Πατέντα της Kawasaki για μονοκύλινδρη υβριδική

Πρέπει να προλάβουν την Honda…
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

8/7/2019

Πριν από ένα μήνα φάνηκε πως η BMW εργάζεται σε μία νέα υβριδική μοτοσυκλέτα, και πλέον το ίδιο εμφανίζεται πως κάνει και η Kawasaki, αρκετά διαφορετικά από τους υπόλοιπους είναι η αλήθεια. Προφανώς στόχος είναι να προλάβουν την Honda και την επέλαση των ηλεκτρικών που έχει προαναγγείλει, άλλωστε ήδη ετοιμάζει ένα υβριδικό PCX…

Η πατέντα της Kawasaki δείχνει για μία μοτοσυκλέτα και όχι σκούτερ, με μονοκύλινδρο κινητήρα που έχει ηλεκτρικό μοτέρ ακριβώς πίσω από τον κύλινδρο. Ο στόχος εδώ είναι να αποτελεί ο βενζινοκινητήρας, το ηλεκτρικό μοτέρ (4) και η μετάδοση, μία μονάδα χαμηλά τοποθετημένη μιας και θα είναι το βαρύτερο στοιχείο της μοτοσυκλέτας. Πάνω από τον κινητήρα εκεί που κανονικά θα ήταν το ρεζερβουάρ, μπαίνει η μπαταρία και είτε πίσω, κάτω από την σέλα, είτε δίπλα από την μπαταρία, μοιράζοντας τον χώρο μπροστά από τον αναβάτη, τοποθετείται το κανονικό ρεζερβουάρ. Στην περίπτωση που πάει μαζί με την μπαταρία, τότε ο χώρος μπορεί άνισα να κατανεμηθεί σε τρία μέρη, το 50% να ανήκει στο ρεζερβουάρ, και το υπόλοιπο άνισα να διαιρεθεί σε μπαταρία και ψυκτικό υγρό.

Τα σενάρια λειτουργίας δεν θα είναι λίγα σε αυτή την περίπτωση, καθώς οι δύο κινητήρες θα μεταδίδουν έργο στην πρωτεύουσα μετάδοση, ο αναβάτης θα έχει στην διάθεσή του όλες τις λύσεις. Είτε αυτόνομα να κινηθεί με ρεύμα, είτε να λειτουργεί ο βενζινοκινητήρας προς την φόρτιση της μπαταρίας, είτε να συνδυάζεται η απόδοση για καλύτερες επιδόσεις.

Οι πατέντες αυτές είναι ήδη ενός έτους και κατατέθηκαν για πρώτη φορά στην Ιαπωνία, αλλά βγήκαν στην επιφάνεια τώρα που έγινε η ανακοίνωσή τους και στις ΗΠΑ. Αυτό πάντως που δείχνουν είναι πολύ γενικό και όχι ένα λεπτομερές σχέδιο που οδεύει προς παραγωγή. Αυτό σημαίνει ότι δεν περιμένουμε να δούμε κάτι έτοιμο τα επόμενα χρόνια…  

Ετικέτες

Ποινή χάδι στον νταλικέρη - Αθώοι οι 3 κουμανταδόροι για τον θάνατο 29χρονου μοτοσυκλετιστή

5 χρόνια με αναστολή για το δυστύχημα στην Λ. Γεωργικής σχολής
Ποινή χάδι στον νταλικέρη - Αθώοι οι 3 κουμανταδόροι για τον θάνατο 29χρονου μοτοσυκλετιστή
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

19/5/2026

Το δυστύχημα είχε απασχολήσει την κοινή γνώμη τον περασμένο Σεπτέμβριο, για όλες τις λάθος κινήσεις που έγιναν από όλους τους εμπλεκόμενους, συμπεριλαμβανομένου και του αναβάτη της μοτοσυκλέτας.

Θυμίζουμε πως αρχικά ο 54χρονος Βούλγαρος οδηγός της νταλίκας είχε προφυλακιστεί. Ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους έμειναν οι τρεις κουμανταδόροι, δύο Έλληνες και ένας Αλβανός, ηλικίας 66, 55 και 35 ετών με την υποχρεώση εμφάνισης σε αστυνομικό τμήμα για τους δύο Έλληνες και επιπρόσθετα της της απαγόρευσης εξόδου από την χώρα για τον τρίτο κουμανταδόρο.

Ο 29χρονος αναβάτης είχε αρχικά μεταφερθεί στο νοσοκομείο Γεννηματάς και ήταν σε σοβαρή κατάσταση όμως είχε διατηρήσει τις αισθήσεις του αμέσως μετά το ατύχημα και σύμφωνα με μαρτυρίες είχε επικοινωνία μέχρι την έλευση του ΕΚΑΒ.

Δυστυχώς εξέπνευσε αργότερα στο νοσοκομείο.

Στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων, ο οδηγός της νταλίκας απέδωσε τις ευθύνες στους κουμανταδόρους, ένας από τους οποίους ήταν και ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης που προσπαθούσε να προσεγγίσει για να ξεφορτώσει.

Το τροχαίο δυστύχημα όπως καταγράφθηκε από κάμερα ασφαλείας:

Σύμφωνα με την απολογία που είχε δώσει όταν προφυλακίστηκε, δεν είχε προσεγγίσει ξανά το σημείο αυτό, ούτε και είχε ξεφορτώσει ποτέ στην συγκεκριμένη επιχείρηση. Πάρκαρε στην αλάνα απέναντι τα ξημερώματα και κοιμήθηκε περιμένοντας να έρθει η ώρα για την παράδοση. Τον διαβεβαίωσαν πως όλες οι νταλίκες ξεφορτώνουν με τον ίδιο τρόπο, κόβοντας την κυκλοφορία. Θα περίμεναν να γίνει πράσινο για εκείνους και έπειτα θα παρέμεναν στο οδόστρωμα για όση ώρα χρειαζόταν να ολοκληρωθούν οι μανούβρες κόβοντας την κυκλοφορία.

Στο συγκεκριμένο σημείο το φανάρι που κόβει την Λεωφόρο Γεωργικής Σχολής αφήνει ελάχιστο χρόνο που μετά βίας αρκεί για τρία αυτοκίνητα, οπότε την στιγμή που η νταλίκα μπαίνει κάθετα στην Λεωφόρο και μέχρι να κάνει όπισθεν, έχει ήδη δωθεί το πράσινο για τα αυτοκίνητα και την μοιραία μοτοσυκλέτα.

Δυστυχώς ο αναβάτης της μοτοσυκλέτας δεν πρόλαβε να αντιδράσει.

Η ποινή του οδηγού της νταλίκας έχει ανασταλτικό χαρακτήρα οπότε θα αφεθεί ελεύθερος.

Αθωώθηκαν και οι τρεις κουμανταδόροι που σύμφωνα με τον οδηγό της νταλίκας, τον προέτρεψαν στην κίνησή του αυτή.