Hooligan Class από την Harley Davidson Athena (ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ)

Dirt Fest στις 30 Ιουνίου
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

27/6/2018

Η Harley-Davidson® Athena παρουσιάζει το Hooligan Class

Στο Dirt Fest στις 30 Ιουνίου

 

Η κακοκαιρία μας ανάγκασε να αναβάλουμε το Gent’s Sand Race αλλά μας σκληραγώγησε και μας έδωσε την ευκαιρία να το αναβαθμίσουμε σε Hooligan Class, το οποίο θα πραγματοποιηθεί αυτό το Σάββατο 30 Ιουνίου στο πλαίσιο του Dirt Fest.

To Hooligan Class είναι για περιπετειώδεις αναβάτες με μοτοσικλέτες με 2 ή περισσότερους κυλίνδρους και με >750cc.

Δείτε εδώ τι έγινε την τελευταία φορά που μπήκαν τα Harley-Davidsonστο χώμα.

Το  Zulap Crew και η RedBull σας προσκαλούν σε μια βραδιά πλαγιολίσθησης, στις 30 Ιουνίου στο RidingSchool στα Κιούρκα.

 Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να εξοικειωθούν με την οδήγηση σε οβάλ πίστα υπό τις συμβουλές των εκπαιδευτών του Riding School, χωρισμένοι σε κατηγορίες ανάλογα με τη μοτοσυκλέτα που θα οδηγούν, αλλά και να λάβουν μέρος στις νυχτερινές head-to-head μάχες.

Για φέτος θέλουμε να γνωριστούμε με όλους εσάς που σας συγκινεί η ιδέα του dirttrack, να προπονηθούμε μαζί σε ένα ελεγχόμενο περιβάλλον και γενικά να περάσουμε μια βραδιά γλιστρώντας πάνω στις μοτοσυκλέτες που αγαπάμε υπό τα βλέμματα των φίλων μας.

Παράλληλα με τα workshops και την προπόνηση, στο Dirt Fest θα υπάρχει 

- υπαίθριο παζάρι μεταχειρισμένων ρούχων/αξεσουάρ/ανταλακτικών μοτοσυκλέτας, μια καλή ευκαιρία να αδειάσετε τις αποθήκες σας (ή να γεμίσετε καινούριες..) 

YamahaJuniorAcademy για τα πρώτα μοτοσυκλετιστικά βήματα των μικρών μας φίλων

- food & drinks service από το Rey Pablo

- Μουσικές από το Red Bull jeep & τον DJ Riskokindinos

 Η είσοδος για τους θεατές είναι δωρεάν από τις 16:00 και μετά, ενώ για όσους θέλουν να οδηγήσουν, οι δηλώσεις συμμετοχής έχουν ήδη ξανα ανοίξει στο goo.gl/zSgvit

 

Με την ευγενική υποστήριξη των

C-RacerThe Real IntellectualsRider's Shop, SilkBastards

Συνεργάτες επικοινωνίας

RISE, Athens Voice, MOTO, bikeit.gr, 2wo.gr, caferacercult.gr

Διανομείς efood: Σε απεργία σήμερα Τσικνοπέμπτη – Κύριο αίτημά τους η υπογραφή συλλογικής σύμβασης

Συμμετέχουν τα σωματεία Αττικής, Θεσσαλονίκης, Καλαμάτας, Λάρισας και Βόλου.
efood
Από το

motomag

12/2/2026

Σε 24ωρη πανελλαδική απεργία κατεβαίνουν σήμερα 12/2 οι διανομείς της ηλεκτρονικής πλατφόρμας efood. Στην κίνηση αυτή συμμετέχουν τα σωματεία της Αττικής, της Θεσσαλονίκης, της Καλαμάτας, της Λάρισας και του Βόλου.

Οι εργαζόμενοι της efood απαιτούν να μπει ένα φρένο στις μειώσεις των αμοιβών τους αλλά και να δεχτεί η διοίκηση της εταιρείας να υπογράψει συλλογική σύμβαση.

Οι δύο πλευρές βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις για την συλλογική σύμβαση τα τελευταία δυόμιση χρόνια και οι εργαζόμενοι απευθύνθηκαν στην επιτροπή διαιτησίας, στο πλαίσιο του ΟΜΕΔ (Οργανισμός Μεσολάβησης και Διαιτησίας). Η απόφαση που βγήκε πριν λίγες ημέρες ήταν αρνητική, όμως τα σωματεία συνεχίζουν να τη διεκδικούν μέσω της νομικής οδού, εφόσον η εταιρεία αρνείται να το κάνει.

Τα σωματεία καλούν τον κόσμο να συμμετέχει στην παραπάνω κινητοποίηση και παρακάτω μπορεί να δείτε τα αιτήματά τους:

  • Συλλογική Σύμβαση Εργασίας με αυξήσεις στους μισθούς για όλους τους εργαζόμενους της Efood (διανομείς, υπαλλήλους γραφείου, αποθήκες, μάρκετ)
  • Ελάχιστη εγγυημένη αμοιβή ανά ώρα, αυξήσεις και διαφάνεια στις αμοιβές
  • Κάλυψη εργατικού ατυχήματος/ δωρεάν παροχή ΜΑΠ (Μέσα Ατομικής Προστασίας) για τους freelancers
  • Μετατροπή όσων το επιθυμούν από freelancers σε μισθωτούς
  • Να μην υπάρχουν οι εργολάβοι – απευθείας προσλήψεις στην Efood.