KTM Tech3-Lando Norris: Πρόσκληση στον νέο Παγκόσμιο Πρωταθλητή F1 να οδηγήσει MotoGP

Ευπρόσδεκτος λέει το αφεντικό της KTM Tech3 - Και ο Norris είναι λάτρης των μοτοσυκλετών
Lando Norris KTM Tech3
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

15/12/2025

Η Formula 1 έχει νέο Παγκόσμιο Πρωταθλητή τον Lando Norris, με τον Βρετανό που λατρεύει τις μοτοσυκλέτες και έχει ως ινδαλμά του τον Valentino Rossi να παίρνει ανεπίσημη πρόσκληση από το νέο αφεντικό της KTM Tech3, Guenther Steiner, να δοκιμάσει τη μοτοσυκλέτα της KTM.

Ο Lando Norris κατάφερε να σπάσει φέτος την κυριαρχία του Max Verstappen και να πάρει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 έπειτα από τέσσερα σερί πρωταθλήματα του Ολλανδού με τον Βρετανό να κατακτά τον τίτλο με την McLaren.

O Norris είναι μία ακόμη περίπτωση όπου οι τέσσερεις τροχοί τον κέρδισαν αγωνιστικά σε μικρή ηλικία καθώς στα επτά του μόλις χρόνια άφησε στην άκρη το mini bike του και ξεκίνησε καρτ φτάνοντας έπειτα από 19 χρόνια στην κορυφή των τεσσάρων τροχών. Αυτό που δεν κατάφεραν είναι να σβήσουν το πάθος του για τους δύο τροχούς με τον 26χρονο να έχει δηλώσει πολλές φορές στο παρελθόν τη λατρεία του για τη μοτοσυκλέτα, ενώ έχει ως ίνδαλμα τον Valentino Rossi, το οποίο και γνώρισε από κοντά όταν ήταν 19 ετών (βλ. σχετική φωτογραφία)

Ως ο πρώην ιδιοκτήτης της Hass F1, o Guenther Steiner γνωρίζει πολύ καλά τον Norris και μίλησε για αυτόν με τα καλύτερα λόγια έπειτα από την πρόσφατη κατάκτηση του τίτλου των Οδηγών στη Formula 1, στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς. 

Μάλιστα, o Steiner σε πρόσφατη συνέντευξή του δεν παρέλειψε να αποστείλλει και μία ανοιχτή πρόσκληση στον Norris λέγοντας ότι είναι ευπρόσεκτος να δοκιμάσει τη μοτοσυκλέτα της KTM την ερχόμενη χρονιά, η οποία έχει και σχεδόν το ίδιο... χρώμα με τη McLaren του Βρετανού. "Μπορεί να έρθει και να την οδηγήσει, θα βρούμε έναν τρόπο να το κανονίσουμε. Θα είναι κάτι ωραίο για αυτόν, αν και δεν νομίζω ότι ο Zak Brown (σ.σ. ο επικεφαλής της McLaren Racing) θα χαρεί να τον δει στη σέλα μιας MotoGP μοτοσυκλέτας."

Φυσικά αυτή δεν είναι η πρώτη φορά στη σύγχρονη ιστορία που ένας Παγκόσμιος Πρωταθλητής της F1 δηλώνει θιασώτης των δύο τροχών, αφού δύο από τους κορυφαίους όλων των εποχών οι Michael Schumacher και Lewis Hamilton, με επτά παγκόσμιους τίτλους ο καθένας, έχουν δηλώσει επίσης την αγάπη τους. Μάλιστα ο Schumacher μετά το τέλος της καριέρας του έτρεξε και σε αγώνες στη Γερμανία!

 

XT700 – Η Tenere που θα έπρεπε να κατασκευάσει η Yamaha

Πρόκειται για περιορισμένη παραγωγή μόλις δέκα μοτοσυκλετών
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/6/2026

Ένα συνεργείο στην Πορτογαλία μετατρέπει την Tenere 700 σε μια σύγχρονη XT500, σε περιορισμένη παραγωγή μόλις 10 κομματιών και “ανάβει φωτιές” στη Yamaha.

Από τις φωτογραφίες, διακρίνεται το «XT700» στο ρεζερβουάρ της μοτοσυκλέτας, ενώ η ιδέα ανήκει στο μικρό συνεργείο στην Holy Moly Co, που εδρεύει στη Λισαβόνα και μετατρέπει σύγχρονες Tenere700 σε XT700! Δεν είναι η πρώτη φορά που το Holy Moly αναβιώνει μία παλιότερη Yamaha και μάλιστα στο συγκεκριμένο project συμμετέχουν και το γνωστό Bike Shed του Λονδίνου, η Yamaha Πορτογαλίας και η Kedo, που ειδικεύεται στα ανταλλακτικά παλιότερων μοντέλων της ιαπωνικής εταιρείας.

Η εταιρεία Holy Moly ολοκληρώνει τη συγκεκριμένη μετατροπή χωρίς να κοπεί, να τρυπηθεί ή να συγκολληθεί κάποιο κομμάτι, με το ντεπόζιτο, το ψηλό φτερό και τον στρογγυλό προβολέα που παραπέμπουν σε ένα XT500 του 1979 που δημοπρατήθηκε από την Kedo.

Yamaha

Η μετατροπή αυτή έχει μεγάλη επίπτωση και στο βάρος της μοτοσυκλέτας που μειώνεται στα 175 κιλά. Οι αναρτήσεις της KYB αντικαθίστανται από τις ολλανδικές TracTive, ενώ οι ζάντες είναι της Haan Wheels.

Το πρωτότυπο που βλέπετε δεν είναι προς πώληση, αλλά από τον Οκτώβριο η Holy Moly θα παράγει μόλις δέκα κομμάτια από τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα, ενώ στις υπηρεσίες συμπεριλαμβάνεται και η συναρμολόγησή της απευθείας στο γκαράζ του νέου ιδιοκτήτη. Πάντως ίσως αυτή να είναι μία καλή ευκαιρία για την ιαπωνική εταιρεία που μπορεί να “δανειστεί” την ιδέα και να δημιουργήσει μία παρόμοια μοτοσυκλέτα, που τουλάχιστον στην Ελλάδα είναι σίγουρο πως θα πετύχει εμπορικά.