Όμιλος Σφακιανάκη - Θα εισάγει αποκλειστικά στην Ελλάδα τα λιπαντικά ARECA

Νέα συνεργασία με την εταιρία Durand Production France
Sfakianakis - ARECA
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

8/6/2023

 

O Όμιλος Σφακιανάκη ανακοινώνει την έναρξη μιας νέας συνεργασίας με την εταιρία Durand Production France για την αποκλειστική διανομή στην ελληνική αγορά, των λιπαντικών ARECA LUBRICANTS.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου του Ομίλου Σφακιανάκη:

"Η Durand Production France (μέλος του Ομίλου Cipelia) είναι  μία από τις κορυφαίες εταιρίες λιπαντικών με έδρα τη Γαλλία, με παγκόσμιο δίκτυο διανομής σε περισσότερες από 40 χώρες και με τεράστια παραγωγική ικανότητα η οποία καλύπτει το 15% της γαλλικής αγοράς στα λιπαντικά επιβατικών αυτοκινήτων. 
Τα λιπαντικά ΑRECA παράγονται αμιγώς στη Γαλλία και είναι αναγνωρισμένα σε περισσότερες από 40 χώρες στον κόσμο, αναδεικνύοντας για δεκαετίες την υψηλή τεχνογνωσία των προϊόντων ”100% Made in France”. 

Είναι σχεδιασμένα για να προσφέρουν αξιόπιστη λίπανση και προστασία του κινητήρα, προλαμβάνοντας τη φθορά και παρέχοντας μεγαλύτερη απόδοση και αντοχή. Η πλήρης γκάμα προϊόντων με περισσότερους από 600 κωδικούς, εξασφαλίζει εναλλακτικές λύσεις υψηλής ποιότητας για την αξιόπιστη και αποτελεσματική λίπανση των οχημάτων, καλύπτοντας ανάγκες μεγάλου εύρους.

Σφακιανάκης ARECA

Στα προϊόντα ARECA περιλαμβάνονται λιπαντικά κινητήρα επιβατικών αυτοκινήτων, φορτηγών, γεωργικών μηχανημάτων & μηχανημάτων έργου, λιπαντικά μοτοσυκλετών & εξωλέμβιων μηχανών, λιπαντικά συστήματος μετάδοσης κίνησης, υδραυλικά λιπαντικά, υγρά φρένων, καθαριστικά παρμπρίζ, ψυκτικά υγρά και αντιψυκτικά.

Τα λιπαντικά ARECA παράγονται από πρώτες ύλες υψηλής ποιότητας, χρησιμοποιώντας αποκλειστικά γνήσια βασικά ορυκτέλαια και πρόσθετα των μεγαλύτερων εταιριών, ενώ έχουν λάβει εγκρίσεις προδιαγραφών (Approvals) από σημαντικούς κατασκευαστές αυτοκινήτων (OEM)

Παράλληλα οι άκρως ανταγωνιστικές  τιμές των λιπαντικών ARECA, συμβάλουν στην εξαιρετική σχέση ποιότητας και τιμής. 

Ο Όμιλος Σφακιανάκη, με εμπειρία και τεχνογνωσία 65 χρόνων στην αγορά αυτοκινήτου, δεσμεύεται να συνεχίσει να θέτει συνεχώς νέους υψηλότερους στόχους με σκοπό την παροχή υψηλής ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών στους πελάτες του."

Ετικέτες

Great Wall Motor – Προ των πυλών το κινεζικό οχτακύλινδρο Gold Wing!

Πατέντες δείχνουν ότι η GWM ετοιμάζει οχτακύλινδρο boxer
boxer china motomag
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

17/4/2024

Σύμφωνα με πατέντες που είδαν το φως της δημοσιότητας η κινεζική εταιρεία Great Wall Motor (GWM) ετοιμάζει έναν boxer κινητήρα με οχτώ κυλίνδρους, τον οποίο θα χρησιμοποιεί σε μοτοσυκλέτες, θέλοντας να κάνει με εκκωφαντικό τρόπο την είσοδό της στον κόσμο των δύο τροχών.

Αν και οι περισσότεροι κατασκευαστές μοτοσυκλετών ξεκίνησαν με μικρού κυβισμού δίκυκλα, βλέπουμε ότι σιγά σιγά αρχίζουν να μπαίνουν και σε χωράφια που μέχρι τώρα δεν είχαν σπείρει τον δικό τους καρπό, εμφανίζοντας συνεχώς νέα μοντέλα με μεγαλύτερους κυβισμούς και περισσότερους κυλίνδρους από πριν.

Great Wall Motor – Προ των πυλών το κινεζικό Gold Wing!

Όπως φαίνεται, όμως, ένας κολοσσός της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Κίνα, η GWM, θέλει να ακολουθήσει την αντίστροφη οδό, μπαίνοντας με θόρυβο στον κόσμο των δύο τροχών. Αφορμή στάθηκε ένα βίντεο του ιδρυτή και ιδιοκτήτη της GWM, του κινέζου δισεκατομμυριούχου Wei Jianjun. Σε βίντεο που δημοσίευσε στα κοινωνικά του δίκτυα, φαίνεται στο φόντο μία μοτοσυκλέτα καλυμμένη από μία κουκούλα, με το μπροστινό της τμήμα επιμελώς ξεσκέπαστο.

