Η LG εξαγοράζει την AppleMango από κοινού με την GS Energy και την GS Neotek

Με στόχο την παροχή ολοκληρωμένων λύσεων φόρτισης EV
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

20/7/2022
Η LG Electronics (LG) εξαγόρασε τον πάροχο λύσεων φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων (EV) της Νότιας Κορέας, AppleMango Co., Ltd., από κοινού με την GS Energy και την GS Neotek, με στόχο να επιταχύνει την ανάπτυξη του κλάδου εφαρμογών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων της.
 
Πρόκειται για μια στρατηγική κίνηση, που αναμένεται να επιτρέψει στην εταιρεία να δημιουργήσει πλήρως εξοπλισμένους σταθμούς φόρτισης
 
Η AppleMango ιδρύθηκε το 2019 και έχει αναπτύξει αποκλειστικές τεχνολογίες και συστήματα, συμπεριλαμβανομένου ενός λεπτού, γρήγορου φορτιστή, για να καλύψει την αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση για λύσεις φόρτισης EV.
 
Εκτός από την κορυφαία τεχνολογία φόρτισης της εταιρείας στην αγορά, η LG θα εξασφαλίσει πρόσβαση στην απαραίτητη λειτουργική υποδομή συνεργαζόμενη με την GS Energy και την GS Neotek. Και οι δύο εταιρείες GS έχουν σημαντική εμπειρία στη λειτουργία σταθμών φόρτισης EV και συναφών επιχειρήσεων.
 
Η νέα εξαγορά θα βοηθήσει την LG να γίνει πάροχος ολοκληρωμένων λύσεων, συνδυάζοντας τις δυνατότητες ανάπτυξης νέων φορτιστών και το υπάρχον σύστημα διαχείρισης φόρτισης EV που έχει αναπτυχθεί εσωτερικά. 
 
Επιπλέον, η κίνηση αναμένεται να επιφέρει σύμπραξη με τις συνεχείς προσπάθειες της LG στον τομέα των εξαρτημάτων οχημάτων, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης και προμήθειας μπαταριών EV και παρακείμενων προϊόντων, όπως σύστημα αποθήκευσης ενέργειας (ESS) και λύσεις διαχείρισης ενέργειας.
 
Η LG διαθέτει πλέον ένα πλήρες πακέτο λύσεων EV, με την επιχείρηση λύσεων φόρτισης EV που κυκλοφόρησε πρόσφατα να εντάσσεται σε άλλες εταιρείες που ανήκουν στην LG, όπως η LG Vehicle component Solutions Company (VS), ο όμιλος ZKW και η κοινοπραξία LG Magna e-Powertrain. Φέτος, η LG θα δημιουργήσει μια γραμμή παραγωγής φορτιστών EV στο LG Digital Park στη Νότια Κορέα και στοχεύει να παρέχει προσαρμοσμένη λύση φόρτισης για διάφορες συνθήκες, όπως ιδιωτικές κατοικίες, εμπορικά κέντρα, ξενοδοχεία και δημόσια ιδρύματα, στο κονστινό μέλλον.

Πυρκαγιά κατέκαψε κεντρική εγκατάσταση της Honda στην Ισπανία [Video]

Επλήγησαν αποθήκες μοτοσυκλετών και ανταλλακτικών, κέντρο συναρμολόγησης, η βάση αγωνιστικών ομάδων και άλλες υπηρεσίες της ισπανικής Honda
honda
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

9/6/2026

Ένα τεράστιο συγκρότημα της Honda στη βιομηχανική περιοχή Santa Perpetua de Mogoda στα περίχωρα της Βαρκελώνης στην Ισπανία καταστράφηκε από μεγάλη πυρκαγιά που εκδηλώθηκε το απόγευμα της Παρασκευής 5 Ιουνίου.

Η εγκατάσταση αυτή ήταν πρακτικά η καρδιά της ισπανικής αντιπροσωπείας της Honda, περιλαμβάνοντας μια σειρά από σημαντικά κτίρια που φιλοξενούν αποθήκες μοτοσυκλετών, καθώς και ανταλλακτικών και αξεσουάρ για μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα, μια γραμμή παραγωγής για μοτοσυκλέτες trial (Montesa), γραφεία εμπορικών και λογιστικών υπηρεσιών, το Honda Safety Institute και τη βάση των αγωνιστικών ομάδων της Honda στην Ισπανία.

Η δε επίδραση της καταστροφικής αυτής φωτιάς ξεπερνά τα όρια της Ισπανίας, καθώς από τις συγκεκριμένες αποθήκες εφοδιάζονται τόσο η εγχώρια αγορά, όσο και η Πορτογαλία και μεγάλο μέρος της νότιας Γαλλίας.

 

Σύμφωνα με τις ως τώρα πληροφορίες, η φωτιά ξεκίνησε περίπου στις 3 μ.μ. της Παρασκευής από το κέντρο logistics και έχει επιβεβαιωμένα προκαλέσει μεγάλες καταστροφές σε αποθηκευμένα υλικά. Ευτυχώς εκείνη την ώρα δεν υπήρχε πολύς κόσμος στις εγκαταστάσεις, ενώ όλα τα πρωτόκολλα ασφαλείας λειτούργησαν σωστά για να απομακρυνθούν όσοι εργαζόμενοι ήταν μέσα χωρίς να προκύψει τραυματισμός ή άλλο πρόβλημα. Ωστόσο η Honda επισήμως δεν έχει κάνει τον πλήρη απολογισμό της ζημιάς ως τώρα, καθώς η καταγραφή συνεχίζεται.

Το μήνυμα της Honda πάντως καθησυχάζει το κοινό δηλώνοντας πως η αποκατάσταση των ζημιών θα γίνει γρήγορα και η φωτιά δεν θα επηρεάσει τη ροή μοτοσυκλετών και εξαρτημάτων προς το δίκτυο της εταιρείας.