Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Piaggio Group Michele Colaninno εξελέγη για 2η θητεία Πρόεδρος του ACEM

Αντιπρόεδροι οι Stefan Pierer της KTM AG, Markus Schramm της BMW Motorrad και Vito Cicchetti της Honda Motor Europe Ltd
Michele Colaninno, Πρόεδρος ACEM
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

12/6/2024

Ο Michele Colaninno, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Piaggio (PIA.MI), εκλέχθηκε για δεύτερη θητεία Πρόεδρος του ACEM (Association des Constructeurs Européens de Motocycles), του ευρωπαϊκού συνδέσμου της βιομηχανίας μοτοσυκλετών που εδρεύει στις Βρυξέλλες.

"Η αγορά και τα αστικά περιβάλλοντα αλλάζουν γρήγορα και η κινητικότητα εξελίσσεται. Αυτή είναι μια πρόκληση για τον κλάδο, αλλά και μια ευκαιρία που δεν πρέπει να χαθεί: η βιωσιμότητα, η συνδεσιμότητα, η ασφάλεια και η ανταγωνιστικότητα είναι τα βασικά σημεία της ατζέντας μας και του μανιφέστου του ACEM", σχολίασε ο Michele Colaninno. "Η γεωπολιτική καθιστά το 2024 κρίσιμο έτος για την πολιτική και εμπορική σταθερότητα: οι εκλογές στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ και την Ινδία θα καθορίσουν την πορεία για τις επόμενες δεκαετίες. Σε αυτό το σενάριο, οι μεταφορές και η κινητικότητα αποτελούν καθοριστικό παράγοντα για την ανάπτυξη και την ποιότητα ζωής. Τα σκούτερ και οι μοτοσυκλέτες προσφέρουν διαφορετικές λύσεις για τις νέες ανάγκες της κοινωνίας σε αστικές και αγροτικές περιοχές. Στον ACEM θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με ευρωπαϊκούς, εθνικούς και τοπικούς φορείς προς όφελος των πελατών και των ιδιωτών", πρόσθεσε.

Εκτός από τα καθήκοντά του στον Όμιλο Piaggio, ο Michele Colaninno, ο οποίος γεννήθηκε το 1976, είναι επίσης Διευθύνων Σύμβουλος και Εκτελεστικός Διευθυντής του Ομίλου Immsi, εταιρεία συμμετοχών βιομηχανικής εκμετάλλευσης που δραστηριοποιείται στους χρηματοοικονομικούς, κτηματομεσιτικούς και βιομηχανικούς τομείς, εισηγμένη στο Χρηματιστήριο του Μιλάνου (IMS.MI), με έσοδα άνω των 2 δισ. ευρώ. Η πρώτη φορά που ο Colaninno εξελέγη Πρόεδρος του ACEM ήταν τον Ιούνιο του 2022.

Ο διορισμός του Michele Colaninno για δεύτερη φορά στην προεδρία του ACEM συμπίπτει με την αναδιάρθρωση του συνδέσμου, η οποία έχει διορίσει επίσης τρεις Αντιπροέδρους: τον Stefan Pierer (Διευθύνων Σύμβουλος της KTM AG), τον Markus Schramm (Διευθύνων Σύμβουλος της BMW Motorrad) και τον Vito Cicchetti (Πρόεδρος του κλάδου της Honda Motor Europe Ltd).

Ετικέτες

Kawasaki Ninja H2 SX Hydrogen - Η πρώτη δημόσια επίδειξη μοτοσυκλέτας με κινητήρα εσωτερικής καύσης υδρογόνου στον κόσμο [VIDEO]

Κατά τη διάρκεια του αγώνα αντοχής των 8 ωρών της Suzuka
Kawasaki H2 SX Hydrogen
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/7/2024

Στις 20 Ιουλίου, κατά τη διάρκεια του αγώνα αντοχής 8 ωρών της Suzuka για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα EWC, η Kawasaki πραγματοποίησε την πρώτη στον κόσμο δημόσια επίδειξη μοτοσυκλέτας με κινητήρα εσωτερικής καύσης υδρογόνου (ICE) από κατασκευαστή μοτοσυκλετών μαζικής παραγωγής.

Η μοτοσυκλέτα υδρογόνου ICE της Kawasaki σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε στο πλαίσιο έρευνας που ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2023, με δοκιμές που ξεκίνησαν φέτος, με αποκορύφωμα τη δημόσια επίδειξη στην ιαπωνική πίστα. Η πρωτότυπη μοτοσυκλέτα φέρει κινητήρα υδρογόνου που βασίζεται στον τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 998 με υπερτροφοδότηση του Ninja H2, με τροποποιήσεις που έγιναν ώστε να επιτρέπεται η έγχυση καυσίμου υδρογόνου στους κυλίνδρους με άμεσο ψεκασμό. Τα ρεζερβουάρ υδρογόνου βρίσκονται στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας και για την ώρα είναι τεραστίων διαστάσεων κάνοντας τη μοτοσυκλέτα να θυμίζει Bat-mobile των πρώτων ταινιών Batman.

Kawasaki H2 SX Hydrogen


Οι μοτοσυκλέτες Hydrogen ICE λειτουργούν με καύση υδρογόνου, παράγοντας παραπλήσιο ήχο με τις βενζινοκίνητες μοτοσυκλέτες, και έχοντας τους σωστούς κραδασμούς, ενώ τα κατάλοιπά τους είναι κυρίως... νερό. Κατά τη διάρκεια της λειτουργίας τους, ένα πολύ μικρό ποσό λιπαντικού κινητήρα καίγεται, εκπέμπτωντας ένα επίσης πολύ μικρό ποσό CO2.

Kawasaki H2 SX Hydrogen

Στο ΜΟΤΟ έχουμε γράψει εδώ και χρόνια για τα οφέλη του υδρογόνου, που πέρα από την "πράσινη" λειτουργία του, έχει τη δυνατότητα να βοηθήσει στην επιβίωση του κινητήρα εσωτερικής καύσης, διασώζοντας και την πολύτιμη αίσθηση του, που αποτελείται από τον ήχο, τον παλμό από τις πιστονιές και τους κραδασμούς, που κάνουν τόσο ξεχωριστή την οδήγηση μιας μοτοσυκλέτας.

Kawasaki H2 SX Hydrogen

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας της για ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα, η Kawasaki Motors διεξάγει επί του παρόντος έρευνα και εξέλιξη με στόχο την υλοποίηση μιας λειτουργικής μοτοσυκλέτας υδρογόνου ICE ως μια από τις ανθρακικά ουδέτερες επιλογές για τους αναβάτες στις αρχές της δεκαετίας του 2030.

Kawasaki H2 SX Hydrogen

Η Kawasaki Motors είναι πλήρες μέλος της HySE (Hydrogen Small mobility & Engine technology), μιας ερευνητικής ένωσης που αποτελείται από τις Kawasaki, Suzuki, Toyota, Honda και Yamaha, που επικεντρώνεται στην τεχνολογία υδρογόνου και διεξάγει ενεργά βασική έρευνα σε κινητήρες υδρογόνου, συστήματα πλήρωσης υδρογόνου και συστήματα παροχής καυσίμου, προκειμένου να παράγει μικρά οχήματα κινητικότητας με κινητήρα υδρογόνου, συμπεριλαμβανομένων και των μοτοσυκλετών. Για την ώρα δεν έχουν ανακοινωθεί επιδόσεις, κατανάλωση και αυτονομία από την πρωτότυπη μοτοσυκλέτα του Akashi.

Ετικέτες