Track Days για τον μήνα Σεπτέμβριο θα ολοκληρωθούν στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, με τους φίλους της πίστας να έχουν τη δυνατότητα να οδηγήσουν την μοτοσυκλέτα του το τριήμερο 27 έως 29 Σεπτεμβρίου.

Για να πραγματοποιήσετε τη δική σας κράτηση αλλά και για να μάθετε περισσότερα για το επερχόμενο trackday μπορείτε να καλέσετε στο +30 694 8235599 και στο +30 697 2233δ094 (μόνο WhatsApp/Viber) ή να αποστείλετε email στη διεύθυνση [email protected].

Extreme Track Days - Ολοήμερο trackday στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων στις 8 Σεπτεμβρίου

 

Ετικέτες

Suzuki: Νέες GSX-R1000 και GSX-R1000R 2026 - Φούλ ηλεκτρονικά για τα 40 χρόνια GSX-R!

Με μόνες αναβαθμίσεις εκείνες των ηλεκτρονικών βοηθημάτων
gsx
Από τον

Παύλο Καρατζά

31/7/2025

Η Suzuki Motor Corporation ανακοίνωσε αναβαθμίσεις που αφορούν κυρίως τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου των εμβληματικών supersport μοτοσυκλετών της, GSX-R1000 και GSX-R1000R του 2026. Είναι αλήθεια πως μετά από τόσο καιρό περιμέναμε κάτι περισσότερο από την Suzuki, όπως έκανε η Honda με το δικό της superbike.

Η σειρά GSX-R γιορτάζει την 40ή επέτειό της το 2025, από την πρώτη εμφάνιση του GSX-R750 το 1985. Μέχρι σήμερα, έχουν παραχθεί συνολικά πάνω από 1,2 εκατομμύρια μονάδες, ενώ η σειρά έχει συμμετοχές σε παγκόσμια πρωταθλήματα, σημειώνοντας ιδιαίτερες επιτυχίες.

Το GSX-R1000, που λανσαρίστηκε το 2001, αποτελεί το κορυφαίο μοντέλο της σειράς GSX-R και είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα μοτοσυκλετών μεγάλων κυβικών στην χώρα μας.

Κύριες Αναβαθμίσεις στις GSX-R1000 & GSX-R1000R

Όσον αφορά τον κινητήρα, επανασχεδιάστηκαν πλήρως εσωτερικά εξαρτήματα: μπεκ, κυλινδροκεφαλές, εκκεντροφόροι, βαλβίδες, έμβολα, στρόφαλοι, για συμμόρφωση με αυστηρούς κανονισμούς ρύπων και θορύβου. Επίσης ανασχεδιασμένο είναι το σύστημα εξάτμισης, ενώ ο σιγαστήρας είναι λεπτότερος. Η Ιαπωνική εταιρεία ανακοινώνει 195 ίππους στις 13,200 στροφές και 11,2 kg.m ροπής στις 10.000 στροφές.

Το διπλό αλουμινένιο πλαίσιο παραμένει το ίδιο και προστίθενται αεροδυναμικά carbon winglets εμπνευσμένα από το πρωτότυπο της Suzuki στο Suzuka 8H 2024. Οι αναρτήσεις τόσο εμπρός, όσο και πίσω είναι της SHOWA. Όσον αφορά το σύστημα πέδησης, η Suzuki έχει επιλέξει τα φρένα της Brembo που μπροστά συνδυάζονται με δίσκους 320 χιλιοστών. Το βάρος ανακοινώνεται στα 203 κιλά πλήρης υγρών.

GSXR 2026

Οι μοτοσυκλέτες είναι εξοπλισμένες με αρκετά ηλεκτρονικά βοηθήματα για τον αναβάτη και περιλαμβάνουν, 3 διαφορετικά riding modes, Motion Track, Traction Control, Anti-lift Control (10 επιπέδων), Roll Torque Control (που χρησιμοποιεί IMU για τον έλεγχο της ροπής στον πίσω τροχό, ανάλογα με την κλίση και την περιστροφή, για καλύτερη επιτάχυνση στις εξόδους στροφών), Launch Control, διαχείριση γκαζιού Ride by Wire, quickshifter δύο κατευθύνσεων, Motion Track Brake, Slope Dependent Control, keyless σύστημα και Low RPM Assist.

Για τα 40 χρόνια της σειράς GSX-R, παρουσιάζονται τρία νέα χρώματα: Pearl Vigor Blue / Pearl Tech White, Candy Daring Red / Pearl Tech White και Pearl Ignite Yellow / Metallic Mat Stellar Blue. Τα επετειακά γραφικά και λογότυπα βρίσκονται στο φέρινγκ, το ντεπόζιτο και το κλειδί, ενώ το λογότυπο GSX-R υπάρχει στη σέλα και στο τελικό της εξάτμισης.

Στην ουσία δηλαδή βλέπουμε ένα GSX-R που είναι ίδιο την τελευταία σχεδόν 10ετία και απλά αναβαθμίστηκε στα ηλεκτρονικά βοηθήματα αναβάτη και εναρμονίστηκε με τις προδιαγραφές Euro5+.