Τι αγόρασαν οι Έλληνες μέχρι σήμερα: Ταξινομήσεις Αυγούστου 2023 - Κατάταξη Εταιρειών

Με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΜΕ
Περιοδικό ΜΟΤΟ - Ταξινομήσεις εταιρειών για τον Αύγουστο του 2023
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

19/9/2023

Τον Αύγουστο του 2023, στην ελληνική αγορά δικύκλου και ATV σημειώθηκαν 5.414 ταξινομήσεις, που σε σχέση με τις 4.155 ταξινομήσεις του αντίστοιχου μήνα του 2022 μεταφράζονται σε άνοδο… 30,30%! Αντίστοιχα η άνοδος στο πρώτο οκτάμηνο του 2023 φτάνει το 16,73%.

Σε αυτό το άρθρο θα επικεντρωθούμε στις ταξινομήσεις ανά εταιρεία, και στην κατάταξη των εταιρειών βάσει των ταξινομήσεων τους, τόσο συνολικά όσο και επιμέρους ανά κατηγορία οχήματος -μοτοσυκλέτες, scooter, παπιά και ATV / SSV. Σε επόμενο άρθρο θα δούμε τις επιδόσεις των μοντέλων.

Όπου βλέπετε *OTHERS αφορά σε εταιρείες με ποσοστό αγοράς κάτω του 0,1%.

Ακολουθεί η κατάταξη των εταιρειών της ελληνικής αγοράς δικύκλου και ATV για τον Αύγουστο του 2023.

ΘΕΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΠΟΣΟΣΤΟ
1 SYM 1.212 22,39%
2 HONDA 1.122 20,72%
3 PIAGGIO 771 14,24%
4 YAMAHA 529 9,77%
5 DAYTONA 471 8,70%
6 KYMCO 280 5,17%
7 CFMOTO 206 3,80%
8 VOGE 112 2,07%
9 VESPA 83 1,53%
10 BENELLI 78 1,44%
11 BMW 47 0,87%
12 MALAGUTI 44 0,81%
13 APRILIA 39 0,72%
14 ROYAL ENFIELD 36 0,66%
15 KEEWAY 35 0,65%
16 THRUST 31 0,57%
17 SUZUKI 24 0,44%
18 KTM 23 0,42%
  PEUGEOT 23 0,42%
19 QJMOTOR 22 0,41%
20 DUCATI 20 0,37%
21 TRIUMPH 16 0,30%
  GPX 16 0,30%
22 BRIXTON 15 0,28%
23 POLARIS 11 0,20%
24 KAWASAKI 10 0,18%
  JIAYUAN 10 0,18%
  ZHONGNENG 10 0,18%
  WANGYE 10 0,18%
25 HUSQVARNA 6 0,11%
26 SEGWAY 5 0,09%
  MOTRON 5 0,09%
27 NINGBO CENTURY 4 0,07%
28 MOTO GUZZI 3 0,06%
29 EFUN/ZAP 2 0,04%
  SUPER SOCO 2 0,04%
30 BETA 1 0,02%
  RENLI 0 0,00%
  ZHIDOU 0 0,00%
  OTHERS* 80 1,48%
  TOTAL 5.414  
  2022 4.155  
  Διαφορά 23-22 30,30%  

Η SYM κάνει τη διαφορά και τον Αύγουστο, διατηρώντας την πρώτη θέση στις εταιρείες, με δεύτερη τη Honda, και με μειωμένη διαφορά μεταξύ τους, σε σχέση με τον Ιούλιο. Οι δυο πρώτες εταιρείες είναι οι μόνες με ποσοστό αγοράς άνω του 20%. Την πρώτη τριάδα κλείνει “παραδοσιακά” η Piaggio, τέταρτη είναι η Yamaha και πέμπτη η Daytona.

Στη συνέχεια θα δούμε την κατάταξη των εταιρειών της ελληνικής αγοράς δικύκλου και ATV για το διάστημα Ιανουάριος-Αύγουστος 2023.

ΘΕΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΠΟΣΟΣΤΟ
1 SYM 11.573 24,56%
2 HONDA 10.185 21,62%
3 PIAGGIO 5.914 12,55%
4 YAMAHA 4.148 8,80%
5 DAYTONA 4.026 8,54%
6 CFMOTO 1.964 4,17%
7 KYMCO 1.809 3,84%
8 BMW 740 1,57%
9 VOGE 730 1,55%
10 VESPA 643 1,36%
11 BENELLI 567 1,20%
12 APRILIA 458 0,97%
13 THRUST 380 0,81%
14 SUZUKI 317 0,67%
15 KEEWAY 312 0,66%
16 KTM 267 0,57%
17 ROYAL ENFIELD 253 0,54%
18 MALAGUTI 223 0,47%
19 TRIUMPH 166 0,35%
20 DUCATI 138 0,29%
21 QJMOTOR 125 0,27%
22 POLARIS 121 0,26%
23 EFUN/ZAP 103 0,22%
24 BRIXTON 101 0,21%
25 KAWASAKI 99 0,21%
26 PEUGEOT 88 0,19%
27 JIAYUAN 84 0,18%
28 BETA 77 0,16%
29 HUSQVARNA 74 0,16%
  RENLI 74 0,16%
  SEGWAY 74 0,16%
30 GPX 73 0,15%
31 ZHONGNENG 66 0,14%
32 MOTO GUZZI 62 0,13%
33 ZHIDOU 60 0,13%
34 NINGBO CENTURY 58 0,12%
35 SUPER SOCO 56 0,12%
  WANGYE 56 0,12%
36 MOTRON 51 0,11%
  OTHERS* 804 1,71%
  TOTAL 47.119  
  2022 40.366  
  Διαφορά 23-22 16,73%  

Η διαφορά μεταξύ SYM και Honda αυξάνει ελαφρά μήνα με τον μήνα, ενώ τρίτη χωρίς να απειλείται παραμένει η Piaggio. Η μάχη για την 4η θέση μεταξύ Yamaha και Daytona συνεχίζεται και τον Αύγουστο, με την ιαπωνική εταιρεία να κερδίζει έδαφος. Μάχη όμως έχουμε και για την 6η θέση, μεταξύ CFMOTO και KYMCO, με την πρώτη να διατηρεί ακόμα θέση υπεροχής, με τη δεύτερη όμως να μειώνει τη διαφορά μέσα στον Αύγουστο.

Κατόπιν θα περάσουμε στην κατάταξη των εταιρειών ανά κατηγορία οχήματος (μοτοσυκλέτα, scooter, παπί και 3W/4W) για το διάστημα Ιανουάριος-Αύγουστος 2023.

ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ Α’ 8ΜΗΝΟΥ 2023 ΣΤΙΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ

ΘΕΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΠΟΣΟΣΤΟ
1 HONDA 1.973 24,15%
2 YAMAHA 1.591 19,47%
3 BMW 600 7,34%
4 VOGE 543 6,65%
5 DAYTONA 512 6,27%
6 CFMOTO 479 5,86%
7 BENELLI 341 4,17%
8 SUZUKI 283 3,46%
9 KTM 267 3,27%
10 ROYAL ENFIELD 253 3,10%

H Honda διευρύνει ελαφρώς τη διαφορά της από τη δεύτερη Yamaha το πρώτο 8μηνο του έτους, ενώ τρίτη είναι η BMW, τέταρτη η Voge και η πρώτη πεντάδα κλείνει με τη Daytona.

ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ Α’ 8ΜΗΝΟΥ 2023 ΣΤΑ SCOOTER

ΘΕΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΠΟΣΟΣΤΟ
1 SYM 9.818 32,02%
2 HONDA 7.289 23,78%
3 PIAGGIO 5.914 19,29%
4 YAMAHA 1.964 6,41%
5 KYMCO 1.573 5,13%
6 DAYTONA 1.331 4,34%
7 VESPA 643 2,10%
8 APRILIA 365 1,19%
9 THRUST 311 1,01%
10 KEEWAY 267 0,87%

Στη δημοφιλέστερη κατηγορία μηχανοκίνητων δικύκλων στη χώρα μας, η SYM έχει μεγάλη διαφορά από τη δεύτερη Honda, διαφορά που συνεχώς αυξάνεται καθώς ο ένας μήνας διαδέχεται τον άλλο. Τρίτη είναι η Piaggio, τέταρτη η Yamaha και πέμπτη η KYMCO.

ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ Α’ 8ΜΗΝΟΥ 2023 ΣΤΑ ΠΑΠΙΑ

ΘΕΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΠΟΣΟΣΤΟ
1 DAYTONA 2.183 37,01%
2 SYM 1.588 26,92%
3 HONDA 923 15,65%
4 YAMAHA 593 10,05%
5 BENELLI 226 3,83%
6 MALAGUTI 219 3,71%
7 THRUST 75 1,15%
8 GPX 73 1,24%
9 CHONGQING YINXIANG 14 0,24%
10 JIANSHE 2 0,03%

Στα παπιά ο όμιλος Γκοργκόλη κάνει το 1-2 στους πρώτους 8 μήνες του έτους, κατέχοντας συνολικά σχεδόν το 64% της αγοράς της κατηγορίας. Πρώτη συνεχίζει να είναι η Value for Money Daytona, με δεύτερη την ακριβότερη SYM. Τρίτη είναι η Honda, με την πρώτη πεντάδα να κλείνει από τις Yamaha και Benelli.

ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ Α’ 8ΜΗΝΟΥ 2023 ΣΤΑ 3W/4W

ΘΕΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΠΟΣΟΣΤΟ
1 CFMOTO 1.463 61,16%
2 KYMCO 236 9,87%
3 POLARIS 121 5,06%
4 JIAYUAN 84 3,51%
5 RENLI 74 3,09%
  SEGWAY 74 3,09%
6 ZHIDOU 60 2,51%
7 NINGBO CENTURY 58 2,42%
8 FANGPOWER 47 1,96%
9 LINHAI 31 1,30%
10 TGB 24 1,00%

Όπως συνήθηως λάβετε υπόψη σας πως πέρα από τα ATV & SSV, στα 3W/4W εντάσσονται και τα Micro-Car όσο και τα Buggy. Αυστηρά σε ATV / SSV, πρώτη εταιρεία για το Α' 8μηνο του 2023 ήταν η CFMOTO με 1.463 ταξινομήσεις και εντυπωσιακό ποσοστό αγοράς στην κατηγορία που φτάνει το 61,16%. Δεύτερη ήταν η KYMCO και τρίτη η Polaris (που μαζί με τη CFMOTO ανήκουν στη MUVUS).

Αναβάτης με 1.000.000+ χιλιόμετρα εμπειρίας παρακολουθεί το City ART

Ο "Μαγγελάνος" μας μιλά για την προσωπική του εμπειρία στο γνωστό σεμινάριο οδήγησης
City ART σεμινάριο οδήγησης Μαγγελάνος
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

26/7/2024

Ένας αναβάτης με τεράστια οδηγική εμπειρία έρχεται "αντιμέτωπος" με το σεμινάριο οδήγησης City ART, το πρώτο σχετικό σεμινάριο που παρακολουθεί στη ζωή του.

Η εποχή που ζούμε έχει τα κακά αλλά έχει φυσικά και τα πολύ καλά της, πράγματα που μέχρι πριν από 20-30 χρόνια αποτελούσαν σενάριο επιστημονικής φαντασίας και για τα ελληνικά δεδομένα. 

Αναφερόμαστε στο Διαδίκτυο και την Εποχή της Πληροφορίας στην οποία ζούμε, εποχή που προσφέρει εξαιρετικά εύκολη πρόσβαση σχεδόν σε οποιουδήποτε είδους πληροφορία και γνώση μπορεί να χρειάζεται κάποιος, με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να βάζουν το δικό τους λιθαράκι τα τελευταία χρόνια και να πηγαίνουν τα πράγματα στο επόμενο επίπεδο.

City ART σεμινάριο οδήγησης Μαγγελάνος

Πλέον μπορείς να βρεις ένα video και έναν ειδικό, εντός και εκτός εισαγωγικών, που να σου δείχνει αυτό που θέλεις να μάθεις ή να κάνεις καλύτερα, κάτι που ισχύει για όλα σχεδόν τα πράγματα, από το σωστό βράσιμο του αυγού, για παράδειγμα, έως και την ψηφιακή μοντελοποίηση ενός αντικειμένου σε τρεις διαστάσεις.

Ωστόσο υπάρχουν και κάποια πράγματα που η θεωρητική γνώση δεν αρκεί, για να φτάσει ή να περάσει κάποιος στο επόμενο επίπεδο απόκτησης δεξιοτήτων, τις οποίες και να μπορεί να χρησιμοποιεί σωστά στην πράξη. Αν ήταν έτσι όλοι όσοι θέλουν να εξειδικευτούν σε κάτι παρακάμπτοντας σχολεία, σχολές και πανεπιστήμια σήμερα θα ήταν επιτυχημένοι χειρουργοί, μηχανολόγοι μηχανικοί ή ό,τι άλλο ήταν αυτό που ήθελαν να γίνουν όταν ήταν παιδιά.

Σίγουρα η εμπειρία και η αυτοεκπαίδευση αποτελούν αναπόσπαστα στοιχεία στην απόκτηση γνώσης, αλλά το πάσης φύσεως "σχολείο", όπου η γνώση μεταφέρεται από ειδικούς που έχουν πιστοποιηθεί για τις γνώσεις τους και μπορούν να τις μεταφέρουν με σωστό τρόπο στους ενδιαφερόμενους είναι και εκείνο που κάνει τη διαφορά ακόμη και για το πιο απλό πράγμα. Μειώνει τον κόπο και σε πολύ μεγάλο βαθμό και τον χρόνο που απαιτείται για να μάθει κάποιος ή να βελτιώσει μια δεξιότητα, η οποία εκτός από τη θεωρία χρειάζεται φυσικά και την πράξη.

Με τα χρόνια μαθαίνεις πολλά, μπορείς όμως να μάθεις πολλά και σε μικρό χρονικό διάστημα και αυτό είναι κάτι που επιβάλλεται για κάθε μοτοσυκλετιστή που θέλει να παραλείψει πολλά επίπονα και κοστοβόρα από κάθε άποψη "βήματα" και να φτάσει πιο γρήγορα στην ουσία που δεν είναι άλλη από το να χαίρεται την οδήγηση της μοτοσυκλέτας του και να απολαμβάνει παράλληλα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας, ακόμη και στη ζούγκλα της πόλης. Όσο πιο νωρίς τόσο πιο καλά, αλλά ποτέ δεν είναι αργά για κανέναν, ασχέτως εμπειρίας και ηλικίας.

City ART σεμινάριο οδήγησης Μαγγελάνος

Με περισσότερα από 1.000.000 χιλιόμετρα στο ενεργητικό του σε περισσότερες από 70 χώρες και μάλιστα με διαφορετικές μοτοσυκλέτες, ο Πάνος Μαρκάκης, γνωστός στους μοτοσυκλετιστικούς κύκλους και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως "Μαγγελάνος" είναι αναμφίβολα ένας μη τυπικός αναβάτης μοτοσυκλέτας. Και αυτός βρέθηκε στην πίστα καρτ των Μεγάρων για να παρακολουθήσει το τελευταίο πριν τις αυγουστιάτικες διακοπές θεωρητικό και πρακτικό σεμινάριο City ART και με δεδομένη την εμπειρία που έχει στους δύο τροχούς η άποψή του έχει το δικό της ειδικό βάρος. Τον "Μαγγελάνο" μπορείτε να τον βρείτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: στο Facebook, στο Instagram και στο YouTube Δείτε τι μας είπε μετά την παρακολούθηση του City ART.

MOTO: Πες μας λίγα λόγια για σένα και τη σχέση σου με τη μοτοσυκλέτα. 

-Μακράκης Παναγιώτης το όνομα μου, αλλά γυρίζω ακούγοντας το Μαγγελάνος, παρατσούκλι που μου είχε προσάψει καλός φίλος! Από τα πρώτα ταξίδια  και αφού τον συναντούσα έξω από τα Ιωάννινα σε ένα χωριό που έμενε, επιστρέφοντας από Ευρώπη μου έδωσε μια ευχή: "Εύχομαι να μοιάσεις στον Μαγγελάνο και να τον ξεπεράσεις!"

Έτσι εδώ και 20 χρόνια ταξιδεύω εκτός Ελλάδος πάνω σε δυο τροχούς σαν "Μαγγελάνος". Η σχέση μου με την μοτοσυκλέτα ξεκίνησε πριν 27 χρόνια (50 ετών τώρα) εικονικά στην αρχή, διαβάζοντας ότι έντυπο υπήρχε σε περιοδικά τότε σε ότι έχει να κάνει με μοτοσυκλέτα. Μετά τον στρατό έπεισα τους γονείς ότι για να εργαστώ χρειάζομαι μοτοσυκλέτα και έτσι απόκτησα το πρώτο μου παπί. Μετά η συνέχεια ήταν ανοδική αγοράζοντας την πρώτη μηχανή 650 κ.εκ.

City ART σεμινάριο οδήγησης Μαγγελάνος

MOTO: Σε πόσες χώρες έχεις ταξιδέψει και πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει περίπου; 

-Έχω ταξιδέψει σε 75 χώρες σε Ευρώπη, Ασία, Αφρική, διανύοντας περίπου 1.000.000 χιλιόμετρα.

MOTO: Τι μοτοσυκλέτες είχες στα ταξίδια σου;

-Έχω ταξιδέψει με 155 κ.εκ. scrambler, sport-touring 1200 κ.εκ., 1400 κ.εκ., on-off 650 κ.εκ. και 1000 κ.εκ., 

MOTO: Πώς απέκτησες τις γνώσεις σου αναφορικά με την οδήγηση μοτοσυκλέτας; (Είναι μόνο εμπειρικές ή προέρχονται και από σεμινάρια)

-Οι γνώσεις μου είναι καθαρά εμπειρικές οδηγώντας σε δημοσίους δρόμους, Πίστα ποτέ, σεμινάρια ποτέ, εκτός από το πρόσφατο σεμινάριο με το City ART.

MOTO: Ποιος λαός συμπεριφέρεται πιο σωστά σε περιβάλλον πόλης με τη μοτοσυκλέτα του; (τήρηση ΚΟΚ, αντίληψη, ευγένεια κτλ.)

-Αρκετοί  Ευρωπαίοι, Σκανδιναβοί, με κορύφωση τους Ελβετούς.

MOTO: Σε σχέση με τις χώρες και τους λαούς που έχεις επισκεφτεί πού κατατάσσεις τους Έλληνες αναβάτες αναφορικά με την παιδεία τους. 

-Μας κατατάσσω με τους Βαλκάνιους 100%

MOTO: Είναι περισσότερο ή λιγότερο σχετικοί με την οδήγηση σε σχέση με τους άλλους;

-Είμαστε λιγότερο σχετικοί από πολλούς Ευρωπαίους.

City ART σεμινάριο οδήγησης Μαγγελάνος

MOTO: Τι ήταν αυτό που σου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση στο City ART;

-Μου έκανε εντύπωση ο επαγγελματισμός και οι γνώσεις του κ. Σπύρου Κούτρα και των συνεργατών του. Απλοποιούσαν κάθε απορία που υπήρχε στο μυαλό του μαθητή, και κάθε δυσκολία όταν περνούσε στην πράξη οδηγώντας στην πίστα. 

MOTO: Έχοντας κάνει τόσα χιλιόμετρα με μοτοσυκλέτα και έχοντας τόσο μεγάλη εμπειρία στον δρόμο, νιώθεις ότι βελτιώθηκες σαν αναβάτης μετά το σεμινάριο;

-Δεν ξέρω αν βελτιώθηκα οδηγικά σαν αναβάτης, σίγουρα όμως αναθεώρησα αρκετά πράγματα στο μυαλό μου όπως τα είχα μάθει και ήξερα.

MOTO: Πιστεύεις ότι είναι απαραίτητο αυτό το σεμινάριο για έναν αρχάριο αναβάτη;

-Το πιστεύω 100% γιατί βάζει τον αρχάριο αναβάτη στον μαγικό κόσμο της μοτοσυκλέτας με ασφάλεια και σεβασμό προς τους άλλους!

MOTO: Παρακολουθώντας το City ART πιστεύεις ότι βγαίνει κερδισμένος και ένας αναβάτης που θεωρείται έμπειρος;

-Ναι αφού η γνώση δεν σταματά ποτέ και είναι καλό να παίρνουμε κάποια μαθήματα μια στο τόσο, από έμπειρους δασκάλους, που έχουν αφιερώσει χρόνια σε αυτό που αγαπούν και που τόσο καλά κάνουν. 

MOTO: Θεωρείς ότι ο αναβάτης μετά την παρακολούθηση του σεμιναρίου έχει τα εφόδια για να αντιμετωπίσει με ασφάλεια αυτά που θα του τύχουν κατά την οδήγηση στο αστικό περιβάλλον;

-Εννοείται ότι μετά από κάθε σεμινάριο-σχολείο ο κάθε αναβάτης μπορεί να αντιμετωπίσει χωρίς φόβο, και με μεγάλη αυτοπεποίθηση κάθε δυσκολία που μπορεί να συμβεί σε αστικό περιβάλλον και όχι μόνο!

Αν ένας αναβάτης με την εμπειρία του "Μαγγελάνου" πήρε κάτι από το City ART είναι δεδομένο ότι θα ωφεληθεί (πολύ περισσότερο) ο νέος αναβάτης, αυτός που κάνει τις πρώτες του βόλτες με δύο τροχούς. Είναι ακόμη νωρίς, ο εγκέφαλός του δεν έχει καταγράψει και συσσωρεύσει λάθη 10ετιών και έτσι είναι πολύ πιο εύκολο να μπει στον "σωστό δρόμο" τώρα που είναι αρχή και αυτός ο δρόμος ανοίγει με το City ART.

Τι είναι το City ART
Με περισσότερη από μία 10ετία δραστηριότητας στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό το City ART (City΄s Advance Rider Training) είναι το πρόγραμμα εκπαίδευσης αναβατών που δημιουργήθηκε από την μοναδική και εμπειρότατη ομάδα του πλέον διάσημου και καταξιωμένου σχολείου οδήγησης μοτοσυκλέτας στον κόσμο, του California Superbike School.

Μια "συντόμευση" του California Superbike School, το City ART είναι βασισμένο στο πρόγραμμα εκπαίδευσης μοτοσυκλετιστών των Ειδικών Δυνάμεων των ΗΠΑ και δημιουργήθηκε μετά από αίτηση του Υπουργείου Αμύνης για μείωση των ατυχημάτων των ένστολων αναβατών. 

Μετά από 14+ χρόνια εφαρμογής του εν λόγω εκπαιδευτικού προγράμματος στις ΗΠΑ, το ποσοστό μείωσης των ατυχημάτων ξεπέρασε το 40%, απόδειξη του άριστου σχεδιασμού του. Αυτό το πρόγραμμα για τον σωστό έλεγχο της μοτοσυκλέτας (του scooter και του παπιού) έχει "μεταφερθεί" επί τις ουσίας στο σύνολό του και στην Ελλάδα με το City ART το οποίο μέσα σε έξι περίπου ώρες "εφοδιάζει" τον αναβάτη που θα το παρακολουθήσει με θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις που θα τον "συντροφεύσουν" στην υπόλοιπη ζωή του.

Ο νέος κύκλος του City ART ξεκινά στις 15 Σεπτεμβρίου και οι ημερομηνίες των σεμιναρίων θα ανακοινωθούν στις αρχές Αυγούστου. Μείνετε συντονισμένοι και κάντε το πρόγραμμά σας, ενώ βρείτε την επίσημη σελίδα του σχολείου στο Facebook εδώ.