KTM: Ξεπούλησε το στοκ και συνεχίζει! Πρώτο εξάμηνο έκλεισε με 100.000 μονάδες παρά την παύση παραγωγής!

Παρά την παύση στην παραγωγή έδωσε πάνω από 100.000 μοτοσυκλέτες παγκοσμίως το πρώτο εξάμηνο του έτους
KTM 2025
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

9/7/2025

Η KTM AG ανακοίνωσε εξαιρετικά αποτελέσματα για το πρώτο εξάμηνο του 2025, με περισσότερες από 100.000 μοτοσυκλέτες να έχουν πουληθεί σε μοτοσυκλετιστές παγκοσμίως.

Συγκεκριμένα, 100.391 μονάδες έφτασαν στα χέρια πελατών, ενώ 50.286 παραδόθηκαν σε εμπόρους και εισαγωγείς, ξεπερνώντας τις αρχικές προσδοκίες της εταιρείας και επιβεβαιώνοντας τη σταθερή της θέση στην παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας όπως είχαμε πει εδώ.

Η ζήτηση για όλα τα εμπορικά σήματα του ομίλου φαίνεται πως παραμένει υψηλή διεθνώς, γεγονός που αντανακλά τη αφοσίωση στην KTM, ακόμη και σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον. Παράλληλα, η εταιρεία πέτυχε σημαντική μείωση αποθεμάτων και πλήρη επαναφορά της εφοδιαστικής της αλυσίδας.

KTM 2025

Σε φάση ανάπτυξης πλέον, η KTM ενισχύει τις προσλήψεις σε όλα τα επίπεδα, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην εύρεση εξειδικευμένων στελεχών και τεχνικών τόσο στην Αυστρία όσο και διεθνώς. Προσφέρει ένα διεθνές περιβάλλον εργασίας, καθώς και υποστήριξη για τη μετεγκατάσταση νέων εργαζομένων.

Το βλέμμα της εταιρείας είναι στραμμένο στο μέλλον, με κεντρικούς άξονες την ικανοποίηση του πελάτη, την ποιότητα και τη βιώσιμη επιτυχία. Μέσα από πρωτοβουλίες όπως το "Orange Blood" και το "Orange Board", η KTM προσπαθεί να ενισχύσει τη συμμετοχή των πελατών της, προφέροντας έτσι και ένα πιο άμεσο feedback προς τη διοίκηση για συζήτηση κρίσιμων θεμάτων του κλάδου.

KTM 2025

Παράλληλα, το νέο Dealer Excellence Center στοχεύει στην υποστήριξη του παγκόσμιου δικτύου εμπόρων και στην ενίσχυση της πιστότητας των πελατών, συμβάλλοντας έτσι στη διαρκή ανάπτυξη της KTM στην παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας.

Εμείς στο MOTO είχαμε πει από την πρώτη στιγμή πως η Bajaj θα σπεύσει να σώσει την KTM, όπως επίσης είχαμε ξεκάθαρα τονίσει πως σενάρια εξαγοράς από την BMW, διάλυσης και διάθεσης μηχανημάτων και στοκ και διάφορα άλλα τραγελαφικά που ακογόντουσαν, ήταν μακριά από την πραγματικότητα και μάλιστα υποδείκνυαν και μία προσπάθεια υποβιβασμού της προσπάθειας και πολέμου απέναντι στην KTM.

Θεωρούμε πως αποφύγαμε κάθε clickbait άρθρο όλο αυτό το διάστημα και αντιθέτως ενημερώναμε σωστά τους αναγνώστες, αντί να κυνηγήσουμε το εύκολο παιχνίδι του εντυπωσιασμού. Ωστόσο τα προβλήματα δεν έχουν τελειώσει για την KTM, είναι όμως ξεκάθαρα πλέον σε πορεία ανόδου, τα χειρότερα είναι ήδη πίσω.

 

Ετικέτες

ΑΜΟΤΟΕ: Η επίσημη θέση της για την ακύρωση του 1ου αγώνα ΜΧ και τους ελέγχους ΑΑΔΕ στην εντουροβόλτα της Θάσου

Με δελτίο Τύπου η Αθλητική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία Ελλάδος απαντά σε σχόλια και δημοσιεύματα για δύο θέματα της πρόσφατης επικαιρότητας, ενώ αναφέρεται και στη συμμετοχή ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στο πανελλήνιο Enduro
αμοτοε
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

16/4/2026

Η ακύρωση του πρώτου αγώνα για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Motocross που θα γινόταν στο Άργος θεωρητικά οφειλόταν στην κακοκαιρία Erminio που πρόσφατα ταλαιπώρησε την Ελλάδα. Αφορμή για το δελτίο Τύπου της ΑΜΟΤΟΕ φαίνεται πως είναι αναφορές σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τον κύριο Τάσο Πασπαλιάρη (1ο σχόλιο στην ανάρτηση αυτή στο Facebook).

Το δεύτερο θέμα που θίγεται αφορά μια άλλη ιστορία που διαδραματίστηκε στις αρχές του Απρίλη σε φιλική εντουροβόλτα της Θάσου, όταν κλιμάκιο της ΑΑΔΕ περίμενε τους συμμετέχοντες στην Κεραμωτή για να προβεί σε εξονυχιστικούς ελέγχους σε όσους βγήκαν από το καράβι, κόβοντας στη πορεία κάμποσα πρόστιμα για παρατυπίες στα έγγραφα των μοτοσυκλετών και των οχημάτων με τα οποία μεταφέρονταν.

