Η Ducati στην Ασία

Από το

Μαύρο Σκύλο

25/11/2011

Η Triumph θα έχει πλέον και την παρέα της Ducati, η οποία ολοκληρώνει το εργοστάσιό της στην Amata της Ταϊλάνδης. Θα είναι πλήρως λειτουργικό στο τέλος αυτού του χρόνου και θα απασχολεί αρχικά εκατό υπαλλήλους που θα αυξηθούν σταδιακά μέχρι να φθάσει το εργοστάσιο στην πλήρη δυναμικότητά του για 10.000 μοτοσυκλέτες τον χρόνο. Οι μοτοσυκλέτες θα συναρμολογούνται στο νέο εργοστάσιο και θα στέλνονται εκεί σαν πλήρη κιτ (CKD complete knock down kit) από το εργοστάσιο της Ducati που βρίσκεται στην Bologna. Η περιοχή που βρίσκεται το εργοστάσιο έχει πάρει το όνομα “Detroit της ανατολής” λόγω της έντονης δραστηριότητας των βιομηχανιών αυτοκινήτων που εδρεύουν στην περιοχή και βρίσκεται 120 χιλιόμετρα μακριά από την πρωτεύουσα Μπανγκόκ. To πρώτο μοντέλο που θα αρχίσει να συναρμολογείται εκεί είναι το Monster 795, ένα μοντέλο που σχεδιάστηκε από την Ducati στην Bologna και θα διατίθεται μόνο στις ανερχόμενες αγορές της Ασίας, εκτός όμως της ιαπωνικής. Η Triumph ακολουθεί διαφορετικό δρόμο και διαθέτει στην παγκόσμια αγορά τη σειρά των Bonneville που κατασκευάζει στα εργοστάσιά της στην Ταϊλάνδη. To Monster 795 βασίζεται στο Monster 696, έχει συμβατικό ψαλίδι, ανεστραμμένο πιρούνι με καλάμια 43 χιλιοστών της Marzocchi, αμορτισέρ της Sachs και φρένα από τη Brembo. O αερόψυκτος κινητήρας των 803 κυβικών αποδίδει 87 ίππους στις 8.250 στροφές.
Το νέο μοντέλο της Ducati που έχει προορισμό τις ασιατικές αγορές παρουσιάστηκε στις 20 Οκτωβρίου από τον Valentino Rossi, σε εκδήλωση που έγινε μετά το MotoGP. Εκεί ανακοίνωσαν ότι το επόμενο μοντέλο της Ducati που θα συναρμολογηθεί στο εργοστάσιο της Ταϊλάνδης θα είναι το Hypermotard 796. Πάντως, η Ducati δεν σκοπεύει να παράγει στο εργοστάσιο αυτό κανένα μοντέλο που θα προορίζεται για την παγκόσμια αγορά, μετά από τις πιέσεις που ασκεί το ισχυρό συνδικάτο των 950 εργαζομένων στo Borgo Panigale της Bologna. Παράλληλα, προχωράει και η κατασκευή του υπερσύγχρονου και μεγαλύτερου εργοστάσιου που κατασκευάζει η εταιρεία, μόλις ένα χιλιόμετρο απόσταση από το υπάρχον.

Aprilia Racing MotoGP και Monster Energy ανακοίνωσαν πολυετή συνεργασία από το 2026

Ξεκινάει επίσημα από το Grand Prix της Ιταλίας στο Mugello
Aprilia Monster Energy
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

29/5/2026

Η συμφωνία προβλέπει πως η Monster Energy θα αποτελέσει βασικό χορηγό της εργοστασιακής ομάδας της Aprilia από το 2026, ενώ από το 2027 θα αναβαθμιστεί με το brand να εμφανίζεται και στο όνομα της ομάδας.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, το χαρακτηριστικό λογότυπο της Monster Energy θα εμφανίζεται στις εργοστασιακές RS-GP, στις αγωνιστικές φόρμες των αναβατών και στα υπόλοιπα βασικά στοιχεία της ομάδας.

Η Aprilia Racing χαρακτηρίζει τη συμφωνία ως ένα σημαντικό στρατηγικό βήμα για το αγωνιστικό της πρόγραμμα σε μια περίοδο όπου η ομάδα βρίσκεται σε συνεχή άνοδο. Μάλιστα υπογραμμίζει ότι πρόκειται για τον πρώτο title sponsor στην ιστορία της εργοστασιακής της ομάδας στα MotoGP.

Aprilia Monster Energy

Η ιταλική εταιρεία από το Noale σημειώνει πως η συνεργασία με έναν παγκόσμιο συνεργάτη όπως η Monster Energy ενισχύει περαιτέρω τη θέση της στο κορυφαίο επίπεδο των αγώνων μοτοσυκλέτας.

Aprilia Monster Energy

Συνεχής αγωνιστική άνοδος για την Aprilia

Η ανακοίνωση της συνεργασίας έρχεται σε μια ιδιαίτερα επιτυχημένη αγωνιστική περίοδο για την Aprilia Racing.

Aprilia Monster Energy

Το 2025 αποτέλεσε την πιο επιτυχημένη σεζόν της ιστορίας της στα MotoGP, με τις περισσότερες νίκες σε μία χρονιά, την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα αναβατών με τον Marco Bezzecchi και τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Aprilia Monster Energy

Η ανοδική πορεία συνεχίζεται και το 2026, με την Aprilia να έχει κατακτήσει τις τρεις πρώτες νίκες της χρονιάς, να έχει βρεθεί στο βάθρο στους πέντε πρώτους αγώνες της σεζόν και να πετυχαίνει για πρώτη φορά τριπλή παρουσία στο βάθρο με το 1-2-3 στο Grand Prix Γαλλίας.

Aprilia Monster Energy

Η ομάδα βρίσκεται επίσης στην κορυφή της βαθμολογίας αναβατών με τους Marco Bezzecchi και Jorge Martin, ενώ προηγείται τόσο στο πρωτάθλημα κατασκευαστών όσο και στο πρωτάθλημα ομάδων.

Aprilia Monster Energy

Δηλώσεις Rivola και Monster Energy

Ο CEO της Aprilia Racing, Massimo Rivola, δήλωσε: "Είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι που ανακοινώνουμε αυτή τη συνεργασία με μια παγκόσμια εταιρεία όπως η Monster Energy, η οποία θα βρίσκεται δίπλα μας το 2026 ως βασικός χορηγός και από το 2027 θα μπει και στον τίτλο της ομάδας. Η συμφωνία αυτή αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για την Aprilia και επισφραγίζει την πορεία επιτυχιών της ομάδας μας."

Aprilia Monster Energy

Από την πλευρά της Monster Energy, ο Αθλητικός Εμπορικός Διευθυντής, Mitch Covington, συμπλήρωσε πως, "η συνεργασία με την Aprilia αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για τη Monster Energy στα MotoGP. Η ομάδα έχει καθιερωθεί ως μία από τις πιο ανταγωνιστικές και εξελισσόμενες δυνάμεις του πρωταθλήματος και ανυπομονούμε να αποτελέσουμε μέρος αυτής της πορείας."

Aprilia Monster EnergyAprilia Monster Energy