Ολοκληρώθηκε ο μεγάλος διαγωνισμός του MOTO και της MOTUL!

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

30/6/2015

Την ώρα που όλα γύρω μας κινδυνεύουν και σείονται εκ των θεμελίων τους, ένας τυχερός αναγνώστης άκουσε την καλύτερη είδηση της εβδομάδας! Ο Εμμανουήλ Κασίδης είναι ο υπερτυχερός που κληρώθηκε στον διαγωνισμό του MOTO και της MOTUL, για να μας συνοδέψει στο MotoGP του Sachsenring! Αφού μας πήρε κανένα δεκάλεπτο μιλώντας στο τηλέφωνο, για να τον πείσουμε ότι δεν είναι φάρσα, ο Μάνος ανακάλυψε ότι ασχέτως με τις πολιτικές εξελίξεις, έχει κάτι πολύ θετικό να προσμένει! Το MOTO και η MOTUL αψηφούν τα γεγονότα και αρνούνται να αλλάξουν τα πλάνα τους. Την επόμενη εβδομάδα λοιπόν συνταξιδεύουμε στην Γερμανία για να δούμε από κοντά τον αγώνα και τους αναβάτες, και να χαρίσουμε ταυτόχρονα ένα αξέχαστο μοτοσυκλετιστικό δώρο σ’ έναν τυχερό αναγνώστη. Ο Μάνος θα ταξιδέψει από ένα χωριό της Καβάλας για να μας συναντήσει στο αεροδρόμιο και από εκεί και πέρα θα περάσει τρεις μαγικές μέρες, ζώντας την φρενίτιδα των MotoGP από μέσα!

Θα επανέλθουμε για τον διαγωνισμό με φωτογραφίες από το ταξίδι και τις δηλώσεις των νικητών, καθώς υπάρχει ακόμη ένας τυχερός που κληρώθηκε σε αντίστοιχο διαγωνισμό από την πλευρά της MOTUL.

  

  

 

 

---------------------------------------------------

 

 

 

 

 

Με την ευκαιρία αυτή, ας δούμε και τους νικητές του διαγωνισμού που διοργάνωσε το MOTO τον περασμένο μήνα, χαρίζοντας διπλές προσκλήσεις για το υπερθέαμα του Red Bull X-Fighters:

 

MOTO: κάνει τα πράγματα να συμβαίνουν...

Ετικέτες

Μοτοσυκλετιστική συγκέντρωση στο Λονδίνο για το βρετανικό ζευγάρι που βρίσκεται φυλακισμένο στο Ιράν

Ως μέτρο άσκησης πίεσης στη βρετανική κυβέρνηση
foreman
Από τον

Παύλο Καρατζά

7/5/2026

Μοτοσυκλετιστές καλούνται σε συγκέντρωση σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους κρατούμενους Βρετανούς υπηκόους Lindsay και Craig Foreman, οι οποίοι εκτίουν επί του παρόντος ποινή δέκα ετών σε μία από τις πιο διαβόητες φυλακές του Ιράν με την κατηγορία της κατασκοπείας. 

Σας είχαμε ενημερώσει για το ζευγάρι από το Sussex που συνελήφθη τον Ιανουάριο του 2025, ενώ διέσχιζαν το Ιράν στο πλαίσιο του παγκόσμιου ταξιδιού τους και κατηγορήθηκαν για κατασκοπεία με ποινή φυλάκισης δέκα ετών. Το ζευγάρι μάλιστα βρίσκεται στη φυλακή Εβίν της Τεχεράνης, που έχει καταδικαστεί επανειλημμένα για συστηματικές παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

foreman

Για τον λόγο αυτόν μοτοσυκλετιστές καλούνται να συγκεντρωθούν στο Λονδίνο, σε ένδειξη αλληλεγγύης προς το ζευγάρι. Η δράση έχει προγραμματιστεί για τις 20 Μαΐου, σηματοδοτώντας τα 500 ημέρες κράτησης στη χώρα. Οι διοργανωτές θα παραδώσουν στην κυβέρνηση και τις 67.000 υπογραφές που έχουν μαζευτεί (μέχρι στιγμής) και ζητούν την ανάληψη πιο δυναμικών ενεργειών για την απελευθέρωση του ζευγαριού.

Ο Craig Foreman μίλησε στο MCN μέσω τηλεφώνου και δήλωσε: “Ο Joe (γιος του ζευγαριού) και εγώ σκεφτήκαμε την ιδέα να ενώσουμε την κοινότητα των μοτοσυκλετιστών. Θέλουμε [η κυβέρνηση] να συνειδητοποιήσει ότι είμαστε ακόμα εδώ. Ζούμε αυτή τη ζωή, φυλακισμένοι για κάτι που δεν έχουμε κάνει. Υπάρχουν φίλοι και συγγενείς που μας στηρίζουν και η κυβέρνηση ξέρει ότι είμαστε αθώοι, αλλά έχω την αίσθηση ότι επιλέγουν να μην αναλάβουν δράση. Πιστεύω ότι μπορούν να κάνουν κάτι. Δεν πρόκειται μόνο για μένα και τη Lindsay. Μόνο στο κτίριό μου υπάρχουν 150 άτομα, συμπεριλαμβανομένων 18 ανθρώπων διαφορετικών εθνικοτήτων που βρίσκονται στην ίδια θέση με εμάς. Υπάρχει μια πολύ ευρύτερη εικόνα εδώ."

Η οικογένεια ελπίζει να δει 100 ή περισσότερες μοτοσυκλέτες να συμμετέχουν εκείνη την ημέρα και οι αναβάτες μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ. Η συγκέντρωση θα γίνει στο φημισμένο Ace Cafe του Λονδίνου, θα περάσει από την Ιρανική Πρεσβεία, στη συνέχεια από το Hyde Park Corner και θα καταλήξει στο Westminster πριν από τη συνάντηση με την κυβέρνηση.

Η εκστρατεία διοργανώνει επίσης μια καμπάνια συγκέντρωσης χρημάτων για την κάλυψη των τρεχουσών δαπανών και μέχρι στιγμής έχουν συγκεντρωθεί 14.700 λίρες.

 

Ετικέτες