H SYM εξελίσσει κινητήρες με κυψέλες υδρογόνου!

SYM κυψέλες υδρογόνου
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

27/1/2023

Η SYM, έχοντας ως βασικό άξονα της φιλοσοφίας της την πρωτοπορία στην τεχνολογική αναζήτηση, κάνει το επόμενο βήμα και περνά στην εξέλιξη κινητήρων με κυψέλες υδρογόνου.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της SYM:

Πιο συγκεκριμένα, στις 16 Ιανουαρίου οργανώθηκε η τελετή υπογραφής της συμφωνίας με το Ινστιτούτο Τεχνολογικών Ερευνών, όπου ανακοινώθηκε η μεταξύ τους συμφωνία για την εξέλιξη και το σχεδιασμό οχημάτων που θα χρησιμοποιούν κυψέλες υδρογόνου για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Παράλληλα, θα γίνει έρευνα και ανάπτυξη για την τεχνολογία αποθήκευσης υδρογόνου υπό πίεση, ένας τομέας που αποτελεί τη μεγαλύτερη ίσως πρόκληση στο συγκεκριμένο τομέα.

Αυτό θα είναι και το πρώτο στάδιο της συνεργασίας, με τη SYM να επενδύει πάνω στην τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει το Ινστιτούτο, με πάνω από 40 χρόνια έρευνας στην κατασκευή ειδικών κυλίνδρων αποθήκευσης με τη χρήση ρομποτικών μηχανημάτων. Το όφελος από τη συγκεκριμένη διαδικασία, είναι το μειωμένο κόστος και η ευελιξία στην παραγωγή μικρότερων ποσοτήτων και διαφορετικών απαιτήσεων, ενώ προσφέρει υψηλό επίπεδο ασφάλειας, χαμηλό βάρος και αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Η ποικιλία των υλικών και των μεθόδων (από ξηρή έως υγρή διαδικασία σκλήρυνσης) που χρησιμοποιούνται είναι εξαιρετικά μεγάλη και θα συνδυαστεί με την τεράστια εμπειρία της SYM πάνω στο σχεδιασμό οχημάτων.

Η εναλλακτική των κυψελών υδρογόνου μπορεί να προσφέρει μια σοβαρή λύση στο πρόβλημα της αυτονομίας των ηλεκτρικών δικύκλων.

Όπως δήλωσε ο Qiu Yingfeng, διευθυντικό στέλεχος της SYM ο οποίος εμπνεύστηκε αυτό το project συνεργασίας, "προκειμένου να διασφαλίσουμε το βιώσιμο περιβάλλον στο μέλλον, χρειάζονται περισσότερες λύσεις στον τομέα των μεταφορών. Αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί το υδρογόνο με ασφάλεια στα οχήματα, θεωρώ ότι θα αποτελέσει την ιδανική λύση για πραγματικά μηδενικούς ρύπους".

Royal Enfield Hunter 350 2025: Αναβάθμιση σε αναρτήσεις και συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση

Αναβάθμιση και στον εξοπλισμό – Σε 3 νέους χρωματικούς συνδυασμούς, με LED προβολέα
Royal Enfield HNTR 350 2025
Από το

motomag

29/4/2025

Η Royal Enfield προχώρησε στο φρεσκάρισμα του Hunter 350 για το 2025 με αλλαγές ουσίας που βελτιώνουν τη συμπεριφορά, τη χρηστικότητά του αλλά και την ασφάλεια.

Συγκεκριμένα η ρετρό σχεδίασης μοτοσυκλέτα της ινδικής εταιρείας διατηρεί τον μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα J-series 349 κ.εκ. των 20,4 ίππων με τις υποτετράγωνες διαστάσεις του κυλίνδρου και το χαρακτηριστικά ευχάριστο, αργόστροφο δούλεμά που ταιριάζει γάντι στην αισθητική και τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. 

Ωστόσο, το μικρό commuter έχει υποστεί μια σειρά από αλλαγές που στοχεύουν στη συνολική βελτίωσή του με τους Ινδούς να “απαντούν” στις κινήσεις του ανταγωνισμού  (βλ. Honda GB350) ώστε να διατηρήσουν ή ακόμη και να αυξήσουν το μερίδιο που έχουν -αρχικά- στην τεράστια ινδική αγορά.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Συγκεκριμένα η θέση οδήγησης έχει αναθεωρηθεί με το εργονομικό τρίγωνο του αναβάτη να επηρεάζεται από το νέο τιμόνι αλλά και από τη σέλα που φέρει νέο αφρώδες και επένδυση. Στο παραπάνω έρχονται να προστεθούν οι αλλαγές στην πίσω ανάρτηση με νέα προοδευτικά ελατήρια και set up για τις αποσβέσεις των αμορτισέρ, ενώ έχει αυξηθεί και η απόσταση από το έδαφος.

 

Royal Enfield HNTR 350 2025

Παράλληλα, ο συμβατικός συμπλέκτης άλλαξε και έδωσε τη θέση του σε έναν περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση στη μανέτα, για πρώτη φορά σε 350άρι της Royal Enfield. Το τελευταίο το HNTR δεν το χρειαζόταν αφού η μανέτα του συμπλέκτη είναι ήδη ελαφριά στο τράβηγμα, αλλά όχι δεν λέμε σε τέτοιες αλλαγές με τη μοτοσυκλέτα να γίνεται ακόμη πιο φιλική στην καθημερινότητα, ειδικά για τις γυναίκες.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Νέος είναι επίσης ο LED προβολέας, ο οποίος λογικά θα αναβαθμίσει αρκετά την ορατότητα τη νύχτα, ενώ στον εξοπλισμό έρχονται να προστεθούν το κομψό όργανο πλοήγησης tripper pod -όχι στη στάνταρ έκδοση "Factory Black"- που συνδέεται με smartphone και η “απαραίτητη” πλέον θύρα φόρτισης USB Type-C.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Η πρώτη παρουσίαση έγινε σε φεστιβάλ της Royal Enfield στην Ινδία και συνολικά τα χρώματα που θα προσφέρονται είναι τα: Factory Black, Rio White και Dapper Grey, Tokyo Black, London Red και Rebel Blue ενώ είμαστε σε αναμονή για ανακοινώσεις από την ελληνική αντιπροσωπεία σχετικά με την εισαγωγή και την τιμή του στην Ελλάδα. Στην Ινδία πάντως η στάνταρ έκδοση παρέμεινε στο ίδιο επίπεδο με την απερχόμενη μοτοσυκλέτα.

 

Ετικέτες