Honda -Στο φεστιβάλ Wheels and Waves 2023 με 7 custom mini bikes

Επτά μοναδικές δημιουργίες με βάση τα Honda Dax, MSX125 και Monkey
Honda Wheels & Waves 2023
Από το

motomag

21/6/2023

H Honda αποφάσισε πως το 2023 ήρθε η ώρα να αναδείξει τα mini bikes της στο hipster φεστιβάλ surf και custom δικύκλων Wheels and Waves, για τον λόγο αυτό ανέθεσε σε επτά νέους καλλιτέχνες από επτά διαφορετικές χώρες να δημιουργήσουν επτά custom μοτοσυκλέτες με βάση τα μοντέλα Dax, MSX125 και Monkey.

Το 2022 νικήτρια στην ηλεκτρονική ψηφοφορία στο hondacustoms.com ήταν η Maanboard δημιουργία του customizer Motocicli Audaci από τη Σαρδηνία. Η βάση της δημιουργίας ήταν μία Honda Rebel. Φέτος η καλλιτεχνική μόδα προστάζει δημιουργίες βασισμένες στα mini bikes. Για τον λόγο αυτό από την Τετάρτη 21 έως την Κυριακή 25 Ιουνίου στο φεστιβάλ Wheels & Waves στη γαλλική κοινότητα Biarritz θα εκτεθούν δύο Dax, δύο MSX125 Grom και τρία Monkey της Ιαπωνικής εταιρείας τα οποία όμως κουβαλούν την δική τους καλλιτεχνική ιστορία.

Οι επτά δημιουργίες που θα εκτεθούν στην εκδήλωση Wheels and Waves 2023 είναι έργα των καλλιτεχνών: Matt B, Guy Willison -Βρετανία-, Coco Dávez -Ισπανία-, BOICUT -Αυστρία-, Tamara Alves -Πορτογαλία-, GREMS -Γαλλία-, Franceso Marchesani -Ιταλία-, Lanaarts23 -Γερμανία. Ας δούμε όμως τι ξεχωριστό έχουν αυτά τα επτά custom μοντέλα.

Honda MSX 125 "Hold On!" - Βρετανία

Hold On

Οι Βρετανοί Matt B και Guy Willison παρουσιάζουν μια ακραία δημιουργία ενός Honda MSX 125. Ο Matt B γνωστός σχεδιαστής αθλητικών παπουτσιών και ο Willison γνωστός για τις custom δημιουργίες του δημιουργούν ένα dragster τερατάκι, τοποθετώντας μακρύ ψαλίδι και εφοδιάζοντας τον μονοκύλινδρο κινητήρα των 125 κυβικών με turbo της εταιρείας Garret αλλά και νίτρο, ονομάζοντας το... "Hold On" ήτοι "κρατήσου"!

Honda Dax 125 "Driving me mad" - Ισπανία

Drive me Mad

Μια μετατροπή του Dax 125 βρίσκει το δρόμο για το Biarritz από το ισπανικό γκαράζ UFO. Μια παλέτα χρωμάτων κάνει την εν λόγω δημιουργία ξεχωριστή ενώ τα τρακτερωτά ελαστικά δίνουν μια ξεχωριστή διάσταση -και το κάνουν να θυμίζει... Suzuki RV. Το σχέδιο ανήκει στην Coco Dávez κατά κόσμο Valeria Palmeiro, η οποία ήταν καλλιτεχνική διευθύντρια στις εταιρείες Chanel, Netflix, Prada και Dior.

Honda Monkey 125 "Monkey X Business" - Αυστρία

Monkey X Business

Ο Boicut από τη Βιέννη μετατρέπει μαζί με την Titan Motorcycles το Honda Monkey σε chopper έκδοση. Πρόκειται για μια εντυπωσιακή εκδοχή ενός chopper της δεκαετίας του '70, με extreme γωνία κάστερ στο πιρούνι, μίνι-ape μπάρες, επιχρωμιωμένη χειρολαβή και ανεβασμένη εξάτμιση με καπάκι τύπου fishtail. Η δουλειά του εμπνέεται από τη λαϊκή κουλτούρα, το skateboarding, την ομορφιά των καθημερινών αντικειμένων και το αστικό περιβάλλον.

