Karel Abraham - Από την υψηλότερη κατηγορία στην υψηλότερη κορυφή

Ο Τσέχος πρώην αναβάτης του MotoGP, ανέβηκε στην κορυφή του Έβερεστ
Karel Abraham όρος Έβερεστ
Από το

motomag

19/5/2025

Μετά από 14 σεζόν στο paddock του MotoGP, ο Karel Abraham επέλεξε μια νέα πρόκληση πρόσφατα, την οποία ολοκλήρωσε και επιτυχώς, να κατακτήσει την υψηλότερη κορυφή του κόσμου, το Έβερεστ.

Το Έβερεστ δεσπόζει στον εκτενή ορεινό όγκο των Ιμαλάιων, αγγίζοντας τα 8.848,86 μέτρα, και αποτελεί για πάνω από έναν αιώνα στόχο για ορειβάτες. Ο Abraham, που είναι πλέον πρεσβευτής της Ducati και εμφανίζεται συχνά σε παρουσιάσεις της ιταλικής εταιρείας, αφήνοντας πίσω την αγωνιστική δράση έχει αναλάβει την περιγραφή και σχολιασμό αγώνων MotoGP. Ο Abraham συχνά εμφανίζεται στα κοινωνικά δίκτυα απολαμβάνοντας δραστηριότητες όπως το παραπέντε, οι ελεύθερες πτώσεις και οι καταδύσεις.

Karel Abraham όρος Έβερεστ

Η τελευταία του περιπέτεια φαίνεται πως του άφησε το πιο έντονο αποτύπωμα καθώς μετά την ανάβαση στο Έβερεστ, ο 35χρονος Τσέχος έγραψε στα κοινωνικά δίκτυα:

“Όρος Έβερεστ. Το ψηλότερο βουνό στον κόσμο. Σωματικά αλλά ακόμα περισσότερο ψυχολογικά, η πιο δύσκολη πρόκληση της ζωής μου. Αν και κατάφερα να φτάσω στην κορυφή, πρέπει να παραδεχτώ ότι υποτίμησα αυτή την περιπέτεια. Οι αναμνήσεις αυτές θα μείνουν για πάντα στο μυαλό μου. Ευχαριστώ τους @prakashguide που με βοήθησαν να ολοκληρώσω με ασφάλεια την διαδρομή από το base camp έως την κορυφή και πίσω σε μόλις 6 μέρες!

Όταν τελειώνει μία περιπέτεια, ξεκινά μία άλλη. Απλώς βεβαιώσου ότι θα βρίσκεις πάντα τον δρόμο για το σπίτι.”

Ο Abraham αποσύρθηκε από το MotoGP το 2019, χάνοντας τη θέση του στην ομάδα Avintia από τον Johan Zarco. Παρά τις λίγες επισκέψεις στο βάθρο στη κατηγορία Moto2 (μία νίκη και δύο βάθρα), δεν κατάφερε να αποδώσει ανάλογα στην κορυφαία κατηγορία. Ολοκλήρωσε την καριέρα του στο πρωτάθλημα, με την υψηλότερη θέση τερματισμού να είναι δύο φορές η 14η, ενώ αγωνιζόταν με Ducati.

Karel Abraham όρος Έβερεστ


 

Ετικέτες

Harley-Davidson: Το Καλοκαίρι ξεκινά σωστά με Fuel The Summer Party

Ολοήμερο πάρτι στο νέο σπίτι της ελληνικής Harley-Davidson στο Κορωπί
harley-davidson-summer-party
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

26/6/2026

Την Κυριακή 20 Ιουνίου το νέο σπίτι της Harley-Davidson στο Κορωπί, Ηφαίστου 2 & Λεωφόρο Ευελπίδων, άνοιξε τις πόρτες του από τις 14:00 το μεσημέρι για το Fuel The Summer Party, μια γιορτή με πολλά ενδιαφέροντα για όσους εκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία να το επισκεφτούν.

Harley-Davidson

Η γιορτή περιελάμβανε ζωντανή μουσική με τη Chameleon Rock Band, ψώνια από το επίσημο κατάστημα με έκπτωση στα μπλουζάκια (t-shirts), αλλά και test rides που αρκετοί φίλοι της εταιρείας τίμησαν με το παραπάνω.

Harley-Davidson

Παράλληλα, όλη η γκάμα των μοντέλων της αμερικανικής εταιρείας ήταν εκεί, με τους ανθρώπους της ελληνικής αντιπροσωπείας Harley-Davidson διαθέσιμους για όποιες απορίες είχαν οι επισκέπτες και φυσικά πολύ κόσμο που πέρασε για να γιορτάσει την έλευση του Καλοκαιριού.

Harley-Davidson Fuel the Summer Party

Απολαύστε μια δόση από την όμορφη ατμόσφαιρα της καλοκαιρινής γιορτής της Harley-Davidson μέσα από μια συλλογή φωτογραφιών που ακολουθεί.

Φωτογραφίες: Σπύρος Τσαντήλας, Harley-Davidson/Βασίλης Κωστάκος