Valentino Rossi: 2ος ο Γιατρός στο 6ωρο αντοχής της Imola του FIA WEC

Πήγαινε για νίκη στην LMGT3 - Χάθηκε στο νήμα από δικό του λάθος!
Valentino Rossi - 6 hours of Imola 2025 FIA WEC
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

22/4/2025

Μάχη μέχρι τέλους είχε ο 6ωρος αγώνας που πραγματοποιήθηκε στην Imola για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής των αυτοκινήτων με τον Rossi και την ομάδα του να φτάνουν πολύ κοντά στην νίκη στην κατηγορία τους.

Ο Valentino Rossi έχασε τη νίκη στην κατηγορία LMGT3 του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής (FIA WEC) με την ομάδα BMW WRT για λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο από τους πρώτους (!) με την έκβαση του αγώνα να του αφήνει μια γλυκόπικρη γεύση.

Valentino Rossi - 6 hours of Imola 2025 FIA WEC

Ο Rossi που κατέκτησε τη pole position στην Imola  έδειχνε πως μπορούσε να πάρει τη νίκη μέχρι τη στιγμή που ήρθε σε επαφή με τη Ferrari 296 GT3 #21 με οδηγό τον Simon Mann, στην προσπάθειά του να ανακτήσει την πρωτοπορία. Έτσι προέκυψε ποινή διέλευσης για την ομάδα του Ιταλού που στέρησε από τον ίδιο και τους team-mates του μια πολυπόθητη νίκη.

Rossi Imola 6 hours

Στο τέλος, η BMW, στην οποία ο Ahmad Al Harthy "συνόδευε" τους Rossi και van der Linde, ήταν μόλις τρία δέκατα πίσω από την Porsche με οδηγούς τους Richard Lietz, Ryan Hardwick και Riccardo Pera.

“Έχω ανάμικτα συναισθήματα γιατί ένα βάθρο είναι καλό αποτέλεσμα αλλά θα μπορούσαμε να έχουμε κερδίσει. Είναι πολύ ατυχές γιατί η ομάδα έκανε φανταστική δουλειά και το αυτοκίνητο ήταν πολύ γρήγορο και κάναμε και καλή διαχείριση με τα ελαστικά. Ο Ahmad και ειδικά ο Kelvin οδήγησαν εξαιρετικά στο τέλος. Ο Kelvin οδήγησε μέχρι το τέλος και πήρε το βάθρο. Δυστυχώς, εγώ έκανα ένα λάθος και χτύπησα τη Ferrari που ήταν μπροστά μου σε μια προσπάθεια να προσπεράσω. Η ποινή που ακολούθησε μας κόστισε τη νίκη. Είμαι πολύ λυπημένος για αυτό.", δήλωσε ο Γιατρός μετά το τέλος του αγώνα.

Τρίτη στην κατηγορία αναδείχθηκε η Auto Sport Promotion Lexus RC F GT3 που μοιράστηκαν οι Arnold Robin, Finn Gehrsitz και Esteban Masson.

Valentino Rossi - 6 hours of Imola 2025 FIA WEC

Για την ιστορία στη μεγάλη κατηγορία η Ferrari ήταν εκείνη που βγήκε νικήτρια στο τέλος ενός συναρπαστικού αγώνα στην έδρα της στην Ίμολα και κατέκτησε τη δεύτερη νίκη της στη σεζόν 2025 FIA WEC με οδηγούς τους James Calado, Antonio Giovinazzi και Alessandro Pier Guidi που χάρισαν στη Ferrari μια νίκη στην έδρα της με διαφορά μόλις 8,4 δευτερολέπτων.

Valentino Rossi - 6 hours of Imola 2025 FIA WEC

Ο αγώνας διεκόπη αρκετές φορές και η κατάκτηση της πρώτης θέσης μετατράπηκε σε μια παρτίδα σκάκι, τη νίκη της οποίας διεκδίκησαν οι Ferrari, BMW, Alpine, Toyota και Porsche.

Η BMW και η Alpine ισοφάρισαν τα καλύτερα αποτελέσματά τους στο WEC (World Endurance Championship) μέχρι στιγμής με τη δεύτερη και την τρίτη θέση αντίστοιχα.

Η #20 WRT BMW Hybrid V8 που μοιράζονται οι Rene Rast, Robin Frijns και Sheldon van der Linde κατέλαβε τη δεύτερη θέση με την Alpine που οδηγούσαν οι Frederic Makowiecki, Jules Gounon και Mick Schumacher να βρίσκεται 3,8 δευτερόλεπτα πίσω και να παίρνει την 3η θέση.

ΑΜΟΤΟΕ: Η επίσημη θέση της για την ακύρωση του 1ου αγώνα ΜΧ και τους ελέγχους ΑΑΔΕ στην εντουροβόλτα της Θάσου

Με δελτίο Τύπου η Αθλητική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία Ελλάδος απαντά σε σχόλια και δημοσιεύματα για δύο θέματα της πρόσφατης επικαιρότητας, ενώ αναφέρεται και στη συμμετοχή ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στο πανελλήνιο Enduro
αμοτοε
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

16/4/2026

Η ακύρωση του πρώτου αγώνα για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Motocross που θα γινόταν στο Άργος θεωρητικά οφειλόταν στην κακοκαιρία Erminio που πρόσφατα ταλαιπώρησε την Ελλάδα. Αφορμή για το δελτίο Τύπου της ΑΜΟΤΟΕ φαίνεται πως είναι αναφορές σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τον κύριο Τάσο Πασπαλιάρη (1ο σχόλιο στην ανάρτηση αυτή στο Facebook).

