Guy Martin: Αποχωρεί από Honda και TT

Guy αφήνει αιχμές- Honda ανακοινώνει πόρισμα McGuinness
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

28/7/2017

Η Honda ανακοινώνει το πόρισμά της για το ατύχημα του McGuinness ενώ παράλληλα ο Guy Martin ανακοινώνει την αποχώρησή του από την ομάδα και για δεύτερη φορά, την αποχώρησή του και από και από τους αγώνες Road Racing και το Isle of Man…

Ατίθαση προσωπικότητα που δεν μπαίνει σε πλαίσια και δυσκολεύεται με κανόνες, ολίγον τρελός όπως έχει δηλώσει ο ίδιος αλλά και ο John McGuinness πριν τον υποδεχτεί στην ομάδα, ο Guy Martin αποχωρεί από την Honda και ξεσπαθώνει..

Αυτή την φορά πάντως ο Guy Martin προσπάθησε να κάνει τα πράγματα «σωστά», αντί να βγει να μιλήσει χωρίς πρότερα να γνωρίζει αυτά που θα πει, κάλεσε δημοσιογράφους, έδωσε συνέντευξη για την νέα του αποχώρηση από το TT κι έκανε έμπειρες κινήσεις να διαχειριστεί την κίνηση αυτή χωρίς να μείνουν κενά και εικασίες στους χιλιάδες οπαδούς αυτού του πρωταθλήματος. Όμως τα social media κατακλύζονται από πάνσοφους ανθρώπους που γνωρίζουν τα πάντα, οι οποίοι διέκριναν πως ο Martin αποχωρούσε για ένα σωρό διαφορετικούς λόγους από εκείνους που ανέφερε. Έπειτα από μία σειρά φημών που ξεκίνησαν κυριολεκτικά από το μηδέν, ο Martin αναγκάστηκε να πει ξανά τα ίδια, αφού από την πρώτη στιγμή είπε τα πράγματα ως είχαν, ώστε να σταματήσει ο κόσμος να λέει τα δικά του σενάρια.

Η αρχική του απόφαση να εγκαταλείψει το TT δεν άλλαξε, κάμφθηκε απλά γιατί βρέθηκε μία εταιρία να του προσφέρει μία μοτοσυκλέτα έτοιμη, και τα εφόδια για να διεκδικήσει την νίκη. Για ένα σεβαστό διάστημα της ζωής του, ο Guy Martin πάλευε για μία νίκη στο TT, ήταν ο αυτοσκοπός του. Όταν η Honda του είπε πως του προσφέρει όλο το πακέτο για να είναι ανταγωνιστικός, και μία μοτοσυκλέτα που μπορεί να τα βάλει με τους καθιερωμένους στο βάθρο, η αρχική απόφαση του Martin για οριστική αποχώρηση από το TT κάμφθηκε. Αναγνώρισε πως για πρώτη φορά θα είχε την υποστήριξη να διεκδικήσει την κορυφή, κι έτσι επέστρεψε. Ασχέτως με το αν μπορούσε να κερδίσει ή όχι, ο Martin το πίστευε, όπως πίστευε ότι η υποστήριξη και η ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα ήταν το εμπόδιο που τον είχε κρατήσει εκτός. Για αυτό άλλαξε γνώμη.

Στην Honda όμως τα πράγματα δεν τα βρήκε όπως τα περίμενε, σύμφωνα με τις δηλώσεις του:

«Η μοτοσυκλέτα δεν ήταν έτοιμη, χρειαζόταν πολύ δουλειά για να τρέξει στο Isle of Man TT και κατέληξα να γίνω αναβάτης εξέλιξης. Δεν ήταν αυτή η συμφωνία μας, είχα επενδύσει το χρόνο μου σε άλλες δραστηριότητες, δεν γινόταν να γίνουν όλα ταυτόχρονα. Παρόλη την προσπάθεια που κατέβαλα κι εγώ και η ομάδα, η μοτοσυκλέτα δεν θα ήταν έτοιμη για το Ulster Grand Prix, και αφού τους το είπα, αποφάσισαν να με αποσύρουν χωρίς όμως πρώτα να συνεννοηθούν μαζί μου».

Χθες η Honda ανακοίνωσε και την αιτία του ατυχήματος του McGuinness. Το πρόβλημα ήταν στην αγωνιστική ECU που προκάλεσε απώλεια του γκαζιού. Είχε σταλεί πίσω στην Κίνα στον κατασκευαστή της κατεστραμμένη και χρειάστηκε χρόνος μέχρι να ανακτηθούν τα δεδομένα, καθυστερώντας το πόρισμα. Οι ECU περιέχουν ένα σύνολο αλγορίθμων και εντολών με τις οποίες κάθε κατασκευαστής προγραμματίζει την λειτουργία του κινητήρα του. Σε μία τέτοια περίπτωση δεν μπορείς να κατηγορήσεις μονάχα την ECU ως hardware, φταίει και ο προγραμματισμός που έχει γίνει. Πλέον το πρόγραμμα είναι καινούριο, ενώ αλλαγές έχουν γίνει και στις παραμέτρους της ECU και ζητήθηκαν νέες προδιαγραφές από τον κατασκευαστή. Πρέπει να τονιστεί πως πρόκειται για την αγωνιστική ECU, όχι εκείνη των μοντέλων παραγωγής. Πλέον η λειτουργία της είναι απροβλημάτιστη, όμως αυτό στοίχησε στην ομάδα τον τραυματισμό του McGuinness, την πτώση του Martin και τέλος την εγκατάληψή του και την αποχώρησή του από την ομάδα…

