Θεσσαλονίκη: Άνοιξαν Εγνατία και Βενιζέλου μετά από 17 χρόνια!

Συνεχίζονται ακόμη τα έργα σε άλλους δρόμους
Θεσσαλονίκη: Άνοιξαν Εγνατία και Βενιζέλου μετά από 17 χρόνια!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

30/1/2024

Σχεδόν δύο δεκαετίες με προβλήματα μετακίνησης ακόμη και για τους μοτοσυκλετιστές σε μία πόλη που έχει από την πιο σωστή ρυμοτομία για τα δεδομένα της Ελλάδα και δεν θα έπρεπε να ταλαιπωρείται κανείς, πέρασαν οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης μέχρι σήμερα που όλες οι λωρίδες σε δύο κεντρικούς δρόμους, δόθηκαν στην κυκλοφορία.

Πέρασαν 17 χρόνια από τότε που ξεκινούσε το μαρτύριό τους, το ανέκδοτο που λέγεται «Μετρό Θεσσαλονίκης» και το έχουν δει να εγκαινιάζεται χρόνια πριν, το έχουν δει σε ταινίες του Χόλυγουντ, έχουν περπατήσει και σε σταθμούς του σαν αξιοθέατο, αλλά ακόμη δεν είναι έτοιμο.

Η εικόνα εργοταξίου παραμένει στους κεντρικούς δρόμους, ενώ συνεχίζεται η κατάληψη και σε άλλους δρόμους όσο τα έργα συνεχίζονται με ευχή όλων να μην υπάρχουν περισσότερα προβλήματα σε ότι ολοκληρώνεται καθώς ήδη υπάρχει πρώτο δείγμα.

Σε κάθε περίπτωση οι βασικές παρακάμψεις που είχαν γίνει αιτία τροχαίων ατυχημάτων μοτοσυκλετιστών και ταλαιπωρίας των οδηγών, αποτελούν παρελθόν ύστερα από 17 χρόνια χωρίς να ξέρει κανείς αν μπορεί να πανηγυρίσει ή να κλάψει. Ενδεχομένως το πρώτο μιας και το δεύτερο έχει στερέψει καθώς υπάρχει γενιά που δεν έχει οδηγήσει μοτοσυκλέτα στους δρόμους αυτούς χωρίς να πρέπει να προσέχει να μην πατήσει τις σημάνσεις. Για αυτό και το παρατσούκλι “Cry Over” που ήδη δόθηκε στον “Fly Over” αυτοκινητόδρομο που ανακοινώθηκε πως θα ολοκληρωθεί σε 4 χρόνια, μοιάζει μετά την σημερινή αποτύπωση της δεκαεπτάχρονης αναμονής πιο κοντινό στην πραγματικότητα, την οποία κανείς δεν εύχεται. Νέα ημερομηνία ολοκλήρωσης για τα έργα στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, σχετικά με το Μετρό, είναι ο Νοέμβριος του 2024 και μακάρι να μην αλλάξει για ακόμη μία φορά.

Harley-Davidson: Το Καλοκαίρι ξεκινά σωστά με Fuel The Summer Party

Ολοήμερο πάρτι στο νέο σπίτι της ελληνικής Harley-Davidson στο Κορωπί
harley-davidson-summer-party
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

26/6/2026

Την Κυριακή 20 Ιουνίου το νέο σπίτι της Harley-Davidson στο Κορωπί, Ηφαίστου 2 & Λεωφόρο Ευελπίδων, άνοιξε τις πόρτες του από τις 14:00 το μεσημέρι για το Fuel The Summer Party, μια γιορτή με πολλά ενδιαφέροντα για όσους εκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία να το επισκεφτούν.

Harley-Davidson

Η γιορτή περιελάμβανε ζωντανή μουσική με τη Chameleon Rock Band, ψώνια από το επίσημο κατάστημα με έκπτωση στα μπλουζάκια (t-shirts), αλλά και test rides που αρκετοί φίλοι της εταιρείας τίμησαν με το παραπάνω.

Harley-Davidson

Παράλληλα, όλη η γκάμα των μοντέλων της αμερικανικής εταιρείας ήταν εκεί, με τους ανθρώπους της ελληνικής αντιπροσωπείας Harley-Davidson διαθέσιμους για όποιες απορίες είχαν οι επισκέπτες και φυσικά πολύ κόσμο που πέρασε για να γιορτάσει την έλευση του Καλοκαιριού.

Harley-Davidson Fuel the Summer Party

Απολαύστε μια δόση από την όμορφη ατμόσφαιρα της καλοκαιρινής γιορτής της Harley-Davidson μέσα από μια συλλογή φωτογραφιών που ακολουθεί.

Φωτογραφίες: Σπύρος Τσαντήλας, Harley-Davidson/Βασίλης Κωστάκος