Ντόρος στην Ιαπωνία για γυναίκα «influencer» μοτοσυκλέτας που αποκαλύφτηκε 50χρονος άντρας

Η αντανάκλαση σε τζάμι πρόδωσε την αλήθεια
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

19/3/2021

Στον ψηφιακό κόσμο και ιδιαίτερα στον μικρόκοσμο των κοινωνικών δικτύων, σπανίως απεικονίζεται η πραγματικότητα. Στην καλύτερη περίπτωση, τις περισσότερες φορές βγαίνει προς τα έξω μία ωραιοποιημένη εικόνα. Αυτή την πρόθεση είχε και ο Ιάπωνας μοτοσυκλετιστής Zonggu, όταν για πρώτη φορά πέρασε τις φωτογραφίες του μέσα από την εφαρμογή FaceAPP. Το πάρα έκανε όμως με τα φίλτρα, διασκέδασε με το αποτέλεσμα και τελικά αποφάσισε να ανεβάσει την φωτογραφία.

Το πρόβλημα για τον ίδιο ήταν πως στην διάρκεια της μοτοσυκλετιστικής του ζωής συνολικά, ποτέ δεν είχε εισπράξει την απήχηση που είδε με εκείνη την φωτογραφία στην οποία δεν φαινόταν απλά τριάντα χρόνια νεότερος αλλά είχε γίνει μία όμορφη νεαρή αντί για μεσήλικας άντρας!

Ο Zonggu έχει μακρά ίσια μαλλιά και λεπτά χαρακτηριστικά και έτσι μέσα σε ελάχιστα λεπτά η εφαρμογή μπορούσε να τον μεταμορφώσει σε μία νεαρή γυναίκα που λάτρευε τις παλιές καλές δίχρονες μοτοσυκλέτες!

Ο συνδυασμός αυτός της νεαρής παρουσίας με πάθος για δίχρονες μοτοσυκλέτες ήταν πιο δυνατός από το έντονο φως της λάμπας-παγίδας μία καλοκαιριάτικη νύκτα, κι έτσι πολύ σύντομα ο νέος λογαριασμός που έφτιαξε για το ψεύτικο αυτό προφίλ έγινε αχτύπητος!

Η φίλοι του Zonggu και η παρέα του που συχνά κάνουν δίχρονες βόλτες μαζί του, προφανώς και ήξεραν την αλήθεια, αλλά διασκέδαζαν με τους ακολούθους του ψεύτικου προφίλ ακριβώς γιατί οι ίδιες μοτοσυκλέτες, αλλά με άλλες φάτσες, δεν είχαν ποτέ την ίδια απήχηση. Προς υπεράσπισή του ο Zonggu λέει πως δεν έκανε ποτέ κάποια κίνηση να τραβήξει την προσοχή, απλά άφηνε τον κόσμο να πιστεύει εκείνο που αυτός ήθελε. Δεν έχει σημασία η πραγματικότητα, αν μία εικόνα σε κάνει να αισθάνεσαι ευτυχής, λέει ο Zonggu και για αυτό άλλωστε θα συνεχίσει να ανεβάζει τις φωτογραφίες του περασμένες μέσα από την εφαρμογή αλλάζοντας ηλικία και φύλο.

Η αποκάλυψη πως πίσω από το προφίλ «azusagakuyuki» κρύβεται ένας 50χρονος άντρας και όχι μία νεαρή κοπέλα, ήρθε όταν ένας ακόλουθος πρόσεξε την αντανάκλαση σε έναν καθρέφτη που απεικονιζόταν σε μία από τις φωτογραφίες. Ο ντόρος στην Ιαπωνία από την αποκάλυψη ήταν τόσο μεγάλος που το θέμα έφτασε στην ιαπωνική τηλεόραση με τον Zonggu να δίνει διάφορες συνεντεύξεις με πλέον χαρακτηριστική εκείνη στο “The Monday Late Show” που έδειξε και όλη την διαδικασία που διαρκεί ελάχιστα, μιας και τα φυσικά χαρακτηριστικά του διευκολύνουν το έργο της εφαρμογής. Προσέχει όπως είπε την κόμμωσή του ακόμη περισσότερο από την ημέρα που έγινε “influncer” με γυναικείο πρόσωπο.

Τα τρία στάδια της παραποίησης. Μόνο το TZR είναι αλήθεια, ακόμη και το χαμόγελο ψεύτικο ήταν:

Ο Zonggu λοιπόν θα συνεχίσει να ανεβάζει φωτογραφίες με πολλά φίλτρα και είναι σίγουρος πως παρόλο που έχει δώσει συνεντεύξεις και δεν κρύβεται, το ψεύτικο αυτό προφίλ θα συνεχίσει να τραβά την προσοχή.