Τα μελλοντικά σχέδια του Guy Martin περιλαμβάνουν το Pikes Peak με αυτοκίνητο και τους αγώνες αυτοκινήτων γενικά, συνεχίζοντας στις μοτοσυκλέτες με αγώνες κλασσικών. Θα πρέπει να εμφανιστεί μία τεραστίων διαστάσεων ευκαιρία για να επιστρέψει στο Isle of Man, μετά την παταγώδη αποτυχία της Honda φέτος. Θα πρέπει μία ομάδα να του υποσχεθεί τα εχέγγυα ότι μπορεί να του δώσει μοτοσυκλέτα έτοιμη για Road Racing και ανταγωνιστική, και η μόνη ομάδα που μπορεί να υπογράψει κάτι τέτοιο, δεν φαίνεται πως θέλει να αλλάξει το επιτυχημένο της σχήμα…

Ετικέτες

Royal Enfield Hunter 350 2025: Αναβάθμιση σε αναρτήσεις και συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση

Αναβάθμιση και στον εξοπλισμό – Σε 3 νέους χρωματικούς συνδυασμούς, με LED προβολέα
Royal Enfield HNTR 350 2025
Από το

motomag

29/4/2025

Η Royal Enfield προχώρησε στο φρεσκάρισμα του Hunter 350 για το 2025 με αλλαγές ουσίας που βελτιώνουν τη συμπεριφορά, τη χρηστικότητά του αλλά και την ασφάλεια.

Συγκεκριμένα η ρετρό σχεδίασης μοτοσυκλέτα της ινδικής εταιρείας διατηρεί τον μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα J-series 349 κ.εκ. των 20,4 ίππων με τις υποτετράγωνες διαστάσεις του κυλίνδρου και το χαρακτηριστικά ευχάριστο, αργόστροφο δούλεμά που ταιριάζει γάντι στην αισθητική και τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. 

Ωστόσο, το μικρό commuter έχει υποστεί μια σειρά από αλλαγές που στοχεύουν στη συνολική βελτίωσή του με τους Ινδούς να “απαντούν” στις κινήσεις του ανταγωνισμού  (βλ. Honda GB350) ώστε να διατηρήσουν ή ακόμη και να αυξήσουν το μερίδιο που έχουν -αρχικά- στην τεράστια ινδική αγορά.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Συγκεκριμένα η θέση οδήγησης έχει αναθεωρηθεί με το εργονομικό τρίγωνο του αναβάτη να επηρεάζεται από το νέο τιμόνι αλλά και από τη σέλα που φέρει νέο αφρώδες και επένδυση. Στο παραπάνω έρχονται να προστεθούν οι αλλαγές στην πίσω ανάρτηση με νέα προοδευτικά ελατήρια και set up για τις αποσβέσεις των αμορτισέρ, ενώ έχει αυξηθεί και η απόσταση από το έδαφος.

 

Royal Enfield HNTR 350 2025

Παράλληλα, ο συμβατικός συμπλέκτης άλλαξε και έδωσε τη θέση του σε έναν περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση στη μανέτα, για πρώτη φορά σε 350άρι της Royal Enfield. Το τελευταίο το HNTR δεν το χρειαζόταν αφού η μανέτα του συμπλέκτη είναι ήδη ελαφριά στο τράβηγμα, αλλά όχι δεν λέμε σε τέτοιες αλλαγές με τη μοτοσυκλέτα να γίνεται ακόμη πιο φιλική στην καθημερινότητα, ειδικά για τις γυναίκες.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Νέος είναι επίσης ο LED προβολέας, ο οποίος λογικά θα αναβαθμίσει αρκετά την ορατότητα τη νύχτα, ενώ στον εξοπλισμό έρχονται να προστεθούν το κομψό όργανο πλοήγησης tripper pod -όχι στη στάνταρ έκδοση "Factory Black"- που συνδέεται με smartphone και η “απαραίτητη” πλέον θύρα φόρτισης USB Type-C.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Η πρώτη παρουσίαση έγινε σε φεστιβάλ της Royal Enfield στην Ινδία και συνολικά τα χρώματα που θα προσφέρονται είναι τα: Factory Black, Rio White και Dapper Grey, Tokyo Black, London Red και Rebel Blue ενώ είμαστε σε αναμονή για ανακοινώσεις από την ελληνική αντιπροσωπεία σχετικά με την εισαγωγή και την τιμή του στην Ελλάδα. Στην Ινδία πάντως η στάνταρ έκδοση παρέμεινε στο ίδιο επίπεδο με την απερχόμενη μοτοσυκλέτα.

 

Ετικέτες