MOTUL TT Assen: Στην VIP σουίτα της MOTUL με Viñales, Bautista και Br. Smith!

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

1/7/2016

Όπως είχαμε γράψει στο αναλυτικό ρεπορτάζ του αγώνα, φέτος έμελλε να είναι επεισοδιακός ο τρόπος που η πίστα του Assen, γιόρτασε το πρώτο της MotoGP την Κυριακή, σπάζοντας μία παράδοση από καταβολές του πρωταθλήματος, που ήθελε οι Ολλανδοί να πηγαίνουν στην πίστα το Σάββατο.

Αν τελικά ο αγώνας γινόταν το Σάββατο, τότε το θέαμα θα ήταν τελείως διαφορετικό και ίσως και η τωρινή βαθμολογία του πρωταθλήματος να είχε διαμορφωθεί πολύ διαφορετικά.

την στιγμή που διακόπηκε ο αγώνας την Κυριακή, τα πράγματα ήταν πραγματικά πολύ άσχημα...

 

 

Ο καιρός του Σαββάτου κρατήθηκε για μεγάλο διάστημα πριν αποφασίσει να ρίξει τελικά την μπόρα, με τον περισσότερο κόσμο να εύχεται να ήταν αρκετό όλο αυτό για να ξεθυμάνουν τα σύννεφα που ήταν μαζεμένα από την Παρασκευή το βράδυ. Ανάμεσα στα διαλλείματα βροχής που έπεσαν το απόγευμα, οι Viñales, Bautista και Br. Smith μας επισκεφθήκαν στην σουίτα της MOTUL, όπου είχαμε την ευκαιρία να τους απευθύνουμε ερωτήσεις και να σχολιάσουμε τα δοκιμαστικά.

 

Πρώτος έφθασε ο Viñales με μικρή συνοδεία, πολύ χαλαρός και άνετος ανάμεσα στον κόσμο. Κι έχει σημασία αυτό, γιατί μιλάμε για τα λίγα τετραγωνικά της σουίτας στις κερκίδες, που για να περάσει στο σκαμπό που του είχαμε κρατήσει, έπρεπε να στριμωχτεί ανάμεσα στον κόσμο που είχε γεμίσει τον χώρο… Απόλυτα ήρεμος και ευδιάθετος ο Viñales μου είπε ότι η Suzuki βρίσκεται σ’ ένα αρκετά καλό επίπεδο, έχοντας προχωρήσει πολύ γρήγορα στην εξέλιξη. Από την νέα σεζόν θα έχουν κάνει το απαραίτητο βήμα για την βελτίωση του πλαισίου, την στιγμή που το κιβώτιο δεν υστερεί πουθενά. Αυτό είναι πολύ βασικό, καθώς το seamless κιβώτιο της Suzuki έδειξε να είναι ανταγωνιστικό από την πρώτη στιγμή, χωρίς τον χρόνο προσαρμογής που χρειάστηκαν άλλοι κατασκευαστές και ο Viñales εξήγησε ότι μερικά πολύ βασικά δέκατα, κερδίζονται εξαιτίας αυτού του κιβωτίου!

Για τον ίδιο αυτό που χρειάζεται η Suzuki είναι δυνατότερο κινητήρα, και όπως είπε χαρακτηριστικά, πολύ δυνατότερο κινητήρα. Η ομάδα συνεργάζεται άψογα κι έχει αρχίσει ήδη να προετοιμάζει τα βήματα για την μετάβαση στην επόμενη εποχή, χωρίς αυτόν.

Για την σχέση του με τον Rossi είπε ότι είναι άψογη, και συμφώνησε ότι τα MotoGP χρειάζονται ένα αναβάτη που θα ταυτόχρονα θα είναι και σόουμαν, ωστόσο ο ίδιος πιστεύει πως έχει πολλά να μάθει από τον Rossi μέσα στην πίστα πρωτίστως, πριν συνεχίσει και έξω από αυτήν.

Αποχωρώντας συνάντησε έξω στους διαδρόμους τον Álvaro Bautista, όπου χαιρετιστήκανε εγκάρδια, πριν ο Álvaro, περάσει την ίδια διαδικασία στριμώγματος για να καθίσει στο ίδιο σκαμπό. Με την ίδια ακριβώς πραότητα του Viñales, απάντησε και ο ίδιος όταν τον ρώτησα τι συμβαίνει με την Aprilia και τι πιστεύει ότι είναι το νούμερο ένα μειονέκτημα για την εμφάνισή τους τώρα. Ο Álvaro χωρίς ενδοιασμούς, τόνισε ότι η Aprilia έχει εξελίξει πολύ καλά επιμέρους στοιχεία, αλλά το σύνολο δεν το έχει βρει ακόμα και φοβάται ότι δεν έχει γίνει ούτε το πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Επαινώντας τον για τα ηλεκτρονικά, από τα πιο εξελιγμένα στο MotoGP, συμφώνησε ότι έχει γίνει πολύ καλή δουλειά, ωστόσο τώρα που οι ECU θα είναι ίδιες για όλους, γίνεται αναγκαστικά ένα μικρό βήμα προς τα πίσω. Για τον ίδιο έχει γίνει επίσης πολύ καλή δουλειά στο πλαίσιο, πρέπει όμως να βελτιωθούν στο σετάρισμα των αναρτήσεων και στην απόδοση του κινητήρα, στοιχεία που η ομάδα έχει θέσει πρόγραμμα βελτίωσης για το μέλλον.

Τον Álvaro διέκοψε η είσοδος του Bradley Smith, που του έδωσε το χέρι και επικράτησε στο χώρο, τόσο με την διαφορά σε ανάστημα από τους υπόλοιπους δύο οδηγούς, όσο και με την σχεδόν διπλή ένταση στην φωνή. Ο Bradley ήταν πολύ ικανοποιημένος για τα δοκιμαστικά, και φυσικά χωρίς να γνωρίζει εκείνη την στιγμή ότι ο αγώνας θα είναι επεισοδιακός και για τον ίδιο, θέλησε να δηλώσει αισιόδοξος για την επόμενη μέρα. Θεωρεί ότι είναι πάρα πολύ τυχερός που ήρθαν έτσι οι εξελίξεις και το νέο έτος θα αγωνίζεται με την KTM, γιατί πρόκειται για πλήρως εργοστασιακή ομάδα. Δεν τον απασχολεί το γεγονός ότι θα είναι η πρώτη τους φορά στα MotoGP, αλλά θα τον απασχολούσε αυτό, αν επρόκειτο για οποιαδήποτε άλλη, εκτός από την KTM. Κι αυτό γιατί αναγνωρίζει ότι οι Αυστριακοί έχουν πολύ μεγάλη αγωνιστική εμπειρία και δεδομένα από τις περισσότερες πίστες του πρωταθλήματος, αν κι εκεί λιγάκι κόμπιασε σαν να εννοούσε πώς έχουν ήδη όλα όσα χρειάζονται από όλες… Ανυπομονεί να ξεκινήσει δοκιμές με την KTM και μας είπε ότι έχει πλήρη εμπιστοσύνη στους 4 αναβάτες εξέλιξης που αυτή την στιγμή εξελίσσουν την αγωνιστική μοτοσυκλέτα της KTM. Δεν θέλησε να κατανομάσει συγκεκριμένα, αλλά είπε ότι τουλάχιστον ένας από αυτούς είναι εξίσου γρήγορος με εκείνον και θα μπορούσε κάλλιστα να αγωνίζεται, πράγμα εξαιρετικά σπάνιο να ομολογεί ο οποιοσδήποτε αγωνιζόμενος! Απέφυγε επίσης να σχολιάσει το Brexit που μόλις είχε προκύψει, σκυθρωπιάζοντας.. πράγμα που μάλλον μαρτυρά την στάση του.

Η έντονη παρουσία της MOTUL στους αγώνες, σημαίνει ότι ως καλεσμένος της απολαμβάνεις και ο ίδιος ορισμένα οφέλη, που διαφορετικά θα ήθελαν να χτυπήσεις περισσότερες από μία πόρτες για να τα βρεις συγκεντρωμένα. Με την MOTUL στον καρπό όμως, οι διαδικασίες απλοποιούνται, κι αυτό θα το διαπιστώσει ο τυχερός αναγνώστης μας, που θα έρθει μαζί μας στην Γερμανία, σε λίγες μέρες!

 

η φιλοξενεία στην ομάδα της Suzuki, έχει όλες τις ανέσεις...

 

Περνώντας λοιπόν στο box της Monster Yamaha Tech3, τα πάντα αναλύονται στα μάτια μας, με την προϋπόθεση να μην υπάρξουν φωτογραφίες ή video. Λυμένη μπροστά μας βρίσκεται η μοτοσυκλέτα του ανθρώπου που λίγο πριν μας μιλούσε και μας δίνεται ο χρόνος να την περιεργαστούμε, όσο ο άνθρωπος των δημοσίων σχέσεων μας εξηγεί το τεράστιο κόστος της ομάδας, τον μικρό άθλο που χρειάζεται κάθε φορά για να μεταφερθούν όλοι αυτοί στην επόμενη πίστα, και στον τεράστιο άθλο που έχει η διοργάνωση, όταν πρόκειται να ταξιδέψουν σε άλλη ήπειρο. Η Monster Yamaha Tech3 έχει σχετικά μικρές ανάγκες, συγκριτικά με άλλες ομάδες, που σημαίνει ότι φορτώνει στο αεροπλάνο της διοργάνωσης 8,2 τόνους για τα MotoGP και άλλους 2,5 για την Moto2, με το σύνολο για τις ομάδες να φτάνει σχεδόν τους 320 τόνους!

Όσο ο άνθρωπος των δημοσίων σχέσεων, μας αναλύει τον κόπο πίσω από την επιμελητεία της ομάδας, οι μηχανικοί έχουν απλά και γρήγορα αφαιρέσει το κιβώτιο και έχουν λύσει την μισή σχεδόν μοτοσυκλέτα, την στιγμή που ένα άλλο ζευγάρι αναλύει δεδομένα τηλεμετρίας. Οι μόνες φωτογραφίες που μας επιτρέπουν είναι έξω από το box, στην γραμμή των pit…

Σκοπός της MOTUL για όλους τους καλεσμένους της, είναι να τους χαρίσει μία πραγματικά VIP φιλοξενία, τόσο η ίδια όσο και οι ομάδες που χορηγεί και μας δίνει πρόσβαση. Στον επόμενο αγώνα την περιγραφή για την φιλοξενία της MOTUL, θα την αφήσουμε στον υπερ - τυχερό αναγνώστη μας που θα μας συνοδέψει στο Sachsenring!

 

Ετικέτες

Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: We Hike - We Connect - We Protect 2026 - Wellness των εργαζομένων προστασία του Περιβάλλοντος 

O Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη, για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, διοργάνωσε με την ενθουσιώδη συμμετοχή των εργαζομένων του, την περιβαλλοντική και well-being δράση Εταιρικής Υπευθυνότητας και Βιωσιμότητας: “We Hike - We Connect - We Protect”.
sarakakis wellness
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

26/5/2026

Σε ένα ειδυλλιακό ορεινό τοπίο στον Υμηττό στην περιοχή Κουταλάς στον Βύρωνα, οι εργαζόμενοι του οργανισμού και οι οικογένειές τους, πραγματοποίησαν μια ήπια κυκλική πεζοπορία 3 χλμ με την καθοδήγηση 3 έμπειρων συνοδών βουνού. 

Κατά τη διάρκεια της πεζοπορίας, έγινε αναφορά σε ιστορικά στοιχεία για σημεία πολιτιστικού ενδιαφέροντος όπως τα δρακόσπιτα και τα μοναστήρια της περιοχής και έγινε ξενάγηση σε αξιοθέατα βιομηχανικού ενδιαφέροντος όπως οι υψικάμινοι. 

Επιπλέον, πραγματοποιήθηκε καθαρισμός του μονοπατιού καθώς οι συμμετέχοντες μάζεψαν όσα σκουπίδια και ρυπογόνα αντικείμενα συνάντησαν στη διαδρομή τους τα οποία απέρριψαν σε κάδους ανακύκλωσης. Παράλληλα, έγινε ενημέρωση ευαισθητοποίησης ως προς τον τρόπο με τον οποίο τα νανοπλαστικά και η σκουριά βλάπτουν το περιβάλλον και τους ανθρώπους καθώς περνούν στην τροφική αλυσίδα.

Αξέχαστη και ιδιαίτερη ήταν η βιωματική εμπειρία εμπνευσμένη από τη Συλβοθεραπεία (Forest Bathing). Με την καθοδήγηση διαπιστευμένου sylvotherapist, οι συμμετέχοντες συνδέθηκαν με το φυσικό περιβάλλον μέσω της ενεργοποίησης των αισθήσεών τους. Παρατήρησαν και ανακάλυψαν τον μικρόκοσμο του δάσους με μεγεθυντικούς φακούς, έκαναν ασκήσεις Mindfulness και Tree Relaxation και έμαθαν να αντιλαμβάνονται τη φύση με έναν πρωτόγνωρο τρόπο.

Η δράση ολοκληρώθηκε με ένα πλήρες χαλαρωτικό Yoga Session και με διαλογισμό ανάμεσα στα δέντρα.

Κατά τη διάρκεια της δράσης, όλοι οι εργαζόμενοι έβγαζαν φωτογραφίες με τις οποίες θα συμμετέχουν στον Διαγωνισμό Φωτογραφίας, τον νικητή ή τη νικήτρια του οποίου θα αναδείξουν όλοι οι εργαζόμενοι του οργανισμού.

H υπευθυνότητα και η προστασία του περιβάλλοντος καθώς και η φροντίδα για την ευεξία, την ευζωία, τη σωματική και την ψυχική υγεία, αποτελούν πρακτικές πλήρως ενσωματωμένες στην εργασιακή κουλτούρα του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη.  

Μέσω της δράσης αυτής υποστηρίχθηκαν οι Παγκόσμιοι Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του Οργανισμού των Ηνωμένων Εθνών: Στόχος 3: Καλή Υγεία και Ευημερία, Στόχος 4: Ποιοτική Εκπαίδευση, Στόχος 11: Βιώσιμες Πόλεις και Κοινότητες, Στόχος 15: Ζωή στη Στεριά, Στόχος 17: Συνεργασία για τους Στόχους.