KYMCO – Αλλαγή στο μοντέλο διοίκησης για 1η φορά στην 60χρονη ιστορία της

Νέος πρόεδρος ο Ke Junbin στη θέση του Ke Shengfeng - Έπειτα από σύγκρουση των οικογενειών που την διοικούν
Αλλαγή στην ηγεσία της KYMCO
Από το

motomag

17/4/2025

Στη τελευταία συνεδρίαση των μετόχων του ομίλου KYMCO, ο πρόεδρος Ke Shengfeng ανακοίνωσε ότι ο επόμενος που θα πάρει τη θέση του θα είναι ο σημερινός διευθύνων σύμβουλος Ke Junbin, ο οποίος έχει διαμετρικά αντίθετο όραμα για το μέλλον της εταιρείας με εκείνον.

 

Εκπροσωπώντας την οικογένεια που έχει και τις περισσότερες μετοχές στην KYMCO με μερίδιο άνω του 30%, ο Ke Shengfeng (Allen Ko) είχε ανακοινώνει αιφνίδια την παραίτησή του την 1η Απριλίου βρισκόμενος σε διαφωνία με το νο. 2 της εταιρείας, τον Ke Junbin (Chun-Ping Ko) που εκπροσωπεί τη δεύτερη σε αριθμό μετοχών οικογένεια, η οποία κατέχει ποσοστό λίγο χαμηλότερο από το 20%.

Το “όπου λαλούν πολλοί κοκόροι” είναι και αυτό που ταιριάζει καλύτερα στη συγκεκριμένη περίπτωση με τους δύο ισχυρούς άνδρες της ταϊβανέζικης εταιρείας να βλέπουν διαφορετικούς δρόμους επιβίωσης για την KYMCO εξυπηρετώντας παράλληλα τα συμφέροντα των οικογενειών που εκπροσωπούν.

Ke Shengfeng KYMCO
Ο Ke Shengfeng οδήγησε την KYMCO όχι μόνο στην ανάπτυξη αλλά και στην τεχνολογική εξέλιξη και κάνει τώρα ένα βήμα πίσω βλέποντας το καλό της εταιρείας του

Ο Ke Shengfeng, έχει οδηγήσει την KYMCO στην ανάπτυξη την τελευταία 10ετία και την έχει ισχυροποιήσει και στο κομμάτι της ηλεκτροκίνησης με το σύστημα εναλλάξιμων μπαταριών iONEX, βάζοντας βάσεις και για το μέλλον της. Σύμφωνα με τα όσα είπε κατά την παραίτησή του, ο Ke Junbin του έβαζε “τρικλοποδιές” στη χάραξη της στρατηγικής της εταιρείας παίρνοντας αποφάσεις που αναιρούσαν έως έναν βαθμό αυτά που οραματιζόταν ως πρόεδρος. Μάλιστα ο Ke Shengfeng ανέφερε ότι ο Ke Junbin προετοίμαζε “πραξικόπημα” με στόχο την ανατροπή του ώστε να πάρει τον πλήρη έλεγχο της εταιρείας έχοντας τη θέση τόσο του προέδρου όσο και του διευθύντοντος συμβούλου.

 

Ο Ke Shengfeng θέλει η διοίκηση της KYMCO να απομακρυνθεί από τον έλεγχο των οικογενειών και να πάρει μια πιο μοντέρνα μορφή έχοντας στην κορυφή επαγγελματίες που παίρνουν αποφάσεις με στόχο τη βιωσιμότητα της εταιρείας και στο μέλλον. Αυτό πιστεύει ότι πρέπει να γίνει και σε κατώτερες διοικητικές θέσεις όπου σε πολλά πόστα βρίσκονται αυτή τη στιγμή μέλη των οικογενειών, τα οποία, από ό,τι καταλαβαίνουμε δεν βρίσκονται εκεί βάσει της αξίας τους.
 

Έχοντας την υποστήριξη και της τρίτης ισχυρότερης οικογένειας στο μετοχικό σχήμα της KYMCO, ο Ke Shengfeng μπορεί και να το κατάφερε αφού και οι τρεις οικογένειες συμφώνησαν να αφήσουν την ανώτατη διοίκηση της εταιρείας στους επαγγελματίες έχοντας διατηρώντας τον έλεγχο του δ.σ., κάτι που γίνεται για πρώτη φορά στα 60 χρόνια της εταιρείας που από μία μικρή οικογενειακή επιχείρηση έφτασε να εξάγει τα μοντέλα της σε 100 χώρες.
 

