"ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΠΥΡΕΤΟΣ" ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ 2017

Πλήθος κόσμου στο περίπτερο της KTM S.E.E.
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

2/5/2017
Δελτίο Τύπου της KTM S.E.E.
Φωτό: Χ. Καραγιωργάκης, Θ. Ερμήλιος
 
Ολοκληρώνοντας ένα άκρως ενθαρρυντικό πενθήμερο στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2017, η KTM S.E.E. είχε την χαρά και την τιμή να υποδεχτεί έναν μεγάλο αριθμό μοτοσυκλετιστών στο περίπτερό της. Είτε αναζητώντας εκτενέστερη πληροφόρηση για τα νέα μοντέλα, είτε απλά θέλοντας να θαυμάσουν για πρώτη φορά από κοντά την πιο φρέσκια μοτοσυκλέτα των MotoGP, οι φίλοι της "πορτοκαλί" εταιρείας είχαν κάθε λόγο να κάνουν στάση στο φιλόξενο περίπτερο της KTM South East Europe. 

Με μεγάλη γκάμα και τεράστιο εύρος χρήσης, τα προς επίδειξη μοντέλα της ΚΤΜ δεν άφησαν κανέναν ασυγκίνητο. Δεκαοχτώ "Ready To Race" μοτοσυκλέτες που πρωταγωνιστούν σε ασφάλτινες αλλά και χωμάτινες πίστες αποτέλεσαν για πέντε ημέρες, τον πιο ‘εκρηκτικό’ συνδυασμό στο πρώην Δυτικό Αεροδρόμιο. Από την RC16 με τον V4 κινητήρα και την απόδοση των 250+ ίππων, μέχρι την ηλεκτροκίνητη Freeride E-SM… Κι από την ολοκαίνουργια 1290 Super Adventure μέχρι τη 250 SX-F Factory Edition, όλοι οι επισκέπτες στο σταντ της KTM S.E.R βρήκαν μία μοτοσυκλέτα που τους ταξίδεψε νοερά στον ‘πορτοκαλί’ κόσμο της ΚΤΜ. 

Με την Έκθεση Μοτοσυκλέτας του 2017 να είναι η πρώτη επίσημη που γίνεται στη χώρα μας μετά από εννέα χρόνια, το ενδιαφέρον και η προσέλευση του κόσμου ξεπέρασαν κάθε προσδοκία. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία οι περισσότεροι από 30.000 επισκέπτες εξάντλησαν κάθε διαθέσιμο τετραγωνικό του κέντρου Ξιφασκίας. Παράλληλα, μεγάλο ήταν το ενδιαφέρον των εκπροσώπων των μέσων μαζικής επικοινωνίας, με ογδόντα περίπου εκπρόσωπους περιοδικών, websites και άλλων μέσων να καταφθάνουν από όλη την Ελλάδα.

Η ΚΤΜ South East Europe θα ήθελε να ευχαριστήσει θερμά όλους όσους με την παρουσία τους τίμησαν το χώρο της μοτοσυκλέτας και φυσικά όλους όσους έδειξαν έμπρακτα το ενδιαφέρον τους για τις μοναδικές "Ready To Race" μοτοσυκλέτες της ΚΤΜ.    
 

 

ΑΜΟΤΟΕ: Η επίσημη θέση της για την ακύρωση του 1ου αγώνα ΜΧ και τους ελέγχους ΑΑΔΕ στην εντουροβόλτα της Θάσου

Με δελτίο Τύπου η Αθλητική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία Ελλάδος απαντά σε σχόλια και δημοσιεύματα για δύο θέματα της πρόσφατης επικαιρότητας, ενώ αναφέρεται και στη συμμετοχή ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στο πανελλήνιο Enduro
αμοτοε
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

16/4/2026

Η ακύρωση του πρώτου αγώνα για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Motocross που θα γινόταν στο Άργος θεωρητικά οφειλόταν στην κακοκαιρία Erminio που πρόσφατα ταλαιπώρησε την Ελλάδα. Αφορμή για το δελτίο Τύπου της ΑΜΟΤΟΕ φαίνεται πως είναι αναφορές σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τον κύριο Τάσο Πασπαλιάρη (1ο σχόλιο στην ανάρτηση αυτή στο Facebook).

Το δεύτερο θέμα που θίγεται αφορά μια άλλη ιστορία που διαδραματίστηκε στις αρχές του Απρίλη σε φιλική εντουροβόλτα της Θάσου, όταν κλιμάκιο της ΑΑΔΕ περίμενε τους συμμετέχοντες στην Κεραμωτή για να προβεί σε εξονυχιστικούς ελέγχους σε όσους βγήκαν από το καράβι, κόβοντας στη πορεία κάμποσα πρόστιμα για παρατυπίες στα έγγραφα των μοτοσυκλετών και των οχημάτων με τα οποία μεταφέρονταν.

Τέλος, στο εν λόγω δελτίο Τύπου η ΑΜΟΤΟΕ κάνει και μια αναφορά στη συμμετοχή ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στο πανελλήνιο Enduro, δοθέντος πως από φέτος έχουν βρει θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα EnduroGP της FIM.

Στo MOTO παρακολουθούμε προσεκτικά τις εξελίξεις με πρώτο και κύριο γνώμονα να μεταφέρουμε την επικαιρότητα αμερόληπτα και με ακρίβεια, βασισμένοι μόνο σε επιβεβαιωμένες πληροφορίες και γεγονότα – στην κατεύθυνση αυτή άλλωστε έγινε και η επικοινωνία μας με την ΑΑΔΕ που αναφέρεται στο κείμενο της ΑΜΟΤΟΕ.

Ακολουθεί στη συνέχεια αυτούσιο το δελτίο Τύπου της ΑΜΟΤΟΕ ως το λάβαμε το πρωί της Πέμπτης 16/4:

"Η ΑΜΟΤΟΕ θα ήθελε να τοποθετηθεί επί θεμάτων που είδαν το φως της δημοσιότητας τις τελευταίες ημέρες, κυρίως μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, και να ενημερώσει τα σωματεία-μέλη της, τους αθλητές, καθώς και τους φίλους της.

Σχετικά με τις δηλώσεις του κυρίου Πασπαλιάρη αναφορικά με την ακύρωση του 1ου αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocross, η Ομοσπονδία θεωρεί ότι από τα όσα ο ίδιος αναφέρει καθίσταται σαφές πως η διοίκηση κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε ο αγώνας να διεξαχθεί κανονικά.

Το πρόβλημα με τον κύριο Πασπαλιάρη προέκυψε όταν μας ενημέρωσε, το μεσημέρι της Τετάρτης (λίγο πριν τον αγώνα), ότι δεν είχαν ολοκληρωθεί οι απαραίτητες διορθώσεις που του είχαν υποδειχθεί και ότι δεν επιθυμούσε τη διεξαγωγή του αγώνα.

Η αναβολή του αγώνα θα γινόταν για λόγους ασφαλείας, όπως είχε υποδειχθεί και από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Η απόφαση για την ακύρωση όλων των αγώνων που είχαν ανατεθεί στη συγκεκριμένη πίστα ελήφθη, καθώς ο ιδιοκτήτης της παρείχε ανακριβή στοιχεία σχετικά με την πρόοδο των εργασιών σε κάθε διαδικτυακή συνάντηση που πραγματοποιήθηκε τους προηγούμενους μήνες, μεταξύ του κυρίου Πασπαλιάρη και στελεχών της ΑΜΟΤΟΕ.

Σε ότι αφορά το πρόγραμμα motocross θα ανακοινωθεί τις προσεχείς ημέρες.

Σχετικά με τα όσα απαράδεκτα ακούστηκαν και γράφτηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τους ελέγχους που πραγματοποιήθηκαν στη Θάσο, από χρήστες οι οποίοι, στην καλύτερη περίπτωση, έχουν πλήρη άγνοια και, στη χειρότερη, εξυπηρετούν ιδιοτελείς σκοπούς, επισημαίνουμε ότι η παραπληροφόρηση θέτει σε κίνδυνο εκείνους που υποτίθεται ότι επιδιώκουν να προστατεύσουν.

Η Ομοσπονδία καθιστά για ακόμη μία φορά σαφές ότι δεν έχει καμία απολύτως σχέση με όσα παράλογα, ανυπόστατα και προσβλητικά γράφτηκαν σχετικά με τους συγκεκριμένους ελέγχους και την εμπλοκή της με καταγγελίες.

Όπως άλλωστε τόνισε και το περιοδικό Moto, μετά από επικοινωνία με διοικητικό στέλεχος της αρμόδιας υπηρεσίας που διενεργεί τους ελέγχους, πρόκειται για προγραμματισμένες ενέργειες στο πλαίσιο των τακτικών ελέγχων.

Αυτό μπορεί να το επιβεβαιώσει κάθε ενδιαφερόμενος που ελέγχθηκε, ζητώντας τον σχετικό φάκελο ώστε να ενημερωθεί και να ενημερώσει αν υπήρξε καταγγελία.

Σχετικά με τη συζήτηση περί συμμετοχής ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στο πρωτάθλημα enduro, ενημερώνουμε τους ενδιαφερόμενους ότι η ίδια η Παγκόσμια Ομοσπονδία Μοτοσυκλέτας (FIM) επέτρεψε τη συμμετοχή των συγκεκριμένων μοτοσυκλετών μόλις κατά την τρέχουσα αγωνιστική χρονιά, το 2026.

Η ΑΜΟΤΟΕ θα μελετήσει την πορεία της συγκεκριμένης κατηγορίας και, σε συνεργασία με τη FIM, θα εξετάσει το ενδεχόμενο συμμετοχής τους στο μέλλον, λαμβάνοντας υπόψη τα συμπεράσματα που θα προκύψουν."