KOVE 800X PRO, Silk Road, A’ Ανταπόκριση – Το ταξιδιωτικό του Κωνσταντίνου Μητσάκη στον Δρόμο του Μεταξιού προς την Ανατολή ξεκίνησε

Έτοιμος για ένα ταξίδι 10.000 χιλιομέτρων πάνω στη σέλα της KOVE 800X PRO
motomag KOVE 800X PRO, Silk Road, A’ Ανταπόκριση – Το ταξιδιωτικό του Κωνσταντίνου Μητσάκη στο Δρόμου του Μεταξιού προς την Ανατολή ξεκίνησε
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

29/4/2024

Με μία μοτοσυκλέτα KOVE 800X PRO ευγενική χορηγία της Γκοργκόλης Α.Ε., ο γνωστός ταξιδιωτικός αρθρογράφος – φωτογράφος Κωνσταντίνος Μητσάκης έχει ξεκινήσει το ταξίδι του με ονομασία KOVE Silk Road. Ακολουθώντας τον Δρόμο Του Μεταξιού προς την Ανατολή ο Έλληνας αναβάτης διασχίζει ήδη τα ατελείωτα χιλιόμετρα εθνικών οδών, χωματόδρομων και απρόσιτων περιοχών πάνω στη σέλα της πρώτης KOVE 800X PRΟ με στόχο την κάλυψη 10.000 χιλιομέτρων.

Ο Μητσάκης ο οποίος γράφει τα πρώτα χιλιόμετρα στην Τουρκία πάνω στη σέλα του KOVE 800X PRO αντιμετωπίζει χιόνια και παγωνιά αλλά και τον καυτό ήλιο με θερμοκρασίες που αγγίζουν τους... 50°C, ενώ ο ίδιος μας μεταφέρει μία πρώτη γεύση από το επικό του ταξίδι το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη:

KOVE 800X PRO, Silk Road, A’ Ανταπόκριση – Το ταξιδιωτικό του Κωνσταντίνου Μητσάκη στο Δρόμου του Μεταξιού προς την Ανατολή ξεκίνησε

“Φορτωμένη με αποσκευές και πάμπολλες ταξιδιωτικές προσδοκίες, η μαύρη KOVE 800X PRO αποβιβάστηκε στις μικρασιατικές ακτές (Cesme), έχοντας ολοκληρώσει το διπλό ακτοπλοϊκό δρομολόγιο Πειραιάς-Χίος-Τσεσμέ. Με το πρωινό πάτημα της μίζας να δίνει το σύνθημα της εκκίνησης του KOVE SILK ROAD, ξεκίνησα με αρχικό προορισμό την ανατολική εσχατιά της Τουρκίας οδηγώντας στη διαδρομή Cesme-Afyon-Ankara-Sivas-Erzerum (1.620 χλμ.)…

Το δικαιολογημένο άγχος που με διακατείχε στα πρώτα χιλιόμετρα δεν αφορούσε τη συγκεκριμένη διαδρομή, αλλά την επικείμενη ταξιδιωτική μου 'συμβίωση' με την ολοκαίνουργια KOVE 800X PRO. Είχα επιφορτιστεί με την αξιοζήλευτη -και συνάμα τιμητική- αποστολή να είμαι ο πρώτος αναβάτης παγκοσμίως που θα ταξίδευα με μια KOVE 800X PRO. Πάμε γερά, πάμε ανατολικά…

KOVE 800X PRO, Silk Road, A’ Ανταπόκριση – Το ταξιδιωτικό του Κωνσταντίνου Μητσάκη στο Δρόμου του Μεταξιού προς την Ανατολή ξεκίνησε

Στα highlights της διαδρομής μέχρι την πόλη Erzerum (πρώην Θεοδοσιούπολη) δεν συμπεριλαμβάνονταν ιστορικά μνημεία ή πολιτιστικά αξιοθέατα, αλλά η περιρρέουσα ορεινή φύση της Κεντρικής/Ανατολικής Τουρκίας, τα ιδιαίτερα σκηνικά της τοπικής καθημερινότητας και τα φτωχικά χωριά της ενδοχώρας με τους καλόκαρδους ντόπιους, που στο άκουσμα της καταγωγής μου (Γιουνάνι) άνοιγαν διάπλατα τις πόρτες των κεραμόσκεπων σπιτιών τους…

Κι όσον αφορά την εξοικείωσή μου με τη μαύρη μοτοσυκλέτα που μοιραζόμασταν τις ομορφιές και τις δυνατές εμπειρίες του KOVE SILK ROAD, αυτή βρισκόταν σε καλό δρόμο…”

Το ταξίδι του Κωνσταντίνου Μητσάκη KOVE Silk Road συνεχίζεται και το επόμενο διάστημα θα μάθουμε περισσότερα για το πως κυλάει η συμβίωση με την KOVE 800X PRO αλλά και σε ποια μέρη έχει βρεθεί ο γνωστός ταξιδιωτικός αρθρογράφος – φωτογράφος.

