Μαζικές ζημιές μοτοσυκλετών στο Ελ. Βενιζέλος – [VIDEO]

Εκτεθειμένο το νέο σημείο παρκαρίσματος
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

15/1/2021

Μαζική ζημιά μοτοσυκλετών στο κεντρικό αεροδρόμιο της χώρας, στο νέο χώρο που έχει οριστεί για παρκινγκ, συνέβη κατά την τελευταία φορά που είχε κακοκαιρία, αντίστοιχη με αυτής που αναμένεται τις επόμενες ημέρες.

Αναγνώστης μας έστειλε το παρακάτω video αρχές Ιανουαρίου που δείχνει την θλιβερή εικόνα με τις μοτοσυκλέτες πεσμένες:

Μέχρι αυτή την στιγμή δεν έχει καταστεί δυνατό να έχουμε επίσημη απάντηση από τις αρχές του αεροδρομίου για την αποκαρδιωτική αυτή εικόνα, εκτός από την επιβεβαίωση πως κάθε φορά που υπάρχει δυνατός αέρας μαζεύουν κουκούλες μοτοσυκλετών που τις παρασύρει ο αέρας. Τις ημέρες που καταγράφηκε η παραπάνω αποκαρδιωτική εικόνα πράγματι έπνεαν δυνατοί άνεμοι.

Το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος είναι από τα λίγα κεντρικά αεροδρόμια στην Ευρώπη που δεν διαθέτει -και- κλειστό πάρκινγκ και υπάρχουν ζητήματα ασφαλείας και για τα αυτοκίνητα. Μέχρι πρόσφατα οι μοτοσυκλέτες μπορούσαν να παρκάρουν σε συγκεκριμένα σημεία στον χώρο αφίξεων που είναι στεγασμένος με την διαφορά πως η αύξηση των μετακινήσεων έφερε κορεσμό και η εικόνα που έβλεπες και εκεί ήταν τραγική δημιουργώντας προβλήματα στην άφιξη των επιβατών. Η λύση που βρέθηκε, κλείνοντας πρόχειρα ένα κομμάτι του πάρκιγνκ των αυτοκινήτων έφτασε να έχει τραγικές εικόνες όπως αυτές εδώ, ακριβώς γιατί και οι ίδιοι οι μοτοσυκλετιστές δεν έμπαιναν στην διαδικασία να αφήσουν ελεύθερους διαδρόμους ώστε οι ίδιοι να μπορούν να φύγουν πεζοί αφότου παρκάρουν! Τώρα βέβαια με τον περιορισμό των πτήσεων αυτό το πρόβλημα έχει μπει σε λήθαργο, σίγουρα θα το ξανά δούμε στο μέλλον.

Με το πάρκινγκ γεμάτο ωστόσο, κάποιος από τους υπαλλήλους του αεροδρομίου που μετακινείται με μοτοσυκλέτα και παρκάρει κι εκείνος στο ίδιο σημείο, επιβεβαίωσε πως τέτοιες εικόνες μαζικού προβλήματος δεν υπήρχαν καθώς οι ριπές του αέρα ανακόπτονταν. Στο άδειο από αυτοκίνητα πάρκινγκ τα πράγματα τώρα είναι πιο δύσκολα σε περίπτωση αέρα για τις καλυμμένες με κουκούλες μοτοσυκλέτες και απαιτείται προσοχή από τους ιδιοκτήτες. Ευτυχώς βέβαια, δεν έχουμε φτάσει να δούμε τέτοιες εικόνες

Ισπανία: Προσποιήθηκαν κλοπή μοτοσυκλέτας και κατέληξαν φυλακή

Εσώκλειστοι και οι τρεις δράστες
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

17/2/2026

Η ιδέα τριών Ισπανών φίλων ήταν να προσποιηθούν την κλοπή μιας Honda CBR1000RR-R και να μοιραστούν την αποζημίωση της ασφαλιστικής, όμως τα πράγματα δεν πήγαν και πολύ καλά.

Τον Αύγουστο του 2022, οι τρεις εμπλεκόμενοι αποφάσισαν την αγορά μιας Honda Fireblade με στόχο όμως όχι να την οδηγήσουν, αλλά να προσποιηθούν την κλοπή της. Έτσι έκαναν μία ασφάλεια κλοπής και περίμεναν λίγο καιρό μέχρι να δράσουν, για να μην καρφωθούν.

Τον Νοέμβριο του ίδιου έτους υπέβαλαν την ψευδή καταγγελία στην Guardia Civil για κλοπή και η ασφαλιστική εταιρεία τους κατέβαλε 22.141 ευρώ ως αποζημίωση. Τα χρήματα κατέληξαν στον λογαριασμό ενός από τους τρεις φίλους και εκεί άρχισαν τα πραγματικά προβλήματα.

Ο λόγος ήταν η απληστία των τριών δραστών, που άρχισαν να μαλώνουν για το πώς θα μοιράσουν τα χρήματα, με αποτέλεσμα να τσακωθούν. Η διαφωνία τους μάλιστα έφτασε σε τέτοιο σημείο που ένας εκ των τριών αποφάσισε πως, αν δεν έπαιρνε αυτό που ήθελε, δεν θα το έπαιρνε κανείς.

Έτσι κι έγινε, αφού ο ιδιοκτήτης του λογαριασμού παρουσιάστηκε στα γραφεία της ασφαλιστικής εταιρείας για να ομολογήσει την απάτη. Κατέδωσε τους δύο συνεργούς του και εξήγησε βήμα προς βήμα πώς είχαν στήσει την απάτη από τη στιγμή της αγοράς της Honda.

Η ομολογία του επέτρεψε να γλιτώσει από μια βαρύτερη ποινή. Οι δύο φίλοι του καταδικάστηκαν σε δύο χρόνια φυλάκιση και σε πρόστιμο 2.150 ευρώ ο καθένας, ενώ ο καταδότης θα εκτίσει μόνο έξι μήνες φυλάκιση και θα πληρώσει πρόστιμο 360 ευρώ.

Η απόφαση του δικαστηρίου είναι οριστική και εκτός από τις ποινές φυλάκισης, οι τρεις καταδικασθέντες υποχρεούνται να επιστρέψουν από κοινού τα 21.141 ευρώ που τους κατέβαλε τότε η ασφαλιστική εταιρεία, απόφαση που τους αφήνει με ποινικό μητρώο και άδειες τσέπες.