Κρήτη: 23χρονη χάνει τη ζωή της σε σύγκρουση δικύκλων στα Μάλια [VIDEO]

Άλλο ένα θανατηφόρο δυστύχημα στους δρόμους του νησιού
Κρήτη: 23χρονη χάνει τη ζωή της σε σύγκρουση δικύκλων στα Μάλια [VIDEO]
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

11/9/2025

Σοκαρισμένη είναι η τοπική κοινωνία στην Κρήτη, καθώς μια 23χρονη οδηγός μοτοσυκλέτας έχασε τη ζωή της σε τροχαίο που σημειώθηκε τα ξημερώματα της Πέμπτης (11/09) στην περιοχή Μάλια

Το δυστύχημα συνέβη γύρω στις 5 το πρωί στον δρόμο Σταλίδα – Μάλια, όταν η νεαρή γυναίκα, κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, συγκρούστηκε με δύκικλο που οδηγούσε ένας 27χρονος Αιγύπτιος.

Η σύγκρουση ήταν σφοδρή, με αποτέλεσμα η 23χρονη να τραυματιστεί θανάσιμα. Παρά την άμεση επέμβαση ασθενοφόρου του ΕΚΑΒ, οι διασώστες δεν κατάφεραν να της προσφέρουν καμία ουσιαστική βοήθεια, καθώς είχε ήδη αφήσει την τελευταία της πνοή στο σημείο.

Οι συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το τροχαίο διερευνώνται από τις αρμόδιες αρχές, ενώ για άλλη μια φορά έρχεται στο προσκήνιο το σοβαρό ζήτημα της οδικής ασφάλειας όχι μόνο στην Κρήτη αλλά και σε ολόκληρη την χώρα με τις πολλαπλές αιτίες που ποτέ δεν αντιμετωπίζονται ευθέως.

Με βάση μαρτυρίες που έχουν συλλέξει τα τοπικά μέσα τα δύο δίκυκλα κινούνταν σε αντίθετη κατεύθυνση, κανείς από τους δύο δεν είχε δίπλωμα οδήγησης ενώ ο 27χρονος Αιγύπτιος ήταν και ανασφάλιστος. Αυτό δείχνει και έλλειψη αστυνόμευσης και τα κενά που η ΕΛΑΣ αφήνει με καταστροφικές συνέπειες, καθότι απαράδεκτο να κυκλοφορούν ανασφάλιστα οχήματα με κίνδυνο να εμπλακούν σε δυστυχήματα, όπως και τελικά έγινε.

UPDATE:
Με βάση νεότερο VIDEO από κάμερα ασφαλείας της περιοχής, επιβεβαιώνονται οι αρχικές πληροφορίες. Σε στενό δρόμο χωρίς κανείς από τους δύο να φορά κράνος, γίνεται η μοιραία σύγκρουση με τον 27χρονο Αιγύπτιο να φαίνεται πως χάνει τον έλεγχο και πέφτει πάνω στο δίκυκλο της άτυχης κοπέλας. Το δυστύχημα έγινε ξημερώματα στις 05:00 στην οδό Γραμματικάκη. Η άτυχη κοπέλα ήταν Ελληνίδα 23 ετών και εργαζόταν σε κέντρο διασκέδασης της περιοχής. Ο 27χρονος Αιγύπτιος έχει συλληφθεί.

EICMA Shift Up: Συνεργασία με MotoGP φέρνει τις αγωνιστικές στη φετινή έκθεση

Η νέα συνεργασία ανακοινώθηκε στο Grand Prix του Mugello και θα περιλαμβάνει αμφίδρομες δράσεις
EICMA_MOTOGP
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

3/6/2026

Υπό τον τίτλο “EICMA. Shift Up” μια νέα συμμαχία με το MotoGP ξεκινά από τη φετινή EICMA 2026 στο Μιλάνο (5-8/11).

Η ανακοίνωση έγινε στο περιθώριο του Ιταλικού GP στο Mugello, όπου έγινε γνωστό πως η πρώτη κοινή δράση αυτής της συνεργασίας θα έρθει τον Νοέμβρη στην ερχόμενη 83η διοργάνωση της EICMA, όπου θα στηθεί μια ειδική έκθεση αφιερωμένη στην ιστορία του MotoGP με θρυλικές μοτοσυκλέτες, πρωτότυπα, εικόνες και άλλο ιστορικό υλικό που πιθανότατα δεν έχει εμφανιστεί ποτέ συγκεντρωμένο στον ίδιο χώρο.

Παράλληλα, το MotoGP θα χρησιμοποιήσει την έκθεση για να προμοτάρει κυρίως τους Ιταλικούς του αγώνες σε Mugello και Misano, ενώ στα πλαίσια του προγράμματος “Road to EICMA” θα συμπεριληφθεί και η προώθηση του αγώνα WSBK στην Cremona, στον οποίο η EICMA θα κατέχει ρόλο κεντρικού χορηγού.

Η συνέργεια αυτή δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι στον κόσμο της Μοτοσυκλέτας, είναι όμως μια δυνατή επικοινωνιακή σύμπραξη μεταξύ δύο πασίγνωστων θεσμών με μεγάλη παγκόσμια απήχηση. Το MotoGP προέρχεται από μια χρονιά-ρεκόρ (2025) με 3,6 εκατομμύρια θεατές στις πίστες του πρωταθλήματος και δεκάδες εκατομμύρια τηλεθεατές σε κάθε αγώνα, ενώ η EICMA ολοκληρώθηκε τον περασμένο Νοέμβρη με εξίσου εντυπωσιακά νούμερα επισκεψιμότητας: 600.000 επισκέπτες, 734 εκθέτες με 2.024 μάρκες από 50 χώρες, περισσότεροι από 43.000 έμποροι από 167 χώρες του κόσμου και πάνω από 8.200 εκπρόσωποι του διεθνούς Τύπου.

Εν ολίγοις, είναι μια συνεργασία από την οποία όλες οι πλευρές βγαίνουν κερδισμένες, ακόμη και οι μη μετέχοντες σε αυτή, όπως οι επισκέπτες της EICMA που θα απολαύσουν μοναδικά ιστορικά εκθέματα τον ερχόμενο Νοέμβρη.

Ετικέτες