Ο Ke Shengfeng θα συνεχίσει να υποστηρίζει την KYMCO στον παγκόσμιο σχεδιασμό προϊόντων, την ανάπτυξη στρατηγικής και τη διάταξη των επιχειρήσεων στο εξωτερικό ως εκτελεστικός διευθυντής. Ο Ke Junbin ως νέος πρόεδρος της KYMCO θα προσπαθήσει αρχικά να σταθεροποιήσει τις εσωτερικές υποθέσεις της ταϊβανέζικης εταιρείας και να την προστατέψει από “εξωτερικές συγκρούσεις”.

 

 

ARO Performance: Νέα σειρά βελτιώσεων της Indian με τεχνογνωσία από το King of the Baggers

Με ξεχωριστό branding - Στα χνάρια της σειράς Screamin’ Eagle
Indian ARO
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

29/5/2026

Η Indian Motorcycles ανακοίνωσε τη δημιουργία του νέου τμήματος American Racing Operations (ARO), ενός εργοστασιακού τομέα βελτιώσεων που φιλοδοξεί να φέρει τις αγωνιστικές τεχνολογίες της εταιρείας πιο κοντά στις μοτοσυκλέτες παραγωγής.

Το νέο brand της Indian παρουσιάστηκε λίγο πριν τον αγώνα του MotoAmerica King of the Baggers στο Road America και ουσιαστικά αποτελεί την απάντηση της Indian στη γνωστή εταιρεία βελτιώσεων της Harley-Davidson, Screamin’ Eagle.

Το ARO θα επικεντρώνεται στην εξέλιξη εργοστασιακών εξατμίσεων, εξαρτημάτων επιδόσεων και αγωνιστικής τεχνογνωσίας για τα μοντέλα με κινητήρες PowerPlus, αξιοποιώντας την εμπειρία που έχει αποκτήσει η Indian τα τελευταία χρόνια στο πρωτάθλημα King of the Baggers.

Με αγωνιστική τεχνογνωσία για τα μοντέλα δρόμου

Η Indian αναφέρει πως η ARO θα μεταφέρει τεχνογνωσία από το εργοστασιακό αγωνιστικό πρόγραμμα της εταιρείας, το οποίο εξελίσσεται σε συνεργασία με τη πολύπειρη εταιρεία Vance & Hines.

Η πρώτη δημόσια εμφάνιση θα γίνει αυτό το Σαββατοκύριακο, με τις εργοστασιακές Indian Challenger του King of the Baggers να χρησιμοποιούν μια νέα αγωνιστική εξάτμιση δύο-σε-ένα, που εξελίχθηκε από την ARO.

Indian ARO

Παράλληλα, το πρώτο εμπορικό προϊόν της σειράς είναι η νέα εξάτμιση ARO GP Slip-On για τα touring μοντέλα PowerPlus της Indian.

Το σύστημα εξελίχθηκε με τη συμβολή του Terry Vance, ιδρυτή της Vance & Hines, και διαθέτει σχεδίαση εμπνευσμένη από τις αγωνιστικές εξατμίσεις, που γίνεται εμφανής σε λεπτομέρειες όπως τα προστατευτικά πλέγματα στην έξοδο των τελικών.

Η Indian είχε ήδη διαθέσιμα αξεσουάρ και βελτιωτικά εξαρτήματα, ωστόσο ποτέ μέχρι τώρα δεν είχε δημιουργήσει μια ξεχωριστή, αυτόνομη ταυτότητα όπως κάνει τώρα με την ARO.

Indian ARO

Η εταιρεία δεν έχει ακόμη αποκαλύψει πλήρως τη γκάμα του νέου τμήματος, επιβεβαιώνει όμως πως βρίσκονται ήδη υπό εξέλιξη νέες εξατμίσεις, συστήματα εισαγωγής και άλλα εξαρτήματα επιδόσεων.

Αν η Indian ακολουθήσει τη γραμμή που εφαρμόζει επί χρόνια η Harley-Davidson με τη σειρά βελτιωτικών εξαρτημάτων Screamin’ Eagle, τότε η ARO θα μπορούσε να εξελιχθεί σε μια σημαντική θυγατρική εταιρεία που θα λειτουργήσει συνεκτικά μεταξύ των αγώνων, των βελτιώσεων και των μοντέλων παραγωγής της εταιρείας.

Ετικέτες