Νέο LEGO Vespa 125 1960: Επετειακό μοντέλο για τα 75 χρόνια!

Συνεχίζει η υποστήριξη μοτοσυκλετών από την Lego
Από το

motomag

25/2/2022

Ένα νέο μοντέλο μοτοσυκλέτας έβγαλαν τα Lego μετά από Panigale, BMW M, GS κτλ, έρχεται πλέον μία Vespa 125. Και είναι λες και έχει ξεπηδήσει από κάποια διαφημιστική καταχώρηση της εποχής, καθώς συνοδεύεται από καλάθι πικνίκ πίσω, jet κράνος και μπουκέτο από λουλούδια, έτοιμο για την καντάδα κάτω από το μπαλκόνι.

Το kit προορίζεται για ενηλίκους, όπως και όλα τα μοντέλα μοτοσυκλετών της σειράς και αποτελείται από 1.106 κομμάτια.

Εκτός από σπάνιο χρώμα για Lego στο συγκεκριμένο γαλάζιο, ένα από τα αυθεντικά της Vespa, έχει και πολλές προσεγμένες λεπτομέρειες, με το κάλυμμα του κινητήρα να αφαιρείται αποκαλύπτοντας το μηχανικό σύνολο, ενώ διαθέτει μανιβέλα και κεντρικό σταντ που κλείνει.

Δύο σέλες, ρεζέρβα, μονόμπρατσο εμπρός και λειτουργικό τιμόνι σε ένα μεγάλο μοντέλο διαστάσεων 22χ12χ35 εκατ.

Ετικέτες

Πυρκαγιά κατέκαψε κεντρική εγκατάσταση της Honda στην Ισπανία [Video]

Επλήγησαν αποθήκες μοτοσυκλετών και ανταλλακτικών, κέντρο συναρμολόγησης, η βάση αγωνιστικών ομάδων και άλλες υπηρεσίες της ισπανικής Honda
honda
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

9/6/2026

Ένα τεράστιο συγκρότημα της Honda στη βιομηχανική περιοχή Santa Perpetua de Mogoda στα περίχωρα της Βαρκελώνης στην Ισπανία καταστράφηκε από μεγάλη πυρκαγιά που εκδηλώθηκε το απόγευμα της Παρασκευής 5 Ιουνίου.

Η εγκατάσταση αυτή ήταν πρακτικά η καρδιά της ισπανικής αντιπροσωπείας της Honda, περιλαμβάνοντας μια σειρά από σημαντικά κτίρια που φιλοξενούν αποθήκες μοτοσυκλετών, καθώς και ανταλλακτικών και αξεσουάρ για μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα, μια γραμμή παραγωγής για μοτοσυκλέτες trial (Montesa), γραφεία εμπορικών και λογιστικών υπηρεσιών, το Honda Safety Institute και τη βάση των αγωνιστικών ομάδων της Honda στην Ισπανία.

Η δε επίδραση της καταστροφικής αυτής φωτιάς ξεπερνά τα όρια της Ισπανίας, καθώς από τις συγκεκριμένες αποθήκες εφοδιάζονται τόσο η εγχώρια αγορά, όσο και η Πορτογαλία και μεγάλο μέρος της νότιας Γαλλίας.

 

Σύμφωνα με τις ως τώρα πληροφορίες, η φωτιά ξεκίνησε περίπου στις 3 μ.μ. της Παρασκευής από το κέντρο logistics και έχει επιβεβαιωμένα προκαλέσει μεγάλες καταστροφές σε αποθηκευμένα υλικά. Ευτυχώς εκείνη την ώρα δεν υπήρχε πολύς κόσμος στις εγκαταστάσεις, ενώ όλα τα πρωτόκολλα ασφαλείας λειτούργησαν σωστά για να απομακρυνθούν όσοι εργαζόμενοι ήταν μέσα χωρίς να προκύψει τραυματισμός ή άλλο πρόβλημα. Ωστόσο η Honda επισήμως δεν έχει κάνει τον πλήρη απολογισμό της ζημιάς ως τώρα, καθώς η καταγραφή συνεχίζεται.

Το μήνυμα της Honda πάντως καθησυχάζει το κοινό δηλώνοντας πως η αποκατάσταση των ζημιών θα γίνει γρήγορα και η φωτιά δεν θα επηρεάσει τη ροή μοτοσυκλετών και εξαρτημάτων προς το δίκτυο της εταιρείας.