Το δεύτερο θέμα που θίγεται αφορά μια άλλη ιστορία που διαδραματίστηκε στις αρχές του Απρίλη σε φιλική εντουροβόλτα της Θάσου, όταν κλιμάκιο της ΑΑΔΕ περίμενε τους συμμετέχοντες στην Κεραμωτή για να προβεί σε εξονυχιστικούς ελέγχους σε όσους βγήκαν από το καράβι, κόβοντας στη πορεία κάμποσα πρόστιμα για παρατυπίες στα έγγραφα των μοτοσυκλετών και των οχημάτων με τα οποία μεταφέρονταν.

Τέλος, στο εν λόγω δελτίο Τύπου η ΑΜΟΤΟΕ κάνει και μια αναφορά στη συμμετοχή ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στο πανελλήνιο Enduro, δοθέντος πως από φέτος έχουν βρει θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα EnduroGP της FIM.

Στo MOTO παρακολουθούμε προσεκτικά τις εξελίξεις με πρώτο και κύριο γνώμονα να μεταφέρουμε την επικαιρότητα αμερόληπτα και με ακρίβεια, βασισμένοι μόνο σε επιβεβαιωμένες πληροφορίες και γεγονότα – στην κατεύθυνση αυτή άλλωστε έγινε και η επικοινωνία μας με την ΑΑΔΕ που αναφέρεται στο κείμενο της ΑΜΟΤΟΕ.

Ακολουθεί στη συνέχεια αυτούσιο το δελτίο Τύπου της ΑΜΟΤΟΕ ως το λάβαμε το πρωί της Πέμπτης 16/4:

"Η ΑΜΟΤΟΕ θα ήθελε να τοποθετηθεί επί θεμάτων που είδαν το φως της δημοσιότητας τις τελευταίες ημέρες, κυρίως μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, και να ενημερώσει τα σωματεία-μέλη της, τους αθλητές, καθώς και τους φίλους της.

Σχετικά με τις δηλώσεις του κυρίου Πασπαλιάρη αναφορικά με την ακύρωση του 1ου αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocross, η Ομοσπονδία θεωρεί ότι από τα όσα ο ίδιος αναφέρει καθίσταται σαφές πως η διοίκηση κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε ο αγώνας να διεξαχθεί κανονικά.

Το πρόβλημα με τον κύριο Πασπαλιάρη προέκυψε όταν μας ενημέρωσε, το μεσημέρι της Τετάρτης (λίγο πριν τον αγώνα), ότι δεν είχαν ολοκληρωθεί οι απαραίτητες διορθώσεις που του είχαν υποδειχθεί και ότι δεν επιθυμούσε τη διεξαγωγή του αγώνα.

Η αναβολή του αγώνα θα γινόταν για λόγους ασφαλείας, όπως είχε υποδειχθεί και από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Η απόφαση για την ακύρωση όλων των αγώνων που είχαν ανατεθεί στη συγκεκριμένη πίστα ελήφθη, καθώς ο ιδιοκτήτης της παρείχε ανακριβή στοιχεία σχετικά με την πρόοδο των εργασιών σε κάθε διαδικτυακή συνάντηση που πραγματοποιήθηκε τους προηγούμενους μήνες, μεταξύ του κυρίου Πασπαλιάρη και στελεχών της ΑΜΟΤΟΕ.

Σε ότι αφορά το πρόγραμμα motocross θα ανακοινωθεί τις προσεχείς ημέρες.

Σχετικά με τα όσα απαράδεκτα ακούστηκαν και γράφτηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τους ελέγχους που πραγματοποιήθηκαν στη Θάσο, από χρήστες οι οποίοι, στην καλύτερη περίπτωση, έχουν πλήρη άγνοια και, στη χειρότερη, εξυπηρετούν ιδιοτελείς σκοπούς, επισημαίνουμε ότι η παραπληροφόρηση θέτει σε κίνδυνο εκείνους που υποτίθεται ότι επιδιώκουν να προστατεύσουν.

Η Ομοσπονδία καθιστά για ακόμη μία φορά σαφές ότι δεν έχει καμία απολύτως σχέση με όσα παράλογα, ανυπόστατα και προσβλητικά γράφτηκαν σχετικά με τους συγκεκριμένους ελέγχους και την εμπλοκή της με καταγγελίες.

Όπως άλλωστε τόνισε και το περιοδικό Moto, μετά από επικοινωνία με διοικητικό στέλεχος της αρμόδιας υπηρεσίας που διενεργεί τους ελέγχους, πρόκειται για προγραμματισμένες ενέργειες στο πλαίσιο των τακτικών ελέγχων.

Αυτό μπορεί να το επιβεβαιώσει κάθε ενδιαφερόμενος που ελέγχθηκε, ζητώντας τον σχετικό φάκελο ώστε να ενημερωθεί και να ενημερώσει αν υπήρξε καταγγελία.

Σχετικά με τη συζήτηση περί συμμετοχής ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στο πρωτάθλημα enduro, ενημερώνουμε τους ενδιαφερόμενους ότι η ίδια η Παγκόσμια Ομοσπονδία Μοτοσυκλέτας (FIM) επέτρεψε τη συμμετοχή των συγκεκριμένων μοτοσυκλετών μόλις κατά την τρέχουσα αγωνιστική χρονιά, το 2026.

Η ΑΜΟΤΟΕ θα μελετήσει την πορεία της συγκεκριμένης κατηγορίας και, σε συνεργασία με τη FIM, θα εξετάσει το ενδεχόμενο συμμετοχής τους στο μέλλον, λαμβάνοντας υπόψη τα συμπεράσματα που θα προκύψουν."