Moto Guzzi Open House 2019

Ένας θεσμός με μεγάλη ιστορία
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

18/7/2019

Η Moto Guzzi σχεδόν κάθε χρόνο ανοίγει τις τεράστιες κόκκινες πόρτες του εργοστασίου της και προσκαλεί τους απανταχού Guzzisti για να γιορτάσουν όλοι μαζί την αγάπη τους για τα μοντέλα της εταιρείας – παλιά και καινούργια. Έτσι και φέτος, η Moto Guzzi προαναγγέλει νωρίτερα τις ημερομηνίες διεξαγωγής του Moto Guzzi Open House, ώστε οι επισκέπτες να έχουν άπλετο χρόνο μπροστά τους για να σχεδιάσουν το πλάνο του ταξιδιού.

Το πρώτο σαββατοκύριακο του Σεπτεμβρίου όσοι θέλουν, μπορούν να ταξιδέψουν στη γενέτειρα του εργοστασίου, στο Mandello del Lario, που βρίσκεται στις ακτές της λίμνης Κόμο και να συμμετάσχουν στη γιορτή της Moto Guzzi. Το 2018, το Moto Guzzi Open House φιλοξένησε 30.000 επισκέπτες απ’ όλη την υφήλιο. Απ’ τις 6 έως τις 8 Σεπτεμβρίου ο χώρος του εργοστασίου θα μετατραπεί σε ένα φεστιβάλ, που σε κάθε γωνιά του θα υπάρχουν και διάφορες δραστηριότητες, όπως live συναυλίες, test rides και έκθεση με τα μοντέλα της γκάμας της Moto Guzzi, ενώ οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να επισκεφτούν και το περίφημο μουσείο της εταιρείας.

Διανομείς efood: Σε απεργία σήμερα Τσικνοπέμπτη – Κύριο αίτημά τους η υπογραφή συλλογικής σύμβασης

Συμμετέχουν τα σωματεία Αττικής, Θεσσαλονίκης, Καλαμάτας, Λάρισας και Βόλου.
efood
Από το

motomag

12/2/2026

Σε 24ωρη πανελλαδική απεργία κατεβαίνουν σήμερα 12/2 οι διανομείς της ηλεκτρονικής πλατφόρμας efood. Στην κίνηση αυτή συμμετέχουν τα σωματεία της Αττικής, της Θεσσαλονίκης, της Καλαμάτας, της Λάρισας και του Βόλου.

Οι εργαζόμενοι της efood απαιτούν να μπει ένα φρένο στις μειώσεις των αμοιβών τους αλλά και να δεχτεί η διοίκηση της εταιρείας να υπογράψει συλλογική σύμβαση.

Οι δύο πλευρές βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις για την συλλογική σύμβαση τα τελευταία δυόμιση χρόνια και οι εργαζόμενοι απευθύνθηκαν στην επιτροπή διαιτησίας, στο πλαίσιο του ΟΜΕΔ (Οργανισμός Μεσολάβησης και Διαιτησίας). Η απόφαση που βγήκε πριν λίγες ημέρες ήταν αρνητική, όμως τα σωματεία συνεχίζουν να τη διεκδικούν μέσω της νομικής οδού, εφόσον η εταιρεία αρνείται να το κάνει.

Τα σωματεία καλούν τον κόσμο να συμμετέχει στην παραπάνω κινητοποίηση και παρακάτω μπορεί να δείτε τα αιτήματά τους:

  • Συλλογική Σύμβαση Εργασίας με αυξήσεις στους μισθούς για όλους τους εργαζόμενους της Efood (διανομείς, υπαλλήλους γραφείου, αποθήκες, μάρκετ)
  • Ελάχιστη εγγυημένη αμοιβή ανά ώρα, αυξήσεις και διαφάνεια στις αμοιβές
  • Κάλυψη εργατικού ατυχήματος/ δωρεάν παροχή ΜΑΠ (Μέσα Ατομικής Προστασίας) για τους freelancers
  • Μετατροπή όσων το επιθυμούν από freelancers σε μισθωτούς
  • Να μην υπάρχουν οι εργολάβοι – απευθείας προσλήψεις στην Efood.