Τέλος, στο εν λόγω δελτίο Τύπου η ΑΜΟΤΟΕ κάνει και μια αναφορά στη συμμετοχή ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στο πανελλήνιο Enduro, δοθέντος πως από φέτος έχουν βρει θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα EnduroGP της FIM.

Στo MOTO παρακολουθούμε προσεκτικά τις εξελίξεις με πρώτο και κύριο γνώμονα να μεταφέρουμε την επικαιρότητα αμερόληπτα και με ακρίβεια, βασισμένοι μόνο σε επιβεβαιωμένες πληροφορίες και γεγονότα – στην κατεύθυνση αυτή άλλωστε έγινε και η επικοινωνία μας με την ΑΑΔΕ που αναφέρεται στο κείμενο της ΑΜΟΤΟΕ.

Ακολουθεί στη συνέχεια αυτούσιο το δελτίο Τύπου της ΑΜΟΤΟΕ ως το λάβαμε το πρωί της Πέμπτης 16/4:

"Η ΑΜΟΤΟΕ θα ήθελε να τοποθετηθεί επί θεμάτων που είδαν το φως της δημοσιότητας τις τελευταίες ημέρες, κυρίως μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, και να ενημερώσει τα σωματεία-μέλη της, τους αθλητές, καθώς και τους φίλους της.

Σχετικά με τις δηλώσεις του κυρίου Πασπαλιάρη αναφορικά με την ακύρωση του 1ου αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocross, η Ομοσπονδία θεωρεί ότι από τα όσα ο ίδιος αναφέρει καθίσταται σαφές πως η διοίκηση κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε ο αγώνας να διεξαχθεί κανονικά.

Το πρόβλημα με τον κύριο Πασπαλιάρη προέκυψε όταν μας ενημέρωσε, το μεσημέρι της Τετάρτης (λίγο πριν τον αγώνα), ότι δεν είχαν ολοκληρωθεί οι απαραίτητες διορθώσεις που του είχαν υποδειχθεί και ότι δεν επιθυμούσε τη διεξαγωγή του αγώνα.

Η αναβολή του αγώνα θα γινόταν για λόγους ασφαλείας, όπως είχε υποδειχθεί και από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Η απόφαση για την ακύρωση όλων των αγώνων που είχαν ανατεθεί στη συγκεκριμένη πίστα ελήφθη, καθώς ο ιδιοκτήτης της παρείχε ανακριβή στοιχεία σχετικά με την πρόοδο των εργασιών σε κάθε διαδικτυακή συνάντηση που πραγματοποιήθηκε τους προηγούμενους μήνες, μεταξύ του κυρίου Πασπαλιάρη και στελεχών της ΑΜΟΤΟΕ.

Σε ότι αφορά το πρόγραμμα motocross θα ανακοινωθεί τις προσεχείς ημέρες.

Σχετικά με τα όσα απαράδεκτα ακούστηκαν και γράφτηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τους ελέγχους που πραγματοποιήθηκαν στη Θάσο, από χρήστες οι οποίοι, στην καλύτερη περίπτωση, έχουν πλήρη άγνοια και, στη χειρότερη, εξυπηρετούν ιδιοτελείς σκοπούς, επισημαίνουμε ότι η παραπληροφόρηση θέτει σε κίνδυνο εκείνους που υποτίθεται ότι επιδιώκουν να προστατεύσουν.

Η Ομοσπονδία καθιστά για ακόμη μία φορά σαφές ότι δεν έχει καμία απολύτως σχέση με όσα παράλογα, ανυπόστατα και προσβλητικά γράφτηκαν σχετικά με τους συγκεκριμένους ελέγχους και την εμπλοκή της με καταγγελίες.

Όπως άλλωστε τόνισε και το περιοδικό Moto, μετά από επικοινωνία με διοικητικό στέλεχος της αρμόδιας υπηρεσίας που διενεργεί τους ελέγχους, πρόκειται για προγραμματισμένες ενέργειες στο πλαίσιο των τακτικών ελέγχων.

Αυτό μπορεί να το επιβεβαιώσει κάθε ενδιαφερόμενος που ελέγχθηκε, ζητώντας τον σχετικό φάκελο ώστε να ενημερωθεί και να ενημερώσει αν υπήρξε καταγγελία.

Σχετικά με τη συζήτηση περί συμμετοχής ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στο πρωτάθλημα enduro, ενημερώνουμε τους ενδιαφερόμενους ότι η ίδια η Παγκόσμια Ομοσπονδία Μοτοσυκλέτας (FIM) επέτρεψε τη συμμετοχή των συγκεκριμένων μοτοσυκλετών μόλις κατά την τρέχουσα αγωνιστική χρονιά, το 2026.

Η ΑΜΟΤΟΕ θα μελετήσει την πορεία της συγκεκριμένης κατηγορίας και, σε συνεργασία με τη FIM, θα εξετάσει το ενδεχόμενο συμμετοχής τους στο μέλλον, λαμβάνοντας υπόψη τα συμπεράσματα που θα προκύψουν."