Harley Davidson - Νέα εξέλιξη στην πορεία προς ένα ηλεκτρικό μέλλον

Διακοπή της συνεργασίας με την Alta Motors
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

31/8/2018

Δεν πρόλαβαν να περάσουν έξι μήνες από τότε που η H-D ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την Alta Motors –κατασκευάστρια ηλεκτρικών μοτοσυκλετών- και ήδη έχουν κυκλοφορήσει φήμες για την λύση της συνεργασίας τους. Το αρχικό σχέδιο ήταν να δημιουργήσουν από κοινού μια σειρά ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, με ναυαρχίδα την Livewire που θα κυκλοφορούσε το 2019, ενώ τα υπόλοιπα μικρότερα μοντέλα θα εμφανίζονταν το 2022, ολοκληρώνοντας τη γκάμα. Αν η ρήξη στην συνεργασία τους, οδηγήσει σε πλήρες διαζύγιο αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα η Harley να ξεκινήσει τη δική της πορεία στην έρευνα και ανάπτυξη της παραγωγής ηλεκτροκινητήρων, ώστε να καταφέρει να παραμείνει εντός του αρχικού της χρονοδιαγράμματος. Κάτι το οποίο απαιτεί τεράστια προσπάθεια.

Παράλληλα όμως έχει βλέψεις και για την ανανέωση της γκάμας της με νέα μοντέλα σε άλλες κατηγορίες, ενώ η συνεργασία της με έναν κατασκευαστή από την Ασία είναι ήδη στα σκαριά, σκοπεύοντας να διείσδυσει στην ασιάτικη αγορά με μια νέα σειρά μικρότερων μοτοσυκλετών μέχρι 500 κυβικών. Με τόσα μέτωπα να είναι ταυτόχρονα ανοιχτά, η επιτυχία της εταιρείας σε όλους το τομείς αποτελεί ένα δύσκολο εγχείρημα, αν όμως τα καταφέρει θα είναι πιο ανταγωνιστική από ποτέ, δίνοντας έναν διαφορετικό τόνο -και ήχο- στο όνομα Harley Davidson.

Τραγικός απολογισμός Σαββατοκύριακου: Τρεις νεκροί μοτοσυκλετιστές σε Αγία Παρασκευή, Καλαμάτα και Χαλκιδική

Τρεις νέοι, νεκροί σε διάφορα τροχαία ανά την χώρα
Τραγικός απολογισμός Σαββατοκύριακου: Τρεις νεκροί μοτοσυκλετιστές σε Αγία Παρασκευή, Καλαμάτα και Χαλκιδική
Από το

motomag

8/6/2026

Δυστύχημα συνέβη εχθές Κυριακή 7/6 στον Σταυρό Αγίας Παρασκευής επί της Λεωφόρου Μεσογείων στο ρεύμα προς Παλλήνη. Στην μοτοσυκλέτα επέμβαινε αναβάτης και συνεπιβάτης, αμφότεροι 22 ετών όταν σημειώθηκε πλαγιομετωπική σύγκρουση με αυτοκίνητο στο ίδιο ρεύμα κυκλοφορίας, λίγο πριν την συμβολή Μεσογείων και Λαυρίου.

Οι συνθήκες του δυστυχήματος ερευνώνται. Από την σύγκρουση ο 22χρονος έχασε την ζωή του ενώ η συνεπιβάτης τραυματίστηκε ελαφρύτερα.

Ξημερώματα Δευτέρας 8/6 περίπου στις 01:00, μοτοσυκλέτα που οδηγούσε 29χρονος κάτοικος της περιοχής Μικρής Μαντίνειας έφυγε από την πορεία της το δρόμο Κιτριών – Καλαμάτας με τις πρώτες αναφορές να κάνουν λόγο για μη εμπλοκή άλλου οχήματος. Το ασθενοφόρο κατέφθασε στο σημείο 25 λεπτά μετά την αρχική κλίση και απλά διαπίστωσε τον θάνατο του αναβάτη.

Το Σάββατο 6/6 περίπου στις 20:00, ένας 44χρονος αναβάτης έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του στο 37ο χιλιόμετρο Πολυγύρου – Θεσσαλονίκης και τραυματίστηκε θανάσιμα. Το τμήμα Τροχαίας Πολυγύρου διενεργεί έρευνα και αναζητά τυχόν μάρτυρες.

Εκτός αυτών άλλο ένα σοβαρό τροχαίο συνέβη το βράδυ της Κυριακής στην περιοχή της Ερέτριας όταν σπορ ανοικτό αυτοκίνητο, χτύπησε μοτοσυκλέτα με δύο επιβάτες και τους εγκατέλειψε αβοήθητους. Αναβάτης και συνεπιβάτης τραυματίστηκαν σοβαρά ενώ ο ένας από τους δύο είναι σε κρίσιμη κατάσταση καθώς φέρει σοβαρό τραύμα στο πόδι. Η κινητοποίηση των αρχών ήταν άμεση και ο οδηγός του αυτοκινήτου συνελήφθη αμέσως μετά και κρατείται. Εθελοντές της ΕΣΔΔΕ προσέφεραν τις πρώτες βοήθειες άμεσα στο σημείο μέχρι να έρθει το ΕΚΑΒ.