Honda Dax 125 "Furiosa" – Πορτογαλία

Furiosa

Στυλ εμπνευσμένο από τις ταινίες Mad Max και Tank Girl, για το Honda Dax 125. H Tamara Alves και το Art On Wheels Garage, δημιουργούν ένα Dax με μπόλικη fake σκουριά που θυμίζει όχημα δυστοπικής ταινίας, με "σκουριασμένες" σίτες παντού, ελαστικά με τακούνια και έναν λύκο ζωγραφισμένο πάνω στο όχημα.

Honda Monkey 125 "Tokyo" - Γαλλία

Tokyo

Πανδαισία χρωμάτων για το Honda Monkey του Γάλλου καλλιτέχνη Grems και του κατασκευαστή George Woodman. Pop-art εικαστικά ζωηρά χρώματα σε κάθε διαθέσιμο τετραγωνικό εκατοστό της μικρής μοτοσυκλέτας.

Honda MSX "Let's Grom" - Ιταλία

Let's Grom

Μαζί με τον πρώην οδηγό του γερμανικού πρωταθλήματος ταχύτητας -IDM- Alex Polita, ο Ιταλός καλλιτέχνης γκραφίτι Franceso Marchesani παρουσιάζει ένα ξεχωριστό MSX 125. Διεθνώς, αυτό το μοντέλο είναι περισσότερο γνωστό ως Grom εξού η ονομασία Let's Grom, φράση την οποία διαβάζουμε πάνω του με στιλ που παραπέμπει σε γκράφιτι. Μικροσκοπικά LED φλας, προστατευτικές χούφτες καθώς και απουσία καθρεφτών συμπληρώνουν την ιταλική δημιουργία.

Honda Monkey "Manjushage" - Γερμανία

Manjusha

Το συγκεκριμένο Café Racer το οποίο έρχεται από τη Γερμανία βασίζεται στο Honda Monkey 125. Σχεδιασμένο από την Lanaarts23, από τα χέρια του μηχανικού της Honda Maximilian Zech. Η εξάτμιση της Yoshimura, τα aftermarket πίσω αμορτισέρ, η μοναδική σέλα και το ιδιαίτερο ρεζερβουάρ δίνουν μια ξεχωριστή νότα σε αυτό το custom μοντέλο. Το χαρακτηριστικό της εν λόγω δημιουργίας είναι το λευκό χρώμα με μοτίβα ιαπωνικών κρίνων -Manjushage- τα οποία ήταν η πηγή έμπνευσης για την Γερμανίδα καλλιτέχνιδα.

Τις επτά αυτές ξεχωριστές δημιουργίες θα μπορούν να ψηφίσουν οι φίλοι της τέχνης και της μοτοσυκλέτας στον ηλεκτρονικό ιστότοπο: hondacustoms.com ώστε να αναδειχθεί ο μεγάλος φετινός νικητής.

SK Motorium

Ετικέτες

Honda Square X125: Σκούτερ έτοιμο για μικρές αποδράσεις - Μέγιστο φορτίο έως 122 κιλά

Με το δικό του πτυσσόμενο "τραπεζάκι", χωρίς κλασική ποδιά - Ο απόγονος των Motra, Zoomer
Honda Square X125 σκούτερ 2026
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

15/12/2025

Η Sundiro Honda, κοινοπραξία της Honda στην Κίνα που εξελίσσει και κατασκευάζει μοντέλα βασισμένα σε κινητήρες της ιαπωνικής εταιρείας με πλαίσια κατασκευασμένα για την εκεί αγορά, έχει στην γκάμα της ένα πραγματικά ασυνήθιστο scooter. Ο λόγος για το Square X125, ένα μοντέλο που ξεχωρίζει αμέσως χάρη στο αυστηρά τετράγωνο σχήμα του και τη heavy duty φιλοσοφία του .

Πιο αναγνωρίσιμο χαρακτηριστικό του Square X125 είναι το τετραγωνισμένο σχήμα του, όπως προδίδει και το όνομά του. Σε αντίθεση με τα σύγχρονα scooter που επιδιώκουν αεροδυναμικές γραμμές και σιλουέτες ή υιοθετούν φουτουριστικές γραμμές, εδώ βλέπουμε μια λιτή, "βαρεώς τύπου" αισθητική στα πρότυπα του Honda CT50 Motra από τις αρχές της 10ετίας του '80, το οποίο κατασκευάστηκε τότε για την ιαπωνική αγορά και επηρέασε έπειτα και τη σχεδίαση του Zoomer.

Βλέπουμε επίσης ότι η κλασική ποδιά λάμπει δια της απουσίας της και τα πόδια του αναβάτη δεν προστατεύονται έτσι από τα στοιχεία της φύσης αφού στη διάθεσή του έχει μόνο δύο σεβαστού μεγέθους footboards. Από την άλλη, σε μία πτώση δεν θα γεμίσει ο τόπος σπασμένα πλαστικά και αυτή η επιλογή ταιριάζει καλύτερα με τον πιο σκληροτράχηλο χαρακτήρα του σκούτερ. 

Honda Square X125 σκούτερ 2026

Ο εμπρός φωτισμός είναι επίσης μίνιμαλ, με σύστημα πέντε ορθογώνιων φωτιστικών σωμάτων  εμπρός να εδράζουν σε ένα ορθογώνιο πάνελ. Πίσω, τέσσερις λεπτές οριζόντιες και ορθογώνιες συμπληρώνουν την ιδιαίτερη ταυτότητα του μοντέλου. 

Προσεγγίζοντας την κινητικότητα από την πλευρά της "σκληροτράχηλης" πρακτικότητας, το Square X125 έχει σχεδιαστεί με κύριο γνώμονα τη μεταφορά φορτίων. Διαθέτει μία εμπρός σχάρα πάνω από φωτιστικό πάνελ, μία ακόμη ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη, πάνω από το ρεζερβουάρ καυσίμου και σέλα συνεπιβάτη που σηκώνεται για να διατελέσει διπλό ρόλο, ως πλάτη για τη σέλα του αναβάτη αλλά και να φανερώσει έναν ακόμη χώρο-σχάρα, ενώ τις εντυπώσεις κλέβει στην δεξιά μεριά του δίκυκλου η πτυσσόμενη επιφάνεια σαν τραπεζάκι, με τη μέγιστη ωφέλιμη φόρτωση φτάνει τα 122 κιλά, νούμερο εντυπωσιακό για scooter 125 κ.εκ.

Honda Square X125 σκούτερ 2026

Το Square X125 κινείται από τον γνωστό eSP κινητήρα της Honda, στην αερόψυκτη εκδοχή του με 124 κ.εκ., που χρησιμοποιείται και σε άλλα μοντέλα της Honda. Αποδίδει πάνω από 9 ίππους ισχύος στις 7.750 σ.α.λ. και 1 κιλό ροπής από τις 5.750 σ.α.λ.. Με τελική ταχύτητα στα 88 χιλιόμετρα ανά ώρα, δεν εντυπωσιάζει, αλλά επαρκεί για αστική και περιαστική χρήση.  Ο eSP κινητήρας φέρει και σύστημα Start-Stop, ενώ στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται οθόνη πληροφοριών LCD με διαγώνιο στις πέντε ίντσες, θύρα φόρτισης USB, αλλά και keyless σύστημα.

Το μήκος του Sqaure X125 φτάνει τα 1.781 χλστ. με το πλάτος να βρίσκεται στα 778 χλστ., ενώ το μεταξόνιο είναι μόλις 1.246 χλστ. και το ύψος της σέλας θα βολέψει κοντούς και ψηλούς και βρίσκεται στα 740 χλστ. Το Square X125 δείχνει να είναι σε θέση να αντιμετωπίσει και ένα χωματόδρομο με την απόσταση από το έδαφος να βρίσκεται στα 160 χλστ., με προσοχή βέβαια γιατί η τροχοί είναι 12 και 10 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ το ρεζερβουάρ του έχει χωρητικότητα 5,7 λίτρα και η Honda ανακοινώνει κατανάλωση μόλις 1,69 λτ./100 χλμ. Η τιμή του στην Κίνα βρίσκεται στα 1.530 ευρώ.

 

 

Ετικέτες