Ελληνική Λέσχη Φίλων Κλασσικής Μοτοσυκλέτας: 5 in 1 Rally

"Ξεκαθάρισμα λογαριασμών"
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

31/10/2018

Η Ελληνική Λέσχη Φίλων Κλασσικής Μοτοσυκλέτας ετοιμάζει ένα ράλι για να λύσουν οι συμμετέχοντες τις “διαφορές” τους, στο ποια μάρκα είναι η κυρίαρχη. Το 5 in 1 rally θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή στις 11 Νοεμβρίου, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση για όσους θέλουν να λάβουν μέρος στον αγώνα είναι η μοτοσυκλέτα τους να είναι κατασκευασμένη μέχρι τις 31/12/1988. Ακόμη, θα πρέπει να είναι ή αμερικάνικη ή αγγλική ή γερμανική ή ιταλική ή ιαπωνική, περιορίζοντας έτσι τον ανταγωνισμό στα μεγάλα ονόματα της εποχής. Το “πεδίο μάχης” που όρισε η λέσχη για να λυθούν οι διαφορές, έχει αφετηρία τον πεζόδρομο απέναντι απ’ τα γραφεία της στο Θησείο και η διαδρομή εκτείνεται κυρίως στο νοτιοδυτικό τμήμα της Αττικής. Μετά τη λήξη του ράλι η λέσχη θα πραγματοποιήσει το μεσημεριανό γεύμα στην περιοχή των Καλυβιών, ενώ έχει φροντίσει παραδοσιακά πλέον και για τις όποιες εκπλήξεις. Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στα 35€ για τον αναβάτη και 20€ για τον συνεπιβάτη, ενώ οι εγγραφές έχουν ήδη ξεκινήσει. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της λέσχης: http://www.classicbike.gr/ https://www.facebook.com/hellenicclassicmotorcycleclub ή να επικοινωνήσετε τηλεφωνικώς στο: 2103221834, 2103221821 κάθε Δευτέρα και Πέμπτη απ’ τις 21:00 έως τις 23:00.

ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ V STROM GREEK RIDERS - Δελτίου Τύπου

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

28/1/2016

 

Στις 24 Ιανουαρίου 2016 έγινε η πρώτη συνάντηση των V STROM GREEK RIDERS στην Λάρισα με αφορμή την κοπή της πίτας των μελών Κεντρικής Ελλάδας. Παρά το τσουχτερό κρύο και τα μπλόκα των αγροτών τίποτα δεν ήταν εμπόδιο ώστε πολλά μέλη να ταξιδέψουν από διάφορες περιοχές της Ελλάδας. Στην συγκέντρωση ταξίδεψαν από την Αθήνα μέλη και διαχειριστές της ομάδας, όπου κατά την άφιξη τους σε καφέ της Λάρισας τους υποδέχτηκε εκπρόσωπος της κεντρικής Ελλάδας με μέλη από τις γύρω περιοχές. Η υποδοχή ήταν τόσο θερμή που αμέσως τα μέλη γνωρίστηκαν μεταξύ τους και δημιούργησαν παρέες. Στην διάρκεια του καφέ ορισμένα μέλη επισκέφτηκαν την παιδιατρική κλινική στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας όπου και μοιράστηκαν δώρα στα παιδιά. Το όλο σκηνικό μεταφέρθηκε στην είσοδο του κέντρου εστίασης όπου τραβήχτηκαν οι απαραίτητες φωτογραφίες και συνέντευξη των διοργανωτών, κατόπιν μέσα στο κέντρο για το καθιερωμένο φαγοπότι, το διάβασμα και η κοπή της πίτας από τον Σεβασμιότατο Νεόφυτο Μάχο και η ανταλλαγή ευχών καθώς και ένα δώρο στον δημιουργό της ομάδας από όλους τους παρευρισκόμενους. Από την κοπή πίτας δεν έλειψε σαφώς η λαχειοφόρος με αναμνηστικά δώρα από διάφορους χορηγούς της ομάδας και η φωτογράφηση του αποχαιρετισμού των μελών.

                                                          

 


Larisa_24_jan_2016 από vstromgreekriders

 

 

 

 

 

 

 

 

Στο MOTO καλωσορίζουμε πάντα τις μοτοσυκλετιστικές δράσεις και μας αρέσει να βλέπουμε το κοινό της μοτοσυκλέτας να συσπειρώνεται και να δημιουργεί ομάδες, γι' αυτό και προβάλουμε εξίσου κάθε ενέργεια, που πληροφορούμαστε: 

Ετικέτες