Από το ρεπορτάζ προκύπτει πως το μόνο πραγματικό στις φωτογραφίες του ήταν το TZR, οπότε όσοι του είχαν στείλει κάποιο μήνυμα σχετικά με αυτό μπορούν να αισθάνονται δικαιωμένοι κατά κάποιο τρόπο.

Δήμος Αθηναίων: Σηκώνει δίκυκλα αντί να φτιάξει πάρκινγκ!

Αυτά συμβαίνουν όταν σε νοιάζει η επικοινωνία και όχι η ουσία
dimos
Από τον

Παύλο Καρατζά

5/2/2026

Για ακόμη μία φορά η δημοτική αστυνομία σε συνεργασία με την τροχαία Αθηνών προχώρησαν σε 30 άρσεις δικύκλων και εντόπισαν ακόμη 22 παραβάσεις. Οι παρεμβάσεις πραγματοποιήθηκαν ενδεικτικά στις οδούς Υμηττού, Ακαδημίας, Πανεπιστημίου, Πατησίων, Σταδίου, Φιλελλήνων και Αμαλίας.

Σωστή βάσει νόμου είναι η παραπάνω ενέργεια, με ένα μεγάλο “αλλά” να πλανάται στον ορίζοντα. Για αρχή, καλό θα ήταν ο δήμος Αθηναίων να φτιάξει δημόσια πάρκινγκ στο κέντρο της πόλης, εφόσον στην ανακοίνωσή του δηλώνει πως στόχος του είναι η ενίσχυση της οδικής ασφάλειας και τη βελτίωση της καθημερινότητας στην πόλη. Οι κάτοικοι του κέντρου σπαταλούν απίστευτο ποσοστό από τον χρόνο τους για να μετακινηθούν και έπειτα να βρουν μία θέση πάρκινγκ. Το γεγονός αυτό έχει εκτός των άλλων και τεράστιο περιβαλλοντικό αποτύπωμα στην πόλη.

Επίσης, οι αναβάτες δικύκλων ρισκάρουν κυριολεκτικά τη ζωή τους -που είναι βεβαίως επιλογή τους- για να μετακινηθούν, όμως συνεισφέρουν απίστευτα πολύ στο τεράστιο κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αθήνας και δεν βρίσκουν θέση πάρκινγκ για τα οχήματά τους, καθώς αφενός αυτοκίνητα παρκάρουν πολλές φορές στις θέσεις τους, αφετέρου οι θέσεις αυτές είναι ελάχιστες και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν τα χιλιάδες δίκυκλα που κυκλοφορούν στο κέντρο.

parkarisma

Όπως έχει πει και ο Γερμανός φιλόσοφος Εμάνουελ Καντ, το ηθικό είναι νόμιμο, αλλά το νόμιμο δεν είναι πάντα ηθικό και αυτό ακριβώς συμβαίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση, αφού δεν είναι νόμιμο να παρκάρεις το δίκυκλό σου πάνω σε πεζοδρόμιο, όμως τι κάνεις σε περίπτωση που δεν βρίσκεις θέση για το όχημά σου και πόσο παράνομο και ανήθικο είναι να παρκάρεις το δίκυκλό σου όπως στην παραπάνω εικόνα, που δεν ενοχλεί τους διερχόμενους. Προσοχή, δεν αναφέρομαι σε περιπτώσεις που ένα δίκυκλο κλείνει το πεζοδρόμιο και δεν αφήνει χώρο για καρότσια, διαβάσεις κλπ, εκεί πρέπει να κοπούν κλήσεις, γιατί εκτός από παράνομο είναι και θέμα σεβασμού στον συνάνθρωπο.

Οπότε σε μία πόλη με απίστευτο κυκλοφοριακό πρόβλημα, έλλειψη θέσεων παρκινγκ, ρυμοτομία για κλάματα, κάκιστους δρόμους, υψηλή ρύπανση και ένα σωρό ακόμα προβλήματα που θα χρειαστώ δύο – τρία ακόμα άρθρα για να τα συμπεριλάβω όλα, αυτό που δεν ανέχεται ο δήμος Αθηναίων είναι το παράνομο παρκάρισμα των δικύκλων. Τότε ένα μεγάλο εύγε από εμένα στον δήμαρχο, στο επιτελείο του, στην δημοτική αστυνομία και τροχαία που μας έλυσαν το τεράστιο αυτό πρόβλημα και από σήμερα θα κοιμόμαστε ήσυχοι.