ΗΠΑ: Καθάρισε με άλμα τους δρόμους της γειτονιάς - Άμεση σύλληψη ενώ το [VIDEO] γινόταν VIRAL!

Πολύ σκληρή η τιμωρία λέει ο πατέρας
ΗΠΑ: Καθάρισε με άλμα τους δρόμους της γειτονιάς - Άμεση σύλληψη ενώ το [VIDEO] γινόταν VIRAL!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

11/12/2025

Πάνω από το κινητό τους φαίνεται πως ήταν οι αστυνομικοί στο Gilbert της Αριζόνα, προάστιο του Φοίνιξ.

Δεκαοχτάχρονος motocrosser ανέβασε video στο TikTok να περνά με άλμα τους δρόμους της γειτονιάς του, που η αλήθεια είναι πως ο κοινόχρηστος χώρος ανάμεσα στα σπίτια προσφέρονταν για κάτι τέτοιο, και το video ξεκίνησε να κερδίζει θεάσεις με μεγάλη ταχύτητα.

Πριν ακόμη γίνει viral, με τα εκεί δεδομένα, το τοπικό αστυνομικό τμήμα είχε ήδη αντιδράσει, συλλαμβάνοντας τον νεαρό ενώ άμεση ήταν και η κατάσχεση της MX μοτοσυκλέτας του.

Ο πατέρας του νεαρού, δηλώνει πως η κράτησή του το βράδυ στην φυλακή ήταν ένα υπερβολικό μέτρο που δεν χρειαζόταν από τους αστυνομικούς, ιδιαίτερα από την στιγμή που δεν υπήρχε τραυματισμός αλλά ούτε και κινδύνεψε κανείς, έχοντας λάβει μέτρα ώστε να αποφύγουν να υπάρχει περίπτωση να περάσει αυτοκίνητο ή πεζός, την ώρα που η μοτοσυκλέτα βρισκόταν πάνω από τον δρόμο.

Σίγουρα ικανός, ο νεαρός δεν έχει και δικαιολογία, διότι σε απόσταση μίας ώρας έχει δύο πολύ καλές πίστες MX, όμως σε μόλις μισή ώρα, μπορούσε να βρίσκεται στην μία περιοχή με διαδρομές 400 χιλιομέτρων όπου επιτρέπεται η οδήγηση εκτός δρόμου χωρίς κανένα περιορισμό, χαρακτηριστικό της περιοχής.

Ο νεαρός που προετοιμάζεται να σπουδάσει ως πυρηνικός φυσικός, αγωνιά τώρα για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει η σύλληψή του στις μελλοντικές αιτήσεις στα πανεπιστήμια.

Από την πλευρά της, η αστυνομία της περιοχής εξηγεί πως αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που κάποιος επιχειρεί κάτι τέτοιο, με το σημείο να έχει χαρακτηριστεί ως ένας MX άθλος από την τοπική κοινότητα του motocross.

Στην προηγούμενη περίπτωση ο αναβάτης επίσης συνελήφθη και η κατασχέθηκε η μοτοσυκλέτα του, οπότε θα έπρεπε να γνωρίζει καλύτερα όποιος αναπαράγει το stunt και το ποστάρει κιόλας, της ευθύνης που αναλαμβάνει.

H Harley-Davidson επενδύει στα ηλεκτρικά off-road

Εξαγορά της Dust Moto μέσω της θυγατρικής της, LiveWire
Dust Moto
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

20/5/2026

Παρά την πτώση των πωλήσεως και τις οικονομικές δυσκολίες, η LiveWire συνεχίζει να επενδύει στις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, εξαγοράζοντας την αμερικανική startup Dust Moto που ειδικεύεται στις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες εκτός δρόμου.

Η ανακοίνωση της εξαγοράς της Dust Moto προκάλεσε έκπληξη, γιατί η ίδια η LiveWire δεν διανύει την καλύτερη περίοδο της ιστορίας της, με τις πωλήσεις να συνεχίζουν να υποχωρούν και την κερδοφορία να παραμένει μακριά. Παράλληλα, η αγορά premium ηλεκτρικών μοτοσυκλετών εξακολουθεί να απευθύνεται σε σχετικά περιορισμένο κοινό.

Dust Moto

Από την άλλη όμως, τα ηλεκτρικά off-road μοντέλα αναψυχής δείχνουν να κερδίζουν έδαφος. Και κάπου εκεί έρχεται η Dust Moto.

Με τη συμφωνία, η LiveWire αποκτά τα περιουσιακά στοιχεία της εταιρείας και ενσωματώνει την πλατφόρμα ηλεκτρικών μοτοσυκλετών κάτω από τη δική της ομπρέλα. Ο στόχος είναι η εξέλιξη και τελική παραγωγή των μοντέλων με τη βοήθεια των μηχανικών, των εργοστασιακών δυνατοτήτων και του δικτύου αντιπροσώπων της LiveWire.

Η στρατηγική αυτή θυμίζει αρκετά την περίπτωση της Oset, όταν η Triumph απέκτησε την εταιρεία ηλεκτρικών trial το 2022.

Triumph Oset

Όπως και στην περίπτωση της Oset όμως, τα μοντέλα της Dust Moto δεν αναμένεται να συνεχίσουν να πωλούνται με το υπάρχον όνομα, αλλά δείχνει πιθανότερο να μετατραπούν πλήρως σε μοντέλα LiveWire.

Η LiveWire βλέπει την εξαγορά ως στρατηγική επέκταση στην αγορά των off-road μοτοσυκλετών, όπου αυξάνεται η ζήτηση για ελαφριές ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες λόγω της άμεσης απόδοση ισχύος, του χαμηλού θορύβου λειτουργίας, της απλούστερης χρήση και των μικρότερων απαιτήσεων συντήρησης.

Και η αλήθεια είναι πως υπάρχουν αρκετά στοιχεία που επιβεβαιώνουν αυτή την εκτίμηση.

Ενώ τα ακριβά ασφάλτινα ηλεκτρικά μοντέλα συνεχίζουν να προβληματίζουν λόγω τιμής, αυτονομίας και περιορισμένης απήχησης, τα ηλεκτρικά motocross και enduro φαίνεται να ταιριάζουν πολύ περισσότερο στη φύση της ηλεκτροκίνησης. Τα μικρότερα χρονικά διαστήματα χρήσης και συντήρησης, η εύκολη φόρτιση στο σπίτι και η άμεση απόδοση της ηλεκτρικής ισχύος λειτουργούν ιδανικά σε εκτός δρόμου συνθήκες.

Stark Varg Romaniacs

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η εντυπωσιακή άνοδος της Stark Future και της σειράς Varg με μοντέλα MX, Enduro και Supermoto, η οποία κατάφερε μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα να μετατραπεί από startup σε σοβαρό αντίπαλο των παραδοσιακών off road κατασκευαστών. H Varg έχει ήδη αποσπάσει εξαιρετικές κριτικές, με επιδόσεις που σε αρκετές περιπτώσεις ξεπερνούν ακόμη και αντίστοιχα βενζινοκίνητα μοντέλα. Έχοντας επιδείξει αξιόλογα αγωνιστικά αποτελέσματα και κυνηγώντας τα ρεκόρ, είτε πετυχαίνοντάς τα είτε όχι, με βλέψεις για μεγαλύτερη αγωνιστική εμπλοκή από το EnduroGP ως το Erzberg.

Παράλληλα, συνεχίζουν να εμφανίζονται νέες μικρότερες εταιρείες ηλεκτρικών off-road, ενώ σημαντική ανάπτυξη παρουσιάζει και η αγορά παιδικών ηλεκτρικών μοντέλων μέσω εταιρειών όπως η STACYC με τα ηλεκτρικά δίκυκλα ισορροπίας και η Oset της Triumph, με Trial για κάθε ηλικία.

Ο CEO της LiveWire, Karim Donnez, δήλωσε: "Η LiveWire πρωτοστάτησε στην αγορά ηλεκτρικών μοτοσυκλετών δρόμου και αυτή η εξαγορά μας επιτρέπει να επεκτείνουμε αυτή την ηγετική θέση και στο off-road, συνεχίζοντας το ταξίδι που ξεκίνησε με τη STACYC πριν από δέκα χρόνια."

STACYC

Προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί τεχνικές λεπτομέρειες ή εικόνες του τελικού μοντέλου, με περισσότερες πληροφορίες να αναμένονται μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2026.

Το μεγάλο ερώτημα πλέον είναι αν αυτή η κίνηση σηματοδοτεί μια γενικότερη αλλαγή πορείας για ολόκληρη τη βιομηχανία. Γιατί μπορεί οι ηλεκτρικές superbike ή adventure να απέχουν ακόμη αρκετά από το να αντικαταστήσουν τις βενζινοκίνητες μοτοσυκλέτες, όμως στον χώρο του off-road η ηλεκτροκίνηση αρχίζει να δείχνει ότι έχει πράγματι νόημα, τόσο για τους αναβάτες όσο και για τους κατασκευαστές.