Σε δημοπρασία το Honda CR72 του Jim Redman

Στο Spring Stafford Sale του οίκου Bonhams
Δημοπρασία του Honda RC72 του Jim Redman
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

15/3/2023

Σε δημοπρασία στις 22 Απριλίου από τον Οίκο Bonhams βγαίνει η αγωνιστική μοτοσυκλέτα του θρυλικού Jim Redman, μια τετράχρονη δικύλινδρη εν σειρά CR72 247 κ.εκ. του 1963, με δυο εκκεντροφόρους επικεφαλής, τέσσερις βαλβίδες στον κύλινδρο, και ονομαστική απόδοση 41 hp / 12.500 rpm.

Ο Βρετανός Jim Redman είχε μεταναστεύσει με την οικογένεια του στη Ροδεσία (νυν Ζιμπάμπουε) στην εφηβεία του. Ξεκίνησε τους αγώνες μοτοσυκλέτες με μια δικύλινδρη Triumph, πριν κερδίσει το Πρωτάθλημα Νότιας Αφρικής με μια AJS 7R και αναχωρήσει για την Ευρώπη.

Η μεγάλη ευκαιρία για τον Redman εμφανίστηκε το 1960, όταν η Honda τον προσέλαβε ως αντικαταστάτη του τραυματία Tom Phillis, με το ιαπωνικό εργοστάσιο να του προσφέρει συμβόλαιο για την επόμενη σεζόν. Μέχρι το 1966, όταν και αποσύρθηκε από τους αγώνες, ο Redman είχε σημειώσει 45 νίκες GP και είχε κερδίσει 6 Παγκόσμια Πρωταθλήματα για τη Honda, δυο στα 250 και τέσσερα στα 350 κυβικά εκατοστά.

CR72

Με ένα υπογεγραμμένο γράμμα, ο Redman αναφέρει πως αγωνίστηκε με τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα της δημοπρασίας στη δεκαετία του 1960, μαζί με τον ομόσταυλο του, Bruce Beale. Η μοτοσυκλέτα είχε αγωνιστεί τόσο στη Νότια Αφρική, όσο και στην Imatra (όπου ο Redman υπέγραψε στο ρεζερβουάρ), αλλά και στο Assen.

cr72

Η μοτοσυκλέτα έχει αναπαλαιωθεί, σε μια διαδικασία που διήρκησε… 30 χρόνια, ενώ κατόπιν είχε χρησιμοποιηθεί από τον Jim Redman σε event κλασικών μοτοσυκλετών μεταξύ 2008-2014. Τόσο ο ιδιοκτήτης, όσο και ο Redman αναφέρουν πως είναι σε πολύ καλή κατάσταση και έτοιμη για χρήση.

Ο οίκος Bonhams αναμένει να πουλήσει την CR72 σε τιμή ανάμεσα στις 136 και τις 170 χιλιάδες ευρώ.

Παραδόθηκε η αναστροφή προς Πλάκα στη Λεωφόρο Αμαλίας, δικαίωση στο αίτημα των κατοίκων

Ο Δήμος Αθηναίων παρέδωσε την κυκλοφοριακή παρέμβαση που για χρόνια διεκδικούσαν οι κάτοικοι της περιοχής
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

26/2/2026

Δόθηκε στην κυκλοφορία από τον δήμο Αθηναίων σήμερα Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου η αναστροφή στη Λεωφόρο Αμαλίας, στο ύψος της Βασιλίσσης Όλγας.  

Η αλλαγή αυτή επιτρέπει την άμεση πρόσβαση προς την Πλάκα και την κάθοδο της Λεωφόρου Συγγρού και δίνει λύση σε ένα διαχρονικό πρόβλημα που ήρθε στην επιφάνεια από τους κατοίκους της περιοχής με συλλογή υπογραφών και πολυετείς διεκδικήσεις. Μέχρι και σήμερα οι οδηγοί έπρεπε να φτάσουν μέχρι την πλατεία Συντάγματος για να κάνουν αναστροφή.

Ο Δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, δήλωσε: "Αποδεικνύουμε στην πράξη ότι ακούμε τους πολίτες και δίνουμε λύσεις σε ζητήματα που επηρεάζουν την καθημερινότητά τους. Από σήμερα, τίθεται σε λειτουργία το φανάρι που θα επιτρέπει την αναστροφή στη Λεωφόρο Αμαλίας, στο ύψος της Βασιλίσσης Όλγας. Πρόκειται για μια ουσιαστική παρέμβαση που βάζει τέλος σε μια χρόνια ταλαιπωρία για τους κατοίκους της Πλάκας και όχι μόνο. Οι οδηγοί δεν θα χρειάζεται πλέον να κάνουν ολόκληρο τον γύρο της Πλατείας Συντάγματος. Έτσι θα δοθεί μία σημαντική κυκλοφοριακή ανάσα για το κέντρο της πόλης. Η Αθήνα χρειάζεται παρεμβάσεις ουσίας, μικρές και μεγάλες, που κάνουν τη ζωή στην πόλη πιο λειτουργική και πιο ανθρώπινη."

Με την εφαρμογή της συγκεκριμένης παρέμβασης: 

  • Διευκολύνεται η άμεση πρόσβαση των κατοίκων στις οικίες τους.  
  • Μειώνεται η περιττή κυκλοφορία γύρω από την πλατεία Συντάγματος. 
  • Περιορίζεται η άσκοπη επιβάρυνση του οδικού δικτύου στο κέντρο της πόλης. 
Ετικέτες