Gogoro - Ξεπέρασε τους 500.000 χρήστες στην Ταϊβάν

Μακράν το πιο επιτυχημένο σύστημα ανταλλάξιμων μπαταριών
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

25/8/2022
Η Gogoro συνεχίζει να δείχνει τον δρόμο σε παγκόσμιο επίπεδο όσον αφορά στους σταθμούς ανταλλαγής μπαταριών ηλεκτρικών δικύκλου, με τους χρήστες της υπηρεσίας της στην Ταϊβάν να ξεπερνούν για πρώτη φορά τις 500.000.
 
Από το ντεμπούτο τους το 2015, οι σταθμοί ανταλλαγής μπαταριών ηλεκτρικών scooter της Gogoro έχουν χρησιμοποιηθεί για περισσότερα από 325 εκατομμύρια ανταλλαγές μπαταριών, με 340.000 ανταλλαγές να γίνονται σε καθημερινή βάση, υποστηρίζοντας δίκυκλα 10 διαφορετικών κατασκευαστών, με κυριαρχικό μερίδιο  92% στους ανεφοδιασμούς ηλεκτρικών δικύκλων της χώρας. 
 
Μάλιστα το πρώτο 6μηνο του 2022, το 25% όλων των δικύκλων (θερμικών και ηλεκτρικών) που ταξινομήθηκαν στην πρωτεύουσα Ταϊπέι ήταν ηλεκτρικά με σύστημα μπαταριών της Gogoro. 
 
Το δίκτυο ανταλλάξιμων μπαταριών της Gogoro στην Ταϊβάν μετρά 11.000 θέσεις σε 2.240 διαφορετικές τοποθεσίες.

Ματαιώθηκε η Intermot 2026 – Ραντεβού το 2027 σε νέες ημερομηνίες

Το πείραμα της ετήσιας έκθεσης της Κολωνίας δεν πέτυχε και αιφνιδιαστικά ανακοινώθηκε η ματαίωση της έκθεσης της επόμενης χρονιάς, ενώ αλλάζει πάλι στόχευση
intermot
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

11/2/2026

Μέχρι το 2019 η Διεθνής Έκθεση Μοτοσυκλέτας της Κολωνίας, η γνωστή Intermot γινόταν κάθε δύο χρόνια τον Οκτώβρη, περίπου έναν μήνα πριν τη διοργάνωση της ετήσιας EICMA στο Μιλάνο.

Η ματαίωση της Intermot το 2021 εξαιτίας της πανδημίας covid-19 μετέφερε τη γερμανική έκθεση στο 2022, αλλά πια η κατάσταση είχε αλλάξει. Η έκθεση της Κολωνίας έψαχνε να βρει τη θέση της σε μια βιομηχανία που είχε μεταλλαχθεί, με τις περισσότερες πρεμιέρες να γίνονται πια διαδικτυακώς απλωμένες σε μια μεγάλη περίοδο αρκετών μηνών, ενώ οι κατασκευαστές στήριξαν την ιταλική έκθεση κρατώντας αρκετές αποκαλύψεις για το ετήσιο ραντεβού της.

Το 2022 η μόνη πρεμιέρα που φιλοξενήθηκε στην Intermot ήταν αυτή της Honda με το CB750 Hornet. Ούτε καν η συμπατριώτισσα BMW δεν παρέκκλινε της απόφασής της να απέχει από εκθέσεις και να παρουσιάζει τα νέα της μοντέλα αποκλειστικώς online.

Η Intermot έπρεπε να αλλάξει για να βρει ξανά τη θέση της στον κόσμο της Μοτοσυκλέτας και στο πλαίσιο αυτό το 2024 ανακοινώθηκε πως θα γινόταν κι αυτή ετήσια, στρέφοντας το ενδιαφέρον της σε νέα πεδία, όπως οι influencers και οι πάσης φύσης ψηφιακοί δημιουργοί.

Το ΜΟΤΟ παρέμεινε διαχρονικά πιστό στο ραντεβού της Κολωνίας, ωστόσο ήταν σαφές πως δεν υπήρχε πια ειδησεογραφία από τις μόλις δύο σάλες του εκθεσιακού κέντρου Koelnmesse που τη φιλοξένησαν.

Την Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2026 η διοργανώτρια της Intermot, IVM (Industrie Verband Motorrad Deutschland e.V.) ανακοίνωσε πως η έκθεση της Κολωνίας δεν θα γίνει το 2026. Ήταν προγραμματισμένη για τις αρχές του Δεκέμβρη στο νέο πρόγραμμα που εγκαινίασε πέρυσι ως ετήσια, επιλέγοντας μια ημερομηνία μετά την EICMA που παραδοσιακά επιμένει στις αρχές Νοέμβρη, ωστόσο αυτό δεν θα συμβεί φέτος.

Αντ’ αυτού, η Intermot μεταφέρεται σε νέες ημερομηνίες, καθώς ανακοινώθηκε η επόμενη διοργάνωση από 12 ως 14 Φεβρουαρίου 2027. Αυτό σημαίνει πως η έκθεση θα μικρύνει και σε διάρκεια, καθώς από τετραήμερη που θα ήταν αρχικά γίνεται τριήμερη.

Περιμένουμε πλέον με ενδιαφέρον τις επόμενες ανακοινώσεις για το νέο προφίλ της Intermot, καθώς σε πρώτη φάση αυτό που καθίσταται πασιφανές είναι η συρρίκνωσή της.