Από εκεί λοιπόν άρχισε να ξετυλίγεται ο μίτος της GWM, που στην πορεία έφερε στο φως της δημοσιότητας τα σχέδια από τις πατέντες της. Ήδη η εταιρεία έχει έντονη παρουσία στον χώρο των αυτοκινήτων, με SUV, ηλεκτρικά και πολυτελή οχήματα, κάτω από ξεχωριστές επωνυμίες, που όμως όλες ανήκουν στην ομπρέλα της Great Wall Motor.

Great Wall Motor – Προ των πυλών το κινεζικό Gold Wing!

Όπως βλέπουμε στα σχέδια, ο κινητήρας που ετοιμάζεται είναι οχτακύλινδρος boxer, θυμίζοντας αρκετά τον εξακύλινδρο της Honda, με τον οποίο εξοπλίζει το θρυλικό τουριστικό της μοντέλο, Gold Wing. Αν και φημολογείται ότι ο κυβισμός θα είναι αρκετά μεγαλύτερος, πλησιάζοντας τα 2.000 κυβικά (σε αντίθεση με τα 1.833 του Χρυσού Φτερού του Big H) και με δύο επιπλέον κυλίνδρους, φαίνεται ότι ο κινητήρας της GWM δανείζεται πολλά αρχιτεκτονικά στοιχεία από τους Ιάπωνες. Αρχικά, όπως συμβαίνει και στο Gold Wing, η μετάδοση εντοπίζεται στο κάτω μέρος του κινητήρα, με στόχο τον όσο γίνεται περιορισμό του μεγέθους του και την συγκέντρωση των μαζών στο γεωμετρικό κέντρο της μοτοσυκλέτας. Οι πατέντες δείχνουν επίσης ότι η κινεζική εταιρεία χρησιμοποιεί σύστημα διπλού συμπλέκτη (DCT), με την τελική μετάδοση να γίνεται με άξονα, ακριβώς δηλαδή ό,τι κάνει και η Honda.

Για την ψύξη του οριζόντια τοποθετημένου στροφάλου και των κάθετα τοποθετημένων κυλίνδρων, βλέπουμε ότι για ακόμα μία φορά η GWM ακολουθεί τον δρόμο που άνοιξε η Honda. Εφαρμόζει δηλαδή πάνω σε κάθε μία από τις δύο κεφαλές ένα ψυγείο με αεραγωγούς, για την αποτελεσματική ψύξη της περίεργης διάταξης. Ο κινητήρας, όμως της GWM χρησιμοποιεί δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους σε κάθε κεφαλή, αντί για έναν που βρίσκουμε στον αντίστοιχης διάταξης εξακύλινδρο του Big H.

Great Wall Motor – Προ των πυλών το κινεζικό Gold Wing!

Συνδυάζοντας τώρα όλα τα παραπάνω, με το γεγονός ότι αυτό που φαίνεται στην φωτογραφία μοιάζει να είναι μία τουριστική μοτοσυκλέτα, έχουμε και το λογικό συμπέρασμα. Ότι, δηλαδή, μιλάμε για έναν ανταγωνιστή της θρυλικής θηριώδους ιαπωνικής μοτοσυκλέτας. Ένα ακόμα μοντέλο που οι πληροφορίες θέλουν να εξοπλίζεται με τον ίδιο κινητήρα, αποτελεί ξανά ευθεία αναφορά στην Honda και θα θυμίζει το cruiser μοντέλο της, Rune, το οποίο χρησιμοποιούσε επίσης τον εξακύλινδρο boxer των 1.800 κυβικών, χωρίς όμως να ακολουθήσει την επιτυχία του Gold Wing.

Great Wall Motor – Προ των πυλών το κινεζικό Gold Wing!

Αναμφίβολα, τα μικρού και μεσαίου κυβισμού μοντέλα με απλή αρχιτεκτονική και χαμηλό κόστος κατασκευής είναι αυτά που φέρνουν το μεγαλύτερο ποσοστό των χρημάτων στα ταμεία μίας εταιρείας. Αυτά όμως που την διαφημίζουν και ρίχνουν πάνω της όλα τα βλέμματα, είναι οι ναυαρχίδες της. Όσο μεγαλύτερη η υπερβολή μάλιστα, τόσο περισσότερο προκαλούν, αυξάνοντας τις μετοχές της εκάστοτε εταιρείας. Δεν είναι τυχαίο που όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές έχουν στην γκάμα τους μοντέλα που είναι πανάκριβα στην κατασκευή και πολλές φορές δεν θα βγάλουν πίσω ούτε καν αυτά που χρειάστηκαν για την κατασκευή τους. Αυτό φαίνεται ότι θέλει να κάνει τώρα και η Great Wall Motor. Και έχει την οικονομική επιφάνεια να το πράξει, με τον ιδιοκτήτη της, Wei Jianjun, να συγκαταλέγεται μεταξύ των 15 πλουσιότερων ανθρώπων της Κίνας.