MyCar – Σε λειτουργία η πληρωμή με τον μήνα για τα τέλη κυκλοφορίας

Οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να πληρώνουν τέλη μόνο για όσους μήνες κινούν το όχημα, και κατόπιν θα το θέτουν σε ακινησία
motomag MyCar – Σε λειτουργία η πληρωμή με τον μήνα για τα τέλη κυκλοφορίας
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

1/5/2024

Οι ιδιοκτήτες οχημάτων θα μπορούν πλέον μέσω της πλατφόρμας MyCar της ΑΑΔΕ, να πληρώνουν τα τέλη κυκλοφορίας με τον μήνα, με την πλατφόρμα να τους δίνει τη δυνατότητα να προχωρήσουν ταυτόχρονα σε άρση ακινησίας.

Το ποσό το οποίο θα πληρώσουν εξαρτάται από τους μήνες που θα επιλέξουν να κυκλοφορούν το όχημα τους. Για έναν μήνα θα πληρώσουν το 1/12 των τελών κυκλοφορίας, για δύο μήνες τα 2/12, για 3 μήνες τα 3/12, για 4 μήνες τα 4/12 και ούτω καθεξής.

Το δικαίωμα άρσης ακινησίας χορηγείται μόνο μία φορά εντός του έτους, ενώ όταν λήξει το διάστημα κίνησης για το οποίο έχουν καταβληθεί αναλογικά τέλη κυκλοφορίας, το όχημα θα πρέπει να τεθεί άμεσα σε ψηφιακή ακινησία, αλλιώς θα κληθεί αυτός που έκανε την παρανομία να πληρώσει πρόστιμο 10.000 ευρώ.

Οι ενδιαφερόμενοι ιδιοκτήτες Ι.Χ. θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση στην πλατφόρμα MyCar, κάνοντας χρήση των κωδικών TaxisNet, στην οποία θα συμπληρώνουν τα προσωπικά τους στοιχεία και τα στοιχεία του οχήματος.

Αφού προηγηθεί αυτόματος έλεγχος, εάν το όχημα είναι ασφαλισμένο, υποβάλλεται το αίτημα και στη συνέχεια οι ιδιοκτήτες θα καταβάλλουν όσα δωδεκατημόρια των ετήσιων τελών κυκλοφορίας αντιστοιχούν στους μήνες της άρσης ακινησίας. Έτσι θα μπορούν να επανατοποθετήσουν τις πινακίδες στα οχήματά τους και να τα κυκλοφορήσουν.

Στην περίπτωση που για παράδειγμα ένας ιδιοκτήτης πληρώσει για δύο μήνες τέλη κυκλοφορίας, θα πρέπει να γνωρίζει ότι μπορεί να επιλέξει οποιοδήποτε χρονικό διάστημα επιθυμεί, για να κάνει άρση ακινησίας ενώ μόλις η λήξει η διάρκεια αυτή θα πρέπει να προχωρήσει σε ψηφιακή ακινησία.

MyCar – Σε λειτουργία η πληρωμή με τον μήνα για τα τέλη κυκλοφορίας

Πλατφόρμες delivery: Προσέφεραν μπόνους στους διανομείς τους εν μέσω κακοκαιρίας

Για να συνεχίσουν να κάνουν παραδόσεις παραγγελιών
efood-wolt
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

5/12/2025

Οι δύο μεγαλύτερες πλατφόρμες διανομής φαγητού στην χώρα μας αγνόησαν την πρόγνωση του καιρού και τα μηνύματα του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας που προειδοποιούσαν για ισχυρές καταιγίδες, οι οποίες δημιούργησαν επικίνδυνες καταστάσεις στο οδικό δίκτυο της χώρας για οδηγούς αυτοκινήτων και αναβάτες φυσικά και προσέφεραν μπόνους στους εργαζομένους τους, για να τους πείσουν να συνεχίσουν να εργάζονται υπό αυτές τις συνθήκες.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο, Wolt και efood είχαν προχωρήσει σε παρόμοιες ενέργειες και τις ημέρες που είχε καύσωνα το καλοκαίρι. Τώρα το έκαναν την ίδια ώρα που η Πολιτική Προστασία προειδοποιούσε για έκτακτα καιρικά φαινόμενα και συνιστούσε να αποφεύγονται οι μετακινήσεις, δίνοντας 70% μπόνους σαν κίνητρο για συνεχίσουν οι διανομείς να εργάζονται θέτοντας σε έξτρα κίνδυνο τη ζωή τους, μαζί με εκείνον που αντιμετωπίζουν από τους κακούς δρόμους.

Σύμφωνα με πληροφορίες το Σωματείο Εργαζομένων efood της Αττικής καλούσε τον fleet manager της εταιρίας την ώρα της κακοκαιρίας, όμως εκείνος δεν απαντούσε, ενώ και το Σωματείο Wolt Αττικής ζητούσε το κλείσιμο της εφαρμογής. Τελικά η efood έκλεισε την εφαρμογή της με αρκετή καθυστέρηση στις 22:30 το βράδυ, ενώ η Wolt συνέχισε κανονικά την λειτουργία της.

Θέματα σαν κι αυτά αντιμετωπίζουν συχνά οι επαγγελματίες μοτοσυκλετιστές και μάλιστα οι εργαζόμενοι των δύο εταιριών έκαναν την περασμένη Παρασκευή και Σάββατο κοινή στάση εργασίας με μεγάλη συμμετοχή, κοινοποιώντας τα αιτήματα τους σε έναν κοινό αγώνα.