KOVE 800X PRO, Silk Road, A’ Ανταπόκριση – Το ταξιδιωτικό του Κωνσταντίνου Μητσάκη στο Δρόμου του Μεταξιού προς την Ανατολή ξεκίνησε

Royal Enfield Hunter 350 2025: Αναβάθμιση σε αναρτήσεις και συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση

Αναβάθμιση και στον εξοπλισμό – Σε 3 νέους χρωματικούς συνδυασμούς, με LED προβολέα
Royal Enfield HNTR 350 2025
Από το

motomag

29/4/2025

Η Royal Enfield προχώρησε στο φρεσκάρισμα του Hunter 350 για το 2025 με αλλαγές ουσίας που βελτιώνουν τη συμπεριφορά, τη χρηστικότητά του αλλά και την ασφάλεια.

Συγκεκριμένα η ρετρό σχεδίασης μοτοσυκλέτα της ινδικής εταιρείας διατηρεί τον μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα J-series 349 κ.εκ. των 20,4 ίππων με τις υποτετράγωνες διαστάσεις του κυλίνδρου και το χαρακτηριστικά ευχάριστο, αργόστροφο δούλεμά που ταιριάζει γάντι στην αισθητική και τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. 

Ωστόσο, το μικρό commuter έχει υποστεί μια σειρά από αλλαγές που στοχεύουν στη συνολική βελτίωσή του με τους Ινδούς να “απαντούν” στις κινήσεις του ανταγωνισμού  (βλ. Honda GB350) ώστε να διατηρήσουν ή ακόμη και να αυξήσουν το μερίδιο που έχουν -αρχικά- στην τεράστια ινδική αγορά.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Συγκεκριμένα η θέση οδήγησης έχει αναθεωρηθεί με το εργονομικό τρίγωνο του αναβάτη να επηρεάζεται από το νέο τιμόνι αλλά και από τη σέλα που φέρει νέο αφρώδες και επένδυση. Στο παραπάνω έρχονται να προστεθούν οι αλλαγές στην πίσω ανάρτηση με νέα προοδευτικά ελατήρια και set up για τις αποσβέσεις των αμορτισέρ, ενώ έχει αυξηθεί και η απόσταση από το έδαφος.

 

Royal Enfield HNTR 350 2025

Παράλληλα, ο συμβατικός συμπλέκτης άλλαξε και έδωσε τη θέση του σε έναν περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση στη μανέτα, για πρώτη φορά σε 350άρι της Royal Enfield. Το τελευταίο το HNTR δεν το χρειαζόταν αφού η μανέτα του συμπλέκτη είναι ήδη ελαφριά στο τράβηγμα, αλλά όχι δεν λέμε σε τέτοιες αλλαγές με τη μοτοσυκλέτα να γίνεται ακόμη πιο φιλική στην καθημερινότητα, ειδικά για τις γυναίκες.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Νέος είναι επίσης ο LED προβολέας, ο οποίος λογικά θα αναβαθμίσει αρκετά την ορατότητα τη νύχτα, ενώ στον εξοπλισμό έρχονται να προστεθούν το κομψό όργανο πλοήγησης tripper pod -όχι στη στάνταρ έκδοση "Factory Black"- που συνδέεται με smartphone και η “απαραίτητη” πλέον θύρα φόρτισης USB Type-C.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Η πρώτη παρουσίαση έγινε σε φεστιβάλ της Royal Enfield στην Ινδία και συνολικά τα χρώματα που θα προσφέρονται είναι τα: Factory Black, Rio White και Dapper Grey, Tokyo Black, London Red και Rebel Blue ενώ είμαστε σε αναμονή για ανακοινώσεις από την ελληνική αντιπροσωπεία σχετικά με την εισαγωγή και την τιμή του στην Ελλάδα. Στην Ινδία πάντως η στάνταρ έκδοση παρέμεινε στο ίδιο επίπεδο με την απερχόμενη μοτοσυκλέτα.

 

